Gå til innhold

Trenger et nytt spill å spille, kjeder meg TRÅDEN§

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, øøøh... Jeg har gitt opp WoW, det tok ALT for lang tid for mitt vedkommede.

Så da er et spørsmål.

Hva i huleste skal jeg gjøre nå?

Battlefield 2 driver alle å maser om, men jeg er ikke noe krigs spill fantast.

Hjelp meg dere som ikke maser, vær så snill. :cry:

Endret av Xanitra
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

så du vil ha et spill som ikke tar for lang tid og er et ala BF2 spill

hmm

kan jeg vel anbefale stronghold crusader 2

eller rome total war

eller sid meiers Pirates

eller codename panzers 2

eller Doom 3

eller half life 2

Skrevet

Når jeg kjeder vettet av meg, spiller jeg flash-spill, har jeg trang for å lage noe, prøver jeg meg på Flash(lage selv altså).

Ellers kan du vel kanskje prøve ut Myst spillene ?

gå igjennom klassikere er jo alltids moro det også :D

Skrevet

Har akkurat samme problem som deg nå, trådstarter. Sitter her med GTA:SA (har rundet det på PS2 før), Battlefield 2 (kjedelig), FM2k5 (venter på FM2k6...), Knights of the Old Republic II (eneren er uendelig mye bedre), May Payne 2 (samme som med KotOR II), CS Source (CS...trenger vel ikke å si mer), Half-Life 2 (er ikke klar for noe FPS enda), Worms 3D, WoW (har pause nå) og The Sims 2 installert, samt en haug med andre kvalitetsspill liggende rundt omkring.

Internett er også kjedelig. Det skjer liksom ingen verdens ting på noen av de faste sidene jeg er på, og det er stort sett bare kjedelige diskusjoner på forumene her om dagen. Det regner ute, og det er heller ikke morsomt å se på film.

Nei, det er til og med ikke morsomt å være med kamerater. Kjedelig når det er sånne perioder, men de varer heldigvis ikke lenge.

Jeg holder meg heller unna datamaskinen for at det skal gå fortere, og leser heller en god bok.

Skrevet

Jeg har endret på emne tittelen som moderator anmodet meg om, og har tatt dette til etterettning.

Jeg spilte WoW, men gikk voldsomt fort lei det. Spillet gir deg 75% pes, og 25% moro i min mening.

Men jeg har funnet redningen:

www.eveonline.com

KONGESPILL!!!!

Mye å sette seg inn i, men dette er helt rått, sci fi drømme spille verden. :love:

Tråden må gjerne fortsette, men jeg for min del er ferdig. Tusen takk for alle bidrag.

Skrevet

EVE, ja.

Skulle ønske det var litt mer å gjøre i EVE. Jeg ble liksom bare sittende å se på skjermen 80% av tiden mens jeg enten kjørte rundt eller mine'et osv.

Men, kult at alle spiller på samme server og at nesten alt er playerstyrt!

Skrevet
EVE, ja.

Skulle ønske det var litt mer å gjøre i EVE. Jeg ble liksom bare sittende å se på skjermen 80% av tiden mens jeg enten kjørte rundt eller mine'et osv.

Men, kult at alle spiller på samme server og at nesten alt er playerstyrt!

bli med vårt corp da vet du, så skal vi se om vi ikke kan finne noe å gjøre til deg:)

Skrevet (endret)
Jeg synes Doom 3 var konge da.. er det noen som har gidda expansion?

om det er verdt penga, kjøper jeg det.

jepp. jeg har expansionen...

vell jeg elsker doom3 da.. så jeg synes exp pakken er drit bra ;)

edit: leif

Endret av *Magnus*
Skrevet
Jeg synes Doom 3 var konge da.. er det noen som har gidda expansion?

om det er verdt penga, kjøper jeg det.

jepp. jeg har expansionen...

vell jeg elsker doom3 da.. så jeg synes exp pakken er drit bra ;)

Nettopp. Liker du DOOM er expansionen relativt bra. Den er litt kort (selve spilelt var kort, expansionen er bitte litt kortere enn retail), men den adder til en del nye og kule (og viktige) features.

Blant annet den klassiske toløpshagla (fatter ikke hvorfor den ikke var med i DOOM3 retail) og en del nye våpen og fiender, alt som skal til for at du skal ha det morro (gijen, bare om du likte DOOM3). :)

Skrevet
Hvis du ikke har HL2, så burde du finne det fram.

Beste spill som kom ut i 2004

:nei:

For meg var det beste FPS-et som kom i 2004 Riddick.

Det beste spillet som kom i 2004 (for meg), vet jeg ikke, da jeg ikke husker alle spillene som kom i 2004. :p

Half-Life 2 var ikke noe annet enn et helt vanlig FPS, men med bedre grafikk-standard.

Men Riddick er absolutt verd et kjøp. Du får det nå billig overalt, og det har fortsatt en kjempefin grafikk (i min mening bedre enn HL2), en skikkelig god historie (løst basert på filmene), en nydelig sjangermiksing (sniking, skyting, slåssing med never, RPG-elementer, horror, sci-fi, osv) og et generelt kjempebra Gameplay.

Synes nesten det er rart at jeg (eller noen andre for den saks skyld) ikke har nevnt Riddick, da det er et kjempealtenrativ! :yes:

Skrevet

Helt enig med deg MeTa][iC, Riddick var nok det bedre FPS spillet som kom i 2004!

Fantastisk bra miksing av gameplay typer, bra historie framgang, og genial voice acting, noe av det beste jeg har hørt faktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...