Gå til innhold

Progressiv musikk - anbefaling og diskusjon


SnittLeif

Anbefalte innlegg

Jo, prog-rocken var veldig ny, men det innførte etterhvert som sagt visse rammer og kjennetegn som ble definisjonen på musikken, og den dag i dag må disse rammene følges for at musikk skal bli definert som prog-rock.

 

Svaret på spørsmålet mitt var at "Guillemots høres ikke ut som prog, og er derfor ikke prog".

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ikkje høyrt noko av Guillemots, men om det er progressivt så er det progressivt. ja, det var store endringar i musikken på slutten av 60-talet. Beatles er eit av dei banda som var med på endringane, vil du kalle dei progressive eller er det berre dine spesielt utvalde som er progressive? Kva med dei nye banda som liknar på det du omtalar som progrock, er dei progrcokband? Om du ikkje anerkjenner moderne progressive rockeband som progrock får vere ditt problem, dei er progressive likevel. Oppfinninga av mobiltelefon var meir nyskapande enn kombinasjonen av kamera og mobil, men det er framleis ei oppfinning som gjer noko meir av den allereie etablerte mobiltelefonen.

Lenke til kommentar

Jeg anerkjenner de nye prog-rock-bandene som prog-rock, ja, fordi de er definert som det, og fordi de har elementer som minner om den originale prog-rocken, IKKE fordi de er progressive. The Beatles blir ikke definert som prog-rock. Har du kanskje et svar på hvorfor?

 

Guillemots er progressive, ja. Men de er IKKE prog, fordi prog er en sjanger, og en definisjon på hvordan noe høres ut.

Lenke til kommentar
Jeg anerkjenner de nye prog-rock-bandene som prog-rock, ja, fordi de er definert som det, og fordi de har elementer som minner om den originale prog-rocken, IKKE fordi de er progressive. The Beatles blir ikke definert som prog-rock. Har du kanskje et svar på hvorfor?

 

Guillemots er progressive, ja. Men de er IKKE prog, fordi prog er en sjanger, og en definisjon på hvordan noe høres ut.

 

Rammstein skal ha æren for å bringe prog-rocken til et nytt nivå. I tillegg til dette lager de vanvittig herlig musikk og har det kuleste imaget av alle band i verden!

Lenke til kommentar

Eg har lese ein del av dei første sidene i tråden og det kjem klårt fram at "min" definisjon er gjeldande i denne tråden og trådstartar ikkje ynskjer sjangerhoring. Likevel vil eg enno ein gong understreke mi meining om saka: Progressiv musikk er progressiv musikk i ordet si rette tyding. Dersom prog etablerer ein fast form og lydbilete er det jo ikkje lenger progressivt og difor heller ikkje prog. Viss ein nyttar stempelet prog feilaktig, forringar ein tydinga av ordet - og det vil me vel ikkje? Beatles er progressive fordi dei var eit viktig band i endringa frå singlar til album og skapinga av konseptalbum. Bandet er ikkje difor naudsynt eit progband, for dei har jo også ein del platte og rettfram pop-plater. Einaste som er att å seie no er at viss me ikkje er einig no vert me nok ikkje einige (sjølv om eg har rett :tease: ). For meg er dette ei prinsippsak for å ivareta språket og dets funksjon i (i dette tilfellet) sjangeroppdeling og eg kjem ikkje til å endre meining.

 

Olsenhower: Kvifor er det feil å sjå kva eit ord verkeleg tyder? Det er vel meir naturleg at tydinga av ordet er meir avgjerande for samanhengen enn kva meining du og Mr. Crowley skulle ha om namnet på ei spesiell scene rundt 60/70-talet?

 

Misbruk av ord og av språket fører