Gå til innhold

hvorfor komplett ?


Anbefalte innlegg

Heisan! Jeg er ganske fersk (les:n00b) i dette forumet men har merket meg at veldig mange bruker "komplett" som handlested. Selv bruker jeg PCutstyr.no og er veldig fornøyd med dette. Jeg vet at det er individuelt hvor man bestiller men tenkte at det ville være ålreit å nevne mine erfaringer. Jeg kommer nok til å bruke de neste x hvis prisene er like bra :eek:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-05 12:11, ilpostino skrev:

så lenge du er fornøyd med blandt annet pris og service fra pcutstyr.no ser jeg ikke nboen grunn til at du 'må' bytte til komplett....



 

Og som jeg, som er fornøyd med service og priser hos Komplett, vil ikke bytte til PC-Utstyr. Mulig de er billigere enn Komplett, men ettersom jeg alltid har fått førsteklasses service hos Komplett så fortsetter jeg å handle der.

 

Er du fornøyd med PCutstyr og føler deg trygg på den butikken, så er det heller ingen grunn til at du skal bytte. Det gjelder forsåvidt alle som er fornøyd med en spesiell databutikk. Ingen grunn til å bytte til f.eks Komplett hvis du er fornøyd med PS-Data.

Lenke til kommentar

 

Og som jeg, som er fornøyd med service og priser hos Komplett, vil ikke bytte til PC-Utstyr. Mulig de er billigere enn Komplett, men ettersom jeg alltid har fått førsteklasses service hos Komplett så fortsetter jeg å handle der.

 

 

Er du fornøyd med PCutstyr og føler deg trygg på den butikken, så er det heller ingen grunn til at du skal bytte. Det gjelder forsåvidt alle som er fornøyd med en spesiell databutikk. Ingen grunn til å bytte til f.eks Komplett hvis du er fornøyd med PS-Data.

 

Der er du igjen. Jobber du for Komplett?

Ser deg i alle trådene som gjelder Komplett.

du er en skikkelig rævslikker? Vet du det.

 

Jeg har forresten svart deg på den andre tråden som gjelder Komplett.

Lenke til kommentar

Si meg en ting Jazzmaster. Hva er problemt ditt? Hver gang jeg ser Afseth skriver en kommentar så kommer du og de usannsynnlige usaklige innleggene dine. Klarer ikke du å holde en seriøse tone? Det ser jo ut som om du ikke klarer å akseptere andres meninger. Gjør du det eller er du rett og slett en hykler som skal lage kvalme her i forumet? Nå er det på tide at du skjerper deg og blir mere seriøs. Det virker som om du jobber for en konkurrent av Komplett slik du farer frem.

 

Litt off topic beklager :smile:

 

For å si det slik så har ikke jeg noen negative eller positive erfaringer med noen webshoper. Jeg handler der jeg har lyst og det blir som regel både her og der. Dersom du er fornøyd med et sted så holder du deg der. Skulle du mot all formodning bli misfornøyd med servicen en gang så ikke la det gå utover alt og alle. Husk at alle kan gjøre feil og det sitter tross alt mennesker bak alle spakene. Alle ordner opp i ting dersom man er høflig og holder en seriøs tone.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 10:42, Jazzmaster skrev:

Der er du igjen. Jobber du for Komplett?

Ser deg i alle trådene som gjelder Komplett.

du er en skikkelig rævslikker? Vet du det.


Hahaha :lol: Jazzmaster, legg deg! Hva gir deg retten til aa oppf0re deg slik? Det var jo NULL GRUNN for pokker. Problemer kanskje? Ikke ta det opp her i hvert fall, opps0k en psykolog. Betaler du han nok vil han sikkert h0re paa sorgene dine...

 

(Til moderatorer/ administratorer; jeg vet slike innlegg som dette blir sett paa som spam. Men jeg bare kunne ikke dy meg. Dette er kanskje det vaerste tilfellet useri0s drittunge jeg har sett paa dette forumet..)

Lenke til kommentar

hm. hvorfor bruke noe annet enn komplett, egentlig?

 

som oftest er alt på lager og blir sendt ut etter en dag eller to, prisene er helt kurante (gidd shoppe rundt for å spare en tier eller to), og de svarer helt bra (og kjapt) på spørsmål.

 

har kjøpt for godt over 50.000,- hos komplett, og har aldri returnert noe, eller hatt noe problem.

 

har hatt ett kjøp hos psdata, og jeg fikk defekt hovedkort. kjøper ikke der mer, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Quote:


har hatt ett kjøp hos psdata, og jeg fikk defekt hovedkort. kjøper ikke der mer, for å si det sånn.


