Empire of the Sub Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Hmm, utenom NFSU 1 og 2; Hvilke bilspill finnes til pc der jeg kan kjøre ekte biler ? Har lett og lett og finner ingenting, det er jo klart en del spill der.. men med god kvalitet kontroller og grafikk. Ikke minst gameplay, og for å ikke glemme REALISTISK lyd på bilene. Ikke bare sånn bie lyd, men ekte motor. Slik at man kjenner det når man gasser.. iant ? Takker for hjelpen.
KristianF Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Street Legal Racing Redline. Ikke ekte navn på original bilene, men ekte navn på biler du laster ned
MKej Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Er bare et spill som er best når det gjelder lyd,realisme,gameplay GTR
vstr Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Hadde GTR, men blei lei av det ( hysj hysj versjonen)
Empire of the Sub Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Er GT-R kun på sånne kjedelige baner eller er det rundt i byer og sånt også ?
Bear^ Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Vet da ikke helt om realisme men når det kommer til å ha det morsomt er Midnight club meget bra i mine øyner
MKej Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Er GT-R kun på sånne kjedelige baner eller er det rundt i byer og sånt også ? det skrives i et ord GTR , det på baner man kjører ja. Men vis du vil ha et artig bilspill så bør du gå for Flatout, det er nesten som burnout bare ute i skogen
Bertelsen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Vet da ikke helt om realisme men når det kommer til å ha det morsomt er Midnight club meget bra i mine øyner Finnes det Midnight Club til pc? Oi, det gjorde det, visste ikke det jeg.. Endret 10. august 2005 av satyr-wongraven
Bear^ Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Er GT-R kun på sånne kjedelige baner eller er det rundt i byer og sånt også ? det skrives i et ord GTR , det på baner man kjører ja. Men vis du vil ha et artig bilspill så bør du gå for Flatout, det er nesten som burnout bare ute i skogen Flatout er genialt, litt frustrerende, men genialt. Knus biler til det ugjenkjennelige, er skikkelig digg Skjemmes litt her. Har for lite bilspill i samlingen av spill. Tror det må gjøres noe med det ja.
jag Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Live for Speed! Link: Live for Speed Når du får teken på det er det knall, men har du ikke ratt og pedaler, er det bare å drite i...
Empire of the Sub Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Hmm, så egentlig finnes det veldig få spill til pc (bilspill). Vi har jo selfølgelig NFSU og NFSU 2, men det er slike spill alle har prøvd og som alle har gått lei av (nesten). Gran Turismo 3 og 4 ? Kun til konsoller. Jeg mener det er meget dårlig egentlig, fordi det er det beste spillet jeg har prøvd (fireren) og nesten alt der er 99% realistisk. Fra veibaner til motor-lyd, og det er ikke minst `KUN ekte biler der. Alt fra danske pensjonist biler til amerikanske super motorer, finnes det et slikt spill til pc ? Et slikt spill som i det hele tatt kan sammenlignes med GT 4 ? Svaret er nei. GTR; Huff, Altfor raske biler kun på kjedelige baner som er like omtrent hele gjengen. Flatout; Real ? Jaja, lei etter 1 time spilling. Juiced; øøhh.. Da sitter vi igjen med et par spill jeg ikke har prøvd, samt nfsu og nfsu 2. Nfsu 1 og 2 er jo akkurat samme greiene, selvom det er det råeste street-racing spillet så er det forsatt altfor mye av det samme. Legal street racing.. Uekte biler, da blir hele greia så kjedelig.. Hadde vært ordentlig kult om det kom et "EKTE" bilspill til PC. Vurderer å kjøpe det til PS2, men med grafikken på ps2 er det ikke verdt å spille det engang.
Complexity Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hadde GTR, men blei lei av det ( hysj hysj versjonen) gtr e bare konge me logitech momo ratt og force feedback på fult!!
KristianF Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 * Bla Bla Bla Bla Bla * som sagt tidligere, Til SLRR kan du laste ned "ekte" biler, noe som gjør spillet mye kjekkere..
OpusNR1 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Live For Speed ingen over, ingen ved siden! Løp og kjøp! Man burde ha ratt og pedaler for å få den beste feelingen, men joystick kan også fint brukes. (Jeg brukte det før jeg fikk meg ratt)
Aasgaard Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hvis du likte NFSU og NFSU2 så ville jeg vel som en før meg anbefale Juiced. Spillet har et ufortjent dårlig rykte, gitt meg langt mer underholdning enn NFSU og NFSU2. Til sammen også tror jeg. Hakket mer realistisk enn NFSU-spillene, men fortsatt langt fra mer seriøse simulatorer som GTR, Live for Speed eller F1 Challenge. Skjønner ikke helt hvordan jhj kan mene det finnes få bilspill til PC. Det er jo her man finner de fleste virkelige godspilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå