Gå til innhold

7800gt i salg hos Netshop


simalarion

Anbefalte innlegg

Om du prøver å slenge dritt kritsere meg for å prøve å hjelpe deg sier det mer om deg en noen annen, har ikke slengt med leppa\tastaturet til deg en eneste gang bare prøvd å forklart hva jeg er rimlig overbevist om ( i denne saken er jeg det for en gangs skyld).

 

Nvidia fan? det måtte jo komme, jeg kjøper det som er best å har brukt ati til 9800serien.

 

Kjøp det som du får mest for pengene for - og igjen for pengene for, men om du nekter å ta imot forslaget så kle deg selv

 

Edit: som noen fler har nevnt her har du kommet med et par merklige meninger, så det er ikke så lett å vite hvor man har deg.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du prøver å slenge dritt kritsere meg for å prøve å hjelpe deg sier det mer om deg en noen annen, har ikke slengt med leppa\tastaturet til deg en eneste gang bare prøvd å forklart hva jeg er rimlig overbevist om ( i denne saken er jeg det for en gangs skyld).

 

Nvidia fan? det måtte jo komme, jeg kjøper det som er best å har brukt ati til 9800serien.

 

Kjøp det som du får mest for pengene for - og igjen for pengene for, men om du nekter å ta imot forslaget så kle deg selv

 

Edit: som noen fler har nevnt her har du kommet med et par merklige meninger, så det er ikke så lett å vite hvor man har deg.

kun til 9800 serien? syns da tydelig å huske når du kjøpte x800pro og la ut en haug bilder av far cry ;)

Lenke til kommentar

Et X850XT PE koster litt over 3k. Et 7800GT koster litt over 3k.

 

Et 7800GT er bedre enn et X850XT PE, og det har mulig HDR, SM 3.0 og SLI. Noe ikke X850 XT PE har. Det kommer CrossFire, men per dags dato finnes det ikke, men SLI finnes.

 

Å bruke angrefrist på et kort tar som regel maks en uke. I mellomtiden kan du levere inn det gamle skjermkortet, og bestille nytt, slik at når du får pengene dine tilbake, kan du gå på posten å hente det nye skjermkortet.

 

Og den eneste utgiften(e) du får er returporto + porto på det nye skjermkortet. Webshoppen skal altså dekke alt det du betalte når du kjøpte kortet. (Pris på skjermkort + porto for forsendelse)

Lenke til kommentar
jaja; ferdig med den saken; fint at noen faktisk leser innleggene mine; og nei jeg mente ikke deg simalirion elns:

jeg er fullt klar over angreretten; jeg er ikke født i går: virker som at med en gang det kommer noe nytt; så suger et "gammelt" kort som bare det::unger

 

hvis noen lurer på hvorfor jeg skriver rart nå er det fordi at jeg sitter på dfi kortet nå; musa er klikk; tastaturet er klikk; ingen tall virker; punktum virker ikke; æ har byttet plass med ø osv: veldig fint: :p

Det er vell ikke akuratt snakk om at X850XT PE suger.

Det er mere det at et 7800GT kort ville gitt deg endel mer for pengene siden prisen på de to kortene er like....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...