Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for 12,5% skal hele resten av Norge lære Nynorsk når man helt uten opplæring fint forstår det (det er faktisk mer forvirrende enn noe annet) ... Helt ubegripelig for min del, men det hører vel ikke hjemme her.

Godt nyttår! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet du er nerd når du sitter på forumet på nyttårsaften uten å tenke to tanker på å stå ute og se på fyrverkeri da du selvfølgelig har live HD-Stream fra alle større byer i verden og deres fyrverkeri oppskytninger.

(Not me)

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Nå har jeg et vindu da, så trenger ikke HD Live Stream ;)

Skrevet (endret)
Nå har jeg et vindu da, så trenger ikke HD Live Stream ;)

Da er du ikke nerd, bare litt svett.

Og uansett så kan ikke et vindu gi deg hele verden, som allerede sagt ;)

Endret av Lakus
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet (endret)

Windows :(, dere skjønte den ikke dere?

EDIT: Skjønner at jeg ikke kommer helt bra ut av den her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Linux ftw
Endret av Slettet-aNZFa3
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg har 3D fyrverkeri på iphonen, det holder i massevis for meg:)

Skrevet

Du vet du er nerd når du blir skuffet av å våkne kvart på 13:37 og ikke 13:37. Og når du bruker tidspunkt som "kvart på 13:37", "sju på 13:37", "ti timer på 13:37" osv.

Skrevet (endret)
Du vet du er nerd når du blir skuffet av å våkne kvart på 13:37 og ikke 13:37. Og når du bruker tidspunkt som "kvart på 13:37", "sju på 13:37", "ti timer på 13:37" osv.

Haha, ser for meg noen spør en fyr hva klokka er og får som svar "9 over leet.". :D

Endret av Andeby
Skrevet

Det hadde vært kulere å ta å blokkere vinduet, og heller bruke en prosjektor på det blokkerte vinduet og vise hva kameraet rett utenfor ser, enn å ha et vindu. Da kan man også endre hvor man vil se ut ifra.

Skrevet

Jeg er så cs-nerd at når jeg skriver stiler i norsk på skolen skriver jeg sånn. bruker Q for ø. og ae for æ osv

det er ikke tull engang

Skrevet

Du vet du er nerd når du prøver å få med folk ut, fordi moren din jager deg av pcen, men alle sitter inne og spiller det samme spillet...

Skrevet
Du vet du er nerd når du prøver å få med folk ut, fordi moren din jager deg av pcen, men alle sitter inne og spiller det samme spillet...

Du vet du er nerd når du har gitt opp å få med folk ut, fordi moren din jager deg av pcen, men alle sitter inne og spiller det samme spillet...

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Du vet du er nerd når moren din har gitt opp å jage deg ut.. :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...