Kasp Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Nei, Inner Sanctum.. Uhm... Hæ? Inner Sanctum er den guilden på Silvermoon som tar Ragnaros ukentlig.. Sin tok han 15 minutter etter trådstarters guild, ok? Ooook.. Det mente du jeg skulle tyde ut fra 'inner sanctium'? Jau, i og med at du snakka om Sin osv, men nå skjønte du det Aner ikke noe om Silvermoon annet enn at store deler av #gamer.no er i Sin, så sorry np
Ildflue Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 (endret) Så må jeg atter en gang spørre igjen. Hva droppet? Kan du plz linke items! Will do * Netherwind Pants * Stormrage Legguards * Perdition's Blade * Dragon's Blood Cape Endret 10. august 2005 av thomas_c24
Kadaj Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Tør jeg spøre om dere dro til brs først? og brukte MC på mobs for å få FR-buffen av de? Forresten: Gratulerer ... og grunnen til at Sin ikke spammet IF med at vi hadde tatt han var nok ikke fordi dere hadde tatt han "før oss", det er fordi det er latterlig å skrike og hoi'e foran newbs på den måten... og Sin har aldri, og vil aldri gjøre slikt.... men, enjoy. edit: og angående spørsmålet til omiro så var det "Lightning" som fikk Perdition's blade. (heldig med drops var dere og.) Endret 10. august 2005 av Kadaj
Djevlen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 5timer og 40 minutter på å cleare hele Molten Core må sies godkjent. Burde vært gjort på 4 timer dog. Noe vi nok kommer til å klare
alftore Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Gratulerer! Vi skulle egentlig gått for Ragnaros i går men pga en bug så er halve guildet bundet til en annen instance id uten å ha vært i Molten Core i det hele tatt
Griznah Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Gratulerer! Vi skulle egentlig gått for Ragnaros i går men pga en bug så er halve guildet bundet til en annen instance id uten å ha vært i Molten Core i det hele tatt Dere går for ragnaros men vet ikke hvordan derer forbigår denne "bug'en"? not good...not good at all..
Ildflue Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Tør jeg spøre om dere dro til brs først? og brukte MC på mobs for å få FR-buffen av de? Vi brukte kun potions, ingen Onyxia buff eller Darkmoon faire buffs.
alftore Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Gratulerer! Vi skulle egentlig gått for Ragnaros i går men pga en bug så er halve guildet bundet til en annen instance id uten å ha vært i Molten Core i det hele tatt Dere går for ragnaros men vet ikke hvordan derer forbigår denne "bug'en"? not good...not good at all.. Vel mister høy på pæra.. da kan du kanskje forklare meg det. For å forklare mer detaljert så er saken slik. Vi hadde et raid og drepte Onyxia alle i guildet ble dermed bundet til denne Onyxia instance iden. Siden Onyxia er raskt nede fant vi ut at vi ville ta Lucifron og Magmadar før vi gav oss denne dagen. Dagen etter fant vi ut at vi som var der dagen før hadde instance id 33fe21 eller noe slikt mens de fleste andre i guildet hadde en annen id. Så når de forsøkte å gå inn i Molten Core ble de dermed plassert i sin egen instance. Vi kontaktet GM og de sa de var klar over bugen men det var absolutt ingenting de kunne gjøre på nåværende tidspunkt. Ville bare legge til at det går ikke å forlate raidet, joine igjen for så å aksessere MC. Heller ikke å bli plassert med raid leader. Endret 10. august 2005 av alftore
alftore Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Gratulerer! Vi skulle egentlig gått for Ragnaros i går men pga en bug så er halve guildet bundet til en annen instance id uten å ha vært i Molten Core i det hele tatt Dere går for ragnaros men vet ikke hvordan derer forbigår denne "bug'en"? not good...not good at all.. Vi fikk han på andre forsøk i dag. Første gang vi spawnet han siden min forrige post
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå