Gå til innhold

Jobbet i flere uker med en side - får ikke lønn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm.

 

Vel, jeg har gått gjennom masse feilsjekkinger, finner ingen feil osv.

 

Jeg har satset mye på å få et bra sted, og har tatt mange sikkerhetssjekk.

 

Gjort mitt beste, jeg fortjener absolutt mer enn 1000 kr, men avtale er avtale, jeg avtalte 1000 kr, og da skal jeg få 1000 kr :)

Lenke til kommentar

Joda, det ble jo avtalt 1000 kr minst, og kunne stige. Tror ikke han er så intressert i at jeg får mer enn 1000 kr nå lenger, etter at jeg la ned alt som hadde å si av kundedatabaser, forsidene, kundesidene og administrasjonspanelet :p Det eneste jeg lot være igjen, var filer han selv hadde lagd, som ikke var min kildekode.

 

Siden har mange besøkende og er et populært webhosting firma.

 

Men ihvertfall, jeg tror alt er avgjort, som skrevet tidligere, kildekoden kan jo gis til en annen intressert kunde, som synes arbeidet var bra gjort og var intressert i et lignende system til siden sin (med webshop som noe ekstra) :)

 

Så jeg taper egentlig ikke noe som helst på noe av arbeidet, jeg er veldig fornøyd, har fast jobb i firma (faktisk medeier), får fast og god lønn, og bryr meg ikke om eventuelt rykte han måtte lage om meg. :innocent::whistle:

 

Kan si at jeg fikk kunden VELDIG glad, jeg har gjort så å si 100 % etter hvordan kunden ville ha det.

 

Men sometimes things goes wrong :)

Endret av pavlion
Lenke til kommentar

Lurer på om man kan overføre penger i helgene også?

 

Jeg har Postbanken Leve Ung bankkort.

 

Altså han krever kildekoden til filene og sier at han har overført pengene til en konto men at jeg må vente til mandag eller tirsdag for å få dem.

 

Jeg har nettbank også, men jeg har ikke lagt merke til noe overføring/pengemottak der.

 

Noen som kan hjelpe?

 

Han venter ikke til tirsdag..

Lenke til kommentar

Vel, etter det du sier, og det du har fått avtalt, har du vel jobbet med siden en times tid? En drøy tusenlapp i timen er det jo vanlig å fakturere?Pluss mva?

Det gjør vi hvertfall der jeg jobber. Dessuten- endre designet, og selg den samme pakken til han andre som gjerne vil ha også- det er fortsatt ikke forbudt å selge et ferdig produkt til flere enn en person..

 

Hvis han fyren krever kildekoden, er det snakk om en helt annen pris, da overtar han jo hele greie, og kan selge den videre hvis han ønsker. Erfaringsmessig bør du ikke selge noe som fungerer for under 50 000.- Pluss at du bør sikre deg en vedlikeholdsavtale.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Her var det snakk om store penger..

 

Trengte bare å spare opp 7000 kr til skolen men endte opp i dette tullet.

 

Jeg aner ikke hvordan jeg skal få solgt mine produkter, jeg lager jo alt som går ann å lage i PHP, og disse kunnskapene ville jeg bruke til noe nyttig.

 

Hrmf. Dårlig gjort...

 

CastorFiber: Vel, det er ikke enkelt for meg å selge produkter så dyrt..

 

:)

Endret av pavlion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...