Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jeg assigne alle billettene jeg har kjøpt? Slik at alle jeg har kjøpt billetter til må være medlem på partyticket.net?

5387775[/snapback]

 

Det er korrekt. Du må sette billetten på den som skal bruke den, ellers vil alle billettene bare kunne bli brukt på deg. Så alle må ha egen konto ja :)

 

Scotty

Lenke til kommentar
Er første gangen min på tg, og jeg og mine venner vil gjerne sitte på HW rekka. Hvordan fungerer det? og må vennene mine være medlemmer på hw.no?

5387837[/snapback]

 

 

Tror ikke de trenger å registrere seg her for å få sitte på hw-rekka.

Siden du er registrert så kan du bare si at du og x antall kamerater ønsker å sitte på hw-rekka, så vil ditt ønske bli oppfylt :)

 

hw-rekke @ The Gathering 2006

 

Scotty

Lenke til kommentar
Er det noen som planlegger litt storspilling av Age of Empires 3 der eller?

Det skal ihvertafall jeg! :fun:

5388236[/snapback]

 

Fikk spillet for en liten stund siden, men har ikke spilt det så mye egentlig.

Synes spillet er bra, men har hatt for lite tid. Men på tg er det mer enn nok tid! :) Vet du om det er noen servere til spillet?

 

Scotty

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
når det ser slik ut... har jeg sendt billettene til kammeratene mine da?

5399677[/snapback]

 

Ser bra ut det.

Men jeg ville jobbet litt mer med sensuren neste gang om jeg var deg :p

5403336[/snapback]

 

 

hehe :p måtte gjøre det + og svare på under 5 min... fordi jeg bestilt det fra nett kafè og hade bare 5 min igjen...

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det å være der på besøk? Får man være der hele tia da ell? Og kan man gå ut og inn, får man stempel/bilett ell no?

5408080[/snapback]

Daytime visitors

Visitor-tickets are available between 10:00 and 20:00. These tickets enables you to stay in the hall until 07:30 the next morning. You will have to pay a deposit which you'll get back when you leave the hall.

 

If you have not left the hall by 07:30 the next morning, your daytime ticket will be converted to a party-pass which enables you to stay for the rest of the event. The deposit will then be considered as a part of the payment for the party-pass.

 

The price is 200,- NOK for the ticket and 450 NOK deposit.

 

If you know you are going to stay for the entire party, the price is 650 NOK up front.

 

Daytimetickets are only available Thursday, Friday and Saturday.

Lenke til kommentar

Hmm, så det koster omtrent like mye som å være der med pc hele tiden som med uten?

 

Og hvis du bare er der til 07:30 om morran, får du igjen de 450,- du betalte før du gikk inn med de 200,-? Eller? :confused:

 

Så da blir det vel at hvis du bare skal være der en dag, vil det koste like mye som om du er der hele tiden, bare at du får igjen litt over halvparten av de penga..? Forstått det riktig? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...