Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visitor-tickets are available between 10:00 and 20:00. These tickets enables you to stay in the hall until 07:30 the next morning

 

du kan dra dit mellom 10:00 og 20:00, betale 200 + 450 i depositum.. drar du før 07.30 dagen etter vil du få igjen 450..er du lenger får du ikke igjen noe..

5409799[/snapback]

Akai;) Takker :)

 

7:30 er tidlig...;p

Lenke til kommentar

Blir første gang jeg drar til tg nå så lurer på noen ting...

 

-Når vi steller oss i kø for å komme inn, hvor har vi da baggasjen vår liggende?..Siden det er jo logisk at man ikke tar med seg tingene sine i køen

-Får vi klippet på armbånd som et bevis på at man har betalt/levert billett?

-Nesten som spørsmål 1, henter vi tingene våre og tar dem igjennom en annen dør?

 

Scotty :)

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Du får tilsendt båndet i posten (hvis du går for den muligheten), og de fester den der med en metallbit.

5409970[/snapback]

Nei, PTN tilbyr ikke utsending av armbånd i år. Det eneste de tilbyr er utsending av PTN-kort. Disse gjør samme nytte, men er litt dyrere.

Lenke til kommentar
Hmm..

Jeg betalte den 5.

Billettene venter fortsatt på betaling..

Bør jeg maile PTN da?

5406526[/snapback]

 

Hvis du har betalt og er sikker på at du tasta riktig, så ser jeg ikke hvorfor du skal gjøre det.

5411731[/snapback]

 

Sikker på att alt er tasta riktig ja..

Men de blir kanselert på torsdag da :(

får vente å se..

Lenke til kommentar

Betalte billettene mine i romjulen jeg, kjekt å få det unnagjort.

Skal bli koselig å komme ned til TG.

Dama skal være med, men hun har bare med seg den lille laptoppen sin, ergo; ekstra bordplass til meg :)

 

Noen fra Harstad/Narvik området som skal nedover? Jeg er egentlig trønder, men ble nå av en eller annen merkelig grunn plassert her sammen med dama.

Lurer på å ta fly nedover til Trondheim og låne en bil av foreldrene mine eller noe, tror ikke vi skal ta sjansen på å kjøre over Saltfjellet i påsken. Plutselig sitter vi der i en snøfonn og venter på brøytebil. Skal ha med baby nedover til Trondheim også, så stasjonerer vi ungen der, før vi kjører nedover.

Men hvis noen tar sjansen og kjører herifra med minibuss, så betaler vi gladelig bensinpenger nedover.

Lenke til kommentar
Betalte billettene mine i romjulen jeg, kjekt å få det unnagjort.

Skal bli koselig å komme ned til TG.

Dama skal være med, men hun har bare med seg den lille laptoppen sin, ergo; ekstra bordplass til meg :)

 

Noen fra Harstad/Narvik området som skal nedover? Jeg er egentlig trønder, men ble nå av en eller annen merkelig grunn plassert her sammen med dama.

Lurer på å ta fly nedover til Trondheim og låne en bil av foreldrene mine eller noe, tror ikke vi skal ta sjansen på å kjøre over Saltfjellet i påsken. Plutselig sitter vi der i en snøfonn og venter på brøytebil. Skal ha med baby nedover til Trondheim også, så stasjonerer vi ungen der, før vi kjører nedover.

Men hvis noen tar sjansen og kjører herifra med minibuss, så betaler vi gladelig bensinpenger nedover.

5412675[/snapback]

Jeg skal kjøre fra Sortland, er nesten harstad det :p

Men du har et poeng med saltenfjellet.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Betalte billettene mine i romjulen jeg, kjekt å få det unnagjort.

Skal bli koselig å komme ned til TG.

Dama skal være med, men hun har bare med seg den lille laptoppen sin, ergo; ekstra bordplass til meg :)

 

Noen fra Harstad/Narvik området som skal nedover? Jeg er egentlig trønder, men ble nå av en eller annen merkelig grunn plassert her sammen med dama.

Lurer på å ta fly nedover til Trondheim og låne en bil av foreldrene mine eller noe, tror ikke vi skal ta sjansen på å kjøre over Saltfjellet i påsken. Plutselig sitter vi der i en snøfonn og venter på brøytebil. Skal ha med baby nedover til Trondheim også, så stasjonerer vi ungen der, før vi kjører nedover.

Men hvis noen tar sjansen og kjører herifra med minibuss, så betaler vi gladelig bensinpenger nedover.

5412675[/snapback]

Jeg skal kjøre fra Sortland, er nesten harstad det :p

Men du har et poeng med saltenfjellet.. :dontgetit:

5412912[/snapback]

 

Bjerkvik her :p

 

skulle nesten kjørt i lag, blitt kjent ++ :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...