Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ikke jeg tørt heller, men kunne vært at du kunne sette den på gulvet? Eller blir det veldig liten plass da? Ja, det gjør vel det.. :hmm: Noen som har non andre gode plasseringer av kabinettet? Tenker på plassen (drit i show-offen :p Tenk plass akkurat nå!

5365477[/snapback]

Jeg hadde da vittig kabinettet på gulvet i fjor. Riktignok vet jeg ikke om sidemannen gjorde krav på alle sine 80cm men...

Husk det at 60cm(80-20til kabinett) er ikke så veldig lite plass å sitte på egentlig. Du kan jo måle over stolene dine hjemme. Er ikke mange av dem som er stort mer enn 60cm i bredden uansett.

Lenke til kommentar
Hrisebro: Drikker du vin på TG altså? :p

 

DJ Ovin: Beinplass var ikke noe problem nei. Ihvertfall husker jeg ikke noe av det og da kan det vel ikke være det.

5367504[/snapback]

Den la jeg merke til og :p Vinflaska ;p

 

hehe, det er mye man ikke husker etter 5 dager foram pcn sammen med 5,500 personer :p Men da vet jeg det. takker=)

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Hrisebro: Drikker du vin på TG altså? :p

 

DJ Ovin: Beinplass var ikke noe problem nei. Ihvertfall husker jeg ikke noe av det og da kan det vel ikke være det.

5367504[/snapback]

 

 

vin ja x]]

 

jeg hadde stappet baggene mine under "båsen" min på tg, + mye av det jeg hadde handlet.. også hadde jeg gjemt skoene mine der.. de fant jeg ikke igjen før jeg dro.. så jeg gikk i tøfler hele tg05.. tilogmed helt til CC for å kjøpe mat ;P

 

Men vil ikke si det er "kjempegod" plass.. men får da flyttet litt på bein osv..

Lenke til kommentar

Jeg har nå gjort alt jeg skal gjøre på bestillingssiden, men jeg kan ikke betale før på tirsdag(Skal betale emd netbank), kan jeg lukke siden? Når jeg åpner et nyt vindu og går inn på partyticket er jeg plutselig nummer 200 i køen, så er det trygt å lukke vinduet? For jeg må jo ha det tilbake senere.

Lenke til kommentar
Dæven, blei bra den siste der ass!! Mulig å "copy" den litt eller? tanken mener jeg;p hehe!

 

Hva er målene på den der .Scotty.? :) (H/B/D/Høyde på hylle)

 

Mvh

Øyvind

5373147[/snapback]

 

 

Selvførgelig (^^,)

 

*Paint-skills* :D

 

edit: hyllen er delt opp i to til dem som lurer.

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Har du tenkt på kjøleskap, eller en liten LAN ovn? Hvor skal det være..? :love:

5373445[/snapback]

 

Q: Jeg har ett lite 12v kjøleskap, kan jeg ta med det?

A: Nei, alle hvitevarer blir tatt av crew, uansett om det går på 12v eller 230v, du kan kjøpe kjøle-ellementer til brus hos info-crew, og bytte denne inn i en kald når den har blitt var.

 

:(

Lenke til kommentar

Er seint hvis du ikke meldte deg på før bilettsalget åpnet ja. Det går vel ikke lenger, ell?

 

Du er vertfall SEINT ute;p

 

EDIT: Det går fortsatt, men det er litt vanskelig å si om du får bilett eller ikke. Du får prøve deg hos noen og spørre om de kan kjøpe bilett til deg;p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...