Gå til innhold

komplett hva faen a?


XolFx

Anbefalte innlegg

Jeg driver og ser på skjermer innpå komplett.no greit nok det. Så ser jeg to skjermer jeg er interessert i en lcd og en crt, men i hvertfall jeg sender en melding der jeg spør komplett på hardware.no om man kan få crt skjermen i svart noe som ikke gikk.

 

Så skal jeg bestille den helvettes skjermen og til min forbauselse er skjermen fjernet fra komplett.no. Jeg sender flere beskjeder til komplett.no på hardware.no og ingen svar, hva er detta her for noe? Det er i hvertfall ikke seriøst..

 

Eller er jeg helt borte nå?

 

SKJERMEN, FANT(FINNER) DEN UNDER CRT 19'

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke plag Komplett på HW mer enn nødvendig. Hvorfor basere en kundesak utfra en som frivillig hjelper til på HW når du bare kan sende en mail til Komplett. De har jo masse support- og kontaktinformasjon der du kan spørre dem om hva som helst.

 

Når det gjelder skjermen, er det en utgått modell, som enten Samsung har sluttet å produsere, eller Komplett ikke får den inn lenger.

Lenke til kommentar

Javel.. Gammel model, men det som er merkelig er at den skjermen bare forsvant fra nettet ikke lenge etter at jeg sendte en fårespørsel om skjermen. Det er ikke tilfeldig, og når man sender 2-4 meldinger til komplett.no her på hw.no og han/hun ikke svarer på 3-4 timer. Kan bli litt småsur ettersom at en beskjed ble besvart og jeg sendte 2 meldinger 10-15min senere.

 

Jeg siter meg selv dere jeg sier: ER JEG HELT BORTE?

 

vel er jeg det? ..

Endret av XolFx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...