Solid Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hvorfor har du ikke improved sinister strike? Du har jo brukt to på improved reflexes. Bytt om på det.
GRendal Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Hvorfor har du ikke improved sinister strike? Du har jo brukt to på improved reflexes. Bytt om på det. fordi jeg er imp. ambush/imp backstab build.
GRendal Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Hva er crit chance og dodge chance da? 16,89% crit, 35,81% dodge
M@R7!N Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Warrior food.. Og ja, siden man mest sannsynelig bruker et 3.3+ speed weap, får man inn nok overpowers til å drepe roguen Endret 9. august 2005 av M@R7!N
NightKeeper Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hvorfor har du ikke 5/5 i crit på assasination?
Same- Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg vil tro det er den sykeste lvl 30 roguen ever.
Tbau5 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Var nettopp noen som klaget i Barrens chatten om den syke roguen som eide dem 1vs1, gjett hva nicket hans var
GRendal Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Var nettopp noen som klaget i Barrens chatten om den syke roguen som eide dem 1vs1, gjett hva nicket hans var hehe
likferd Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Warrior food.. Og ja, siden man mest sannsynelig bruker et 3.3+ speed weap, får man inn nok overpowers til å drepe roguen Passer jo bra at questet for å få Whirlwind Axe er level 30
GRendal Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Warrior food.. Og ja, siden man mest sannsynelig bruker et 3.3+ speed weap, får man inn nok overpowers til å drepe roguen Passer jo bra at questet for å få Whirlwind Axe er level 30 warriors går så lett ned at du kan bare drite i det...
Nstin Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Kan vi få se bilde? jada ehh ja? var da fælt til masing på deg da! la han nå få ta bildet når han selv vil.. herregud
niXmaster Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Kan vi få se bilde? jada ehh ja? Er ikke ofte jeg skriver noe på forumet, mens jeg leser ofte ting som står i WoW-kategorien. Og noe som gjentar seg er masende og barnslige poster fra deg, som ofte kan virke litt veslevoksne. Gi nå fyren litt tid og la han laste opp bildet når han har tid Ha en ellers trivelig natt.
Nstin Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Er ikke ofte jeg skriver noe på forumet, mens jeg leser ofte ting som står i WoW-kategorien. Og noe som gjentar seg er masende og barnslige poster fra deg, som ofte kan virke litt veslevoksne. Gi nå fyren litt tid og la han laste opp bildet når han har tid Ha en ellers trivelig natt. QFT! OT: den roguen din ser ikke morsom ut å møte nei..
atrax Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Hadde samme planen med min shammy, men plutselig dinga hun 31 ...
Haku Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Garantert IKKE verdens sykeste, 1. du mangler bow 2. du mangler armor patches små ting, men kan garantere deg at du ikke er den første som har tenkt på dette her og det er garantert noen på US som har gjort det bedre xP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå