Gå til innhold

Cs Source eller Battlefield 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BF2! Men det er min mening fordi jeg er så lei av CS som det bare er mulig å bli. Det må da gå ann å prøve noe annet (og bedre) mener nå jeg.

 

Får sikker en BF VS CS tråd her for noen skal alltid støte opp favoritt spillet sitt. Velg det du tror du blir mest fornøyd med, det er en smaksak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

battlefield 2 maks 64

cs:s maks 32(tror jeg, var i hvertfall sånn på 1,6 og nedover)

 

battlefield er da bare mp spill mens med på cs:s så har du også hl2 som er genialt+ hl2: deathmatch som er ganske gøy :w00t:

 

gå for hl2++ du

battlefield2 krever ganske mye også

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe hl2 inkludert cs source eller Batlefield 2. så jeg lurer på hvor mange kan maks ver med i et online spill i Cs Source og i Battlefield 2?

HL2/CS S er mer komplisert enn BF2. er litt usikker på hva jeg skulle valgt fordi jeg har ikke prøvd BF2 på nett

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe hl2 inkludert cs source eller Batlefield 2. så jeg lurer på hvor mange kan maks ver med i et online spill i Cs Source og i Battlefield 2?

HL2/CS S er mer komplisert enn BF2. er litt usikker på hva jeg skulle valgt fordi jeg har ikke prøvd BF2 på nett

du ville ha valgt bf2

Lenke til kommentar
Ja, takk begge deler!!! :D

 

Skal du kjöpe BF2, kjöp Commanders Edition...

Jeg tror jeg kjøpe BF2 i og med at det er så mye større når du spiller online, så mye kjekkere lissom.

 

Hvorfor skal jeg kjøpe commanders edition, hva er det som gjør det bedre?

Lenke til kommentar
Jeg har prøvt BF2 før og synes det er veldig kjekt, men har ikke prøvet det online. derfor jeg lurte på hvor mange personer så kunne ver inne på en gang. Hvor billigt kan jeg få BF2 og hvor mye mer koster commanders edition??

tror ikke de selger commanders edition mer

det var bare for folk som førbestillte

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nettopp kjøpt Battlefield 2: Commanders Edition på cdon.com, så det er fortsatt til salgs. Jeg betalte 488 spenn, inkludert frakt på 29 kr. Det var den eneste nettbutikken jeg fant som hadde det i norge.

 

Forøvrig er den eneste forskjellen på BF2 og Commanders Edition at det følger med et headset.

Endret av saladfingers
Lenke til kommentar

kjøp css du, er mye mer morsomt. Jeg kjøpte begge spillene, basert på at jeg var fan av gamle cs og gamle bf, men må si jeg ble skuffa, det er nesten litt kjedelig altså. Ingen vits i å løpe der med våpenet fordi alle kjører fly og bomber deg ned med en gang da. Og det er så langtekkelig.... css er et godt kjøp, men jeg gleder meg mest av alt til ut2007, blir fett det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...