Gå til innhold

7800gt i salg hos Netshop


simalarion

Anbefalte innlegg

Bekymret for ATI no ja. Deres neste kort simpelten MÅ yte betydelig bedre (altså 10-15% kanskje) enn et GTX. Nvidia vet de at G70-en er god for mer enn det den er idag, slik at det blir spennende i september ja.

 

Edit: Inners inne håper jeg kortet deres blir VELDIG bra..slik at GTX må falle i pris slik at jeg kan kjøpe et til for nokke med 3 store lapper :!:

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper du forstår hva vi prøver å fortelle deg Lenniz , bruk angrefristen å kjøpe 7800gt ell gtx, om du må ha ati så vent med kjøpet, det er ikke et bra kjøp du har gjort. Legg det toppkort ati greine på hylla litt, selv om det har stemt lenge gjør det ikke det akkruat nå

Stakkars LenniZ da... Han prøver jo å fortelle at han kjøpte X850XT PE kortet før 7800GTX ble lansert.

 

Han hadde sikkert ikke kjøpt X850XT PE hvis det var idag han kjøpte kort...

Lenke til kommentar
Kjøpte akkurat X850XTPE til 3595 jeg. Angrer ikke, fordi jeg vil gjerne prøve ut 2x x850xtpe i crossfire når det kommer

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311506&cks=SPKtror han kjøpte dette

 

 

 

Han kjøpte tilbudet fra Komplett, nettop tipper jeg. Så han kan bruke angretten (noe han ikke ønsker, men om han ikke var klar over det er han det nå i alle fall)

 

Men som denne tråden sier, Netshop har 7800gt inne nå

 

Edit: du får jo ikke bare bedre ytelse men kortet har jo nye features også, for ikke å glemme det.

 

om du kjøpte hos komplett kan du angre å bytte til dette feks

7800gt hos komplett

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

%#)=()"%"% ! 7800GTX hadde kommet da jeg kjøpte X850XT PE! men ikke GT!

Selvfølgelig vet jeg at jeg kunne ha kjøpt et GTX, MEN da måtte jeg ha kuttet ned på CPU/RAM, og det ville jeg ikke! Om jeg vil, kan jeg selge X850 kortet og kjøpe 7800GT. Har penger til overs, + at jeg skal selge en ubrukt ocz modstream 520w.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
Skjønner LenniZ. Hvorfor ikke bytte det inn å få et 7800 Gt isteden?

Fordi jeg orker ikke det, etter at forrige PC'en sitt HK og PSU døde, har jeg brukt mamma sin shuttle. og det betyr ingen spill, dårlig lyd osv. (ekstremt lite HD plass).

Akkurat nå vil jeg bare ha en skikkelig PC jeg kan bruke. Som jeg forhåpentligvis får fikset i dag siden jeg mottar en BIOS til DFI kortet mitt.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

Om du ikke har forstått det linuz, så har du 14 dager angrefrist, det betyr at du bare kan sende kortet tilbake innen de 14 dagene å få pengene tilbake. Min angrefrist sak tok bare 4 dager fra jeg sendte, men jeg bestilte bare det jeg ønsket med en gang i steden for å vente, men 3600 er litt mye penger å gjøre dette på, i alle fall om du er student etc som muligens du er, så da tar det 4 dager + sendet tid på det nye kortet.

 

850xt pe klarer ikke alle spill med full aa of af på feks 1600 nei, det kommer et 7800gt til å gjøre med dagens spill.

 

Beklager men jeg synes du har gjort et dårlig kjøpe å prøver å hjelpe deg, men legger dette på is nå.

 

Edit:skall du ha kort som holder til spill som cs 1.6 og wow, trenger du jo ikke kjøpe så dyrt kort.

 

Men som skrevet, tror du har fått nokk av meninger, virker som du har bestemt deg, greit nokk

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det har holdt sin faste opptadering vært år, og jeg gjør ikke det, han gjør et bommskjøp .

 

Han orker ikke vente på angrefristen (tror at han ikke var klar over 14 dagers retur rett, så jeg gjordet han klar over dette også) og han gidder ikke bruke så mye penger som gtx koster, det er slik jeg forstår det.

 

Edit: virker foresten som du kunn har lest de tre siste innleggene

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Kjøpte akkurat X850XTPE til 3595 jeg. Angrer ikke, fordi jeg vil gjerne prøve ut 2x x850xtpe i crossfire når det kommer

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311506&cks=SPKtror han kjøpte dette

 

 

 

Han kjøpte tilbudet fra Komplett, nettop tipper jeg. Så han kan bruke angretten (noe han ikke ønsker, men om han ikke var klar over det er han det nå i alle fall)

 

Men som denne tråden sier, Netshop har 7800gt inne nå

 

Edit: du får jo ikke bare bedre ytelse men kortet har jo nye features også, for ikke å glemme det.

 

om du kjøpte hos komplett kan du angre å bytte til dette feks

7800gt hos komplett

du er iallefall en nvidia fan.. gjør alt du kan for at han SKAL kjøre 7800.. nå som han har kjøpt X850XT PE og er fornøyd, hvorfor bry seg ?

 

Vent heller på de nye ATI kortene enn og kjøpe 7800 sier jeg....

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

jaja; ferdig med den saken; fint at noen faktisk leser innleggene mine; og nei jeg mente ikke deg simalirion elns:

jeg er fullt klar over angreretten; jeg er ikke født i går: virker som at med en gang det kommer noe nytt; så suger et "gammelt" kort som bare det::unger

 

hvis noen lurer på hvorfor jeg skriver rart nå er det fordi at jeg sitter på dfi kortet nå; musa er klikk; tastaturet er klikk; ingen tall virker; punktum virker ikke; æ har byttet plass med ø osv: veldig fint: :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...