Gå til innhold

Hva syns dere om musikken til Mira Craig?


Anonym234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva egentlig har vi i Norge? Vi har ingen bra musikk!

5355930[/snapback]

Immortal, Winds, Darkthrone, Emperor, Mayhem, Windir, Ulver, Ásmegin, Blood Red Throne, Borknagar, Burzum, Einherjer, Guardians of Time, Lumsk, Mistur, Peccatum ++

 

Norge har ekstremt mye bra musikk, du får se litt på hva slags musikk som kommer ut utenfor VG-Lista så skal du se.

 

Edit: Når jeg forteller metal folk fra andre land at jeg kommer fra Norge blir de så misunnelige som det går ann å bli, mens du sitter her å gnåler om at Norge ikke har bra musikk å by på.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
De som liker Metall, liker vel neppe Mira. Men trenger ikke rakke ned på henne og musikken for det.

5357087[/snapback]

 

Litt enig, men jeg er en, som liker alt slags musikk, jeg bare trenger å like den. :)

Og jeg rekker neppe ned musikken hennes, egentlig motsatt - jeg digger den, eller hva var det du mente. Voff Voff! :D

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar

Ja, det er akkurat det jeg også sier. Ellers skulle hu versku alle før hopping.

Men gjort er gjort. Hun skal holde seg på scenen nå, og det blir ikke noe stagedive i fremtida. Ikke akkurat nå iveltfor, og ikke ute.

Bare la oss glemme om denne liten feilet hun gjorde, alle gjør noe rart, og tror at det var den største feilen Mira har gjort i hele livet sitt.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg har ikke noe sans for musikken hennes, men hun er fin å se på, så hun kan godt holde på noen år til for min del...

Eneste jeg mente var at jeg ikke ville lett etter en dypere mening i tekstene hennes, men om noen syns det er bra musikk er det greit for meg;)

Lenke til kommentar
nei uff....fytti h....det er det verste som er.....hun synger som en mann og kan absolutt ikke synge.....

5359240[/snapback]

 

Ja, hun har en "mannstemme" eller som vi sier idag det er en "vill" stemme.

Men at du sier at hun kan ikke synge - bare tull. Hun kan synge! hun har en stemme som du kan bare drømme om. Hun ga ut bare ei plate, og det er bare begynnelse. Håper å høre mere bra musikk fra Mira.

Men som sagt "hver har sin smak".

Lenke til kommentar
Ja, det er akkurat det jeg også sier. Ellers skulle hu versku alle før hopping.

Men gjort er gjort. Hun skal holde seg på scenen nå, og det blir ikke noe stagedive i fremtida. Ikke akkurat nå iveltfor, og ikke ute.

Bare la oss glemme om denne liten feilet hun gjorde, alle gjør noe rart, og tror at det var den største feilen Mira har gjort i hele livet sitt.

5359200[/snapback]

 

 

Nei og atter nei :nei: la oss ikke glemme denne feilen mira craig gjorde. Det er akkurat slike ting som må huskes. og bare for the record, hun har ikke fin stemme, og hun er heller ikke orginal. Hun er kanskje orginal for dere som ikke hører på annet enn the voice om morgen, men åpne opp øynene litt a for søren. Jeg sier ikke at mira craig er en dårlig artist, men hun er ikke bedre enn kurt nielsen eller idol-tone for den saks skyld

Lenke til kommentar
Ja, det er akkurat det jeg også sier. Ellers skulle hu versku alle før hopping.

Men gjort er gjort. Hun skal holde seg på scenen nå, og det blir ikke noe stagedive i fremtida. Ikke akkurat nå iveltfor, og ikke ute.

Bare la oss glemme om denne liten feilet hun gjorde, alle gjør noe rart, og tror at det var den største feilen Mira har gjort i hele livet sitt.

5359200[/snapback]

 

 

Nei og atter nei :nei: la oss ikke glemme denne feilen mira craig gjorde. Det er akkurat slike ting som må huskes. og bare for the record, hun har ikke fin stemme, og hun er heller ikke orginal. Hun er kanskje orginal for dere som ikke hører på annet enn the voice om morgen, men åpne opp øynene litt a for søren. Jeg sier ikke at mira craig er en dårlig artist, men hun er ikke bedre enn kurt nielsen eller idol-tone for den saks skyld

5359368[/snapback]

 

 

Hahaha! Kurt Nilsen - ja, du må asså ikke sammenligne ham med Mira! Mira skal bli en super stjerne hvis hun vil. Leser du nyhetene eller hva? Snoop inviterte henne å lage musikk sammen med han, hvis du vet hvem er Snoop. :whistle:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106056

ps. og hva var det du mente med at hun er ikke original?

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
Kurt Nilsen er kongen på haugen prestasjonsmessig,og Mira står nede og ser opp :)

5359605[/snapback]

 

hver sin smak. Hvis du er så glad i kurt hva gjør du her?

Nu kanskje ja, men senere tror/håper at hun blir større (ikke i vekten) men at Mira blir mere populært:)

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...