 

eh.. ja.. så, du mener at psdata valgte ut et defekt kort til deg (pga trynefaktor?) og sendte det til deg, så de kunne få moroa med å sende deg et nytt et osv? jeg tror ikke det. det var nok leverandøren f.eks asus, abit, msi elns som hadde gjort en feil? det skjer, ikke ofte, men det skjer...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 10:42, Jazzmaster skrev:


Der er du igjen. Jobber du for Komplett?

Ser deg i alle trådene som gjelder Komplett.

du er en skikkelig rævslikker? Vet du det.


Jeg har forresten svart deg på den andre tråden som gjelder Komplett.


 

Forsvarte ikke Komplett på noen måte nå, bare sa at er man fornøyd med en web-shop på holder man seg til den. Les innlegget mitt, så sier jeg at man IKKE skal bytte til f.eks Komplett om man er fornøyd med "sin" web-shop". Hvordan er det å "rævslikke" Komplett?

 

Skjønner ikke hva som er ditt problem og hva du har mot meg. Du har tydeligvis ett form for problem og jeg vil anbefale at du søker hjelp, for slik oppførsel som du viser i dette seriøse forumet kan ikke tolereres.

 

Kommer til å be moderatorene se nøyere på dine utspill mot meg og be de banne deg om de ser det nødvendig.

Lenke til kommentar

PSData, Komplett, Databutikken, PCMax, Microplex... whatever!

 

Jeg handler overalt. Maskin et sted, CD-R et sted, HD et annet, Hovedkort i Sverige, kvalitetsram fra PCMax, kjøling fra Microplex... Jeg har fått bra service samtlige steder.

 

At PSData er favoritten er vel en tilfeldighet, men siden jeg bare har gode erfaringer med dem, så handler jeg der ennå. Men kommer Komplett med tilbud eller billigere varer, så handler jeg der!

 

Konklusjonen er klar; handle på den butikken du liker best! (for min del; der det er billigst++)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-09 01:46, Kamikaze1 skrev:

Prisguiden er fin til enkeltkjøp. Service tror jeg alle webshopper setter høyt, så det legger jeg ikke så stor vekt på. Ved større kjøp velger jeg som regel komplett siden jeg alltid har vært fornøyd der og pga meget gode tilbud.


 

Ikke vær for sikker på det... Vi har da eksempler som topline.no :smile: Virker ikke som om de setter service høyest nei....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-09 01:46, Kamikaze1 skrev:

Prisguiden er fin til enkeltkjøp. Service tror jeg alle webshopper setter høyt, så det legger jeg ikke så stor vekt på. Ved større kjøp velger jeg som regel komplett siden jeg alltid har vært fornøyd der og pga meget gode tilbud.


 

Det er stikkordet mitt også.."prisguiden"

Jeg mener ikke at jeg kun handler hos pcutstyr men der som prisen er gunstigst....hvis jeg kan spare 500++ gjør jeg gjerne det ( i enkelte tilfeller som gfx kort).. :eek:)

Lenke til kommentar

Handler mange plasser. Har aldri hadd problemer noen steder. Men ofte er Komplett førstevalget mitt. Det har vært det av flere grunner. Utvalget, god omtale og gode priser. Oppdaget her om dagen en veldig praktisk funksjon, som taler for flere kjøp der. Har nemmelig vært plaget med muser fra microsoft som slutter og virke etter et år eller 2. Siden man som regel aldri finner fakturaen når man skal ha den. (kjenner deg igjen?) så står man der tenkte jeg. Men jeg logget meg bare inn hos Komplett, gikk til ordreoversikten min, og fant selvfølgelig musen min der. Så var det bare og trykke på "retur" fylle ut et lite sjema, og vente på svar. (Email) det kom dagen etter. Så printet jeg bare mail ut, kastet det i pakken, og sendte greia avgårde. Jeg trengte ikke lete etter penn engang.. Ny mus er på vei nå :smile: Forøvrig aller siste utgave, da den jeg hadde var gått ut av produksjon *gliis*

Lenke til kommentar

Alle har sine grunner til at ade velger de og de butikkene.... jeg har erfaring fra iallfall to stykker... som er komplett.no og databutikken.com. Begge butikkene synes jeg er greie... egentlig spiller det kanskje ikke så stor rolle... alle har hver sin smak.... f.eks noen ser etter butikker med god service,,,, andre bryr seg mest om prisen.

 

ja ja.. nok om det...

Handlet på komplett for ca. en uke siden nå... har hittel ikke hatt noe problemmer med det jeg har kjøpt der, og sendetiden er nokså kort... ligger vel omtrent som de andre butikkene, kommer da litt an på hvor du bor og slikt. Jeg fikk iallfall min pakke nøyaktig 6 dager senere etter bestilling.

 

Jeg valgye komplett fordi de er bra på pris... rimelig sendetid for pakkene.. og god service etter å ha lest erfaringene her på forumet.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...