Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dodge Magnum V8 engine 425 hk tråden.


War

Anbefalte innlegg

Merkelig hvordan kunskapen hos forhandlerene er.

Sendte mail til noen få og noen sa -ja den har vi , andre sa den kommer i 2006 i juni, og andre sa den kommer ikke til norge .

til og med noen som sa at den ikke kunne kjøres her pga den var laget for usa, men om den var brukt skulle di klare å smugle den inn gjennom § 543,3 ;)

 

 

:blush: dobbelpost, angre :whistle:

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ingen forskjell fra en vw passat, men mener du baksete?

Blir kanskje litt mørkt og trist for hunden om den skal bo bak der , men den blacker vel ut av g-kreftene ,gjør den ikke? :hmm:

 

Ser først nå at det ikke blir noe hundeliv baki der, skal bli gøy å komme hjem og fortelle det til en hundeelsker av en kjæreste.

 

magnumargonyy1vh.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
War Skrevet 12/08/2005 : 11:05

  Merkelig hvordan kunskapen hos forhandlerene er.

Sendte mail til noen få og noen sa -ja den har vi , andre sa den kommer i 2006 i juni, og andre sa den kommer ikke til norge .

til og med noen som sa at den ikke kunne kjøres her pga den var laget for usa, men om den var brukt skulle di klare å smugle den inn gjennom § 543,3

 

Men hva er egentlig staus med denne kjærra, finnes den for salg ny i Norge eller ikke? Du får jo i alle fall en bil som er litt anderledes, og det var vel det du også ville.

Hvis TomasK har vært og testet den, høres det jo unektelig ut som den er og oppdrive her, eller bor TomasK i utlandet?. Det burde vel ikke være umulig og få den "fornorsket" uansett. Har jo alltid vært en del ting som må endres, for Norge, som kjøre lys, sidelys, reflekser og alle andre særnorske bestemmelser. Men at det skal være en umulig oppgave virker da litt underlig..?

Lenke til kommentar

Status i dag:

Dodge Magnum er en bil som på Europa-markedet heter Chrysler 300C. Det er de samme bilene, med små forskjeller som detaljer på utstyr og kanskje mest synlig en forskjellig grill. Jeg skaffer en Magnum hvis det er ønskelig.

 

 

 

Pris på en SRT-8 har ikke vi liggende i systemet vårt, men det er med litt arbeid fullt mulig for meg å skaffe. Bilen som ligger nærmest er vår Chrysler 300C 5,7 Hemi Touring, en bil som koster ca. kr. 1.200.000,-

 

 

 

Er det interessant med en slik bil, kan jeg gjerne gå en runde for å få ut en ca-pris på en Dodge Magnum SRT-8, levert i Norge.

 

 

 

 

 

Mvh,

 

Nardo Bil AS

 

Erik Volden

 

Tlf: 73894324/40063903

 

E-mail: [email protected]

 

 

Her er 300 c som er det norske alternativet i dag.

Endret av War
Lenke til kommentar
Bilforhanlderen;

Er det interessant med en slik bil, kan jeg gjerne gå en runde for å få ut en ca-pris på en Dodge Magnum SRT-8, levert i Norge.

 

 

He he, ja det vil jeg tro. Når man er villig til og bla opp 1,2Mkr vil nok de fleste selgere gå både en og to runder... :p

Gromle Skrevet 13/08/2005 : 03:51

  QUOTE (pcp160 @ 09/08/2005 : 00:22)

Fatter virkelig ikke hva du klager over, høres jo ut som du har svigefar sendt fra himmelen spør du meg... Hvem vil heller kjøre rundt i den gamle svenske stålburken enn en moderne bra bil?? 

 

 

Kanskje fordi de fleste nyere biler har "feilhjulstrekk"? 

Ja, det er i og for seg et argumet jeg kan identifisere meg med. Men hvis penger ikke er flaskehalsen har vi jo feks Mercedes, BMW som har beholdt driften på "rett sted", og noen fler med allehjulsdrift (som i mine øyne er det aller ypperste). Men disse bilene er etter hva jeg forstår ikke helt forenelige med trådstarters ønske om å ha noe som er veldig "utenom det vanlige"

 

Og hvis vi snakker om gammel bil som er morsom og kjøre, finnes det da altså folk der ute som helt seriøst mener at en Volvo 240 er en bedre kjøremaskin enn feks en 325i?? Det jeg kan forstå er at pris, delepris osv er til Volvoens fordel, men nå var jo altså ikke dette med prisen et tema tydeligvis, og da kan jeg virkelig ikke fatte at noen absolutt vil ha en såpass middelmådig bil som 240.

 

Men War, er det prisoverslaget med den minste motoren eller, og blir det i realiteten da slik at man da kjøper bilen usett og uprøvd?

Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig ha en AWD bil, som er stasjonsvogn.

Jeg skal prøvekjøre en C-300c i norge,og om jeg liker den skal han importere en Dodge Magnum som er den samme bilen men med en annen grill, Prisene det er snakk om her er med 5,7 Hemi motor.

for en 2,7 motor er det ca 600.000 for en ny bil.

Vil også komme i en 6,1 hemi som har et 3,7 forbruk om farten er konstant

 

08_med_srt8_gallery.jpg

 

 

5,7 motor

Engangsavgift for dette kjøretøyet blir som følger:

Avgift for egenvekt: 152067,50

Avgift for motoreffekt: 259021,60

Avgift for slagvolum: 326324,22

Engangsavgift: 737413,32

Bruksfradrag (0%): -0,00

Vrakpantavgift: 1300,00

Totalt: 738713,00 i Avgifter til staten :thumbdown:

Endret av War
Lenke til kommentar
Med den bilen blir i allefal du konge i gata før noen stjeler den og selger den til utlandet.

På en slik bil får man vel installert diverse sporingssystemer, slik at den ikke når langt før den blir funnet igjen. Forsikring er jo også fint. Regner med at de fleste har kasko på en bil til 1,2mill.

Lenke til kommentar
Engangsavgift for dette kjøretøyet blir som følger:

Avgift for egenvekt: 152067,50

Avgift for motoreffekt: 259021,60

Avgift for slagvolum: 326324,22

Engangsavgift: 737413,32

Bruksfradrag (0%): -0,00

Vrakpantavgift: 1300,00

Totalt: 738713,00 i Avgifter til staten

:ohmy: :ohmy: :ohmy:

 

Å fy f...!!! Norge, mitt Norge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...