Gå til innhold

AoC: Age of Conan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke si at jeg har sett mye diskusjon rundt AoC, så det er vel på tide å dele deres meninger rundt spillet.

Selv liker jeg ikke hvilken retning spillet går i, virker som en WoW klone med "real combat" og ikke noe "givende" end game content.

All PvP vil bli i "instanced zones" og passer liksom ikke helt in med Conan universet.

Men jeg håper nå at det skal gi meg en bra spillopplevelse selv om FC kunne gjort en mye bedre jobb med å gjennskape Hyboria.

Sjekk ut IGN intervju med nyttig info.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først så tror jeg du burde ordne litt på titelen, vet at moderatorene ikke liker slike titler..

Har sett lignende bli stengt før...

Men ellers så ser jeg fremover til at AoC kommer ut.

Jeg selv tror at det kan bli bra. Nå har ikke jeg lest så alt for mye om ting som har skjedd siden jeg sist sjekket men jeg håper og tror at dette kan bli et veldig bra spill, og det er jo ingen ting som kan sies helt sikkert før spillet er sluppet ut slik at folk får testet spillet.

Funcom har jo erfaring med mmorpg spill fra før(AO, et spill jeg spilte en god stund) så jeg har liten tro på at funcom greier å ødlegge AoC, tror det blir bra jeg :)

Skrevet

Det er en tråd for å generelt diskutere AoC, så jeg tenkte jeg skulle unngå å kalle den noe tåplig som "den store stygge Age of Conan tråden". Tittelen passer nå bra til en tråd for å generelt diskutere AoC etter min mening :)

Skrevet

Håper det blir bra, men jeg fikk litt EQ2 vibber av videoen. Alt for mye fokus på grafikk og gameplay vi alle har vært gjennom 1000235 ganger før.

Og jeg husker med grøss Anarchy Online launchen!

Skrevet

Som TST ville ha sagt det:

"Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges."

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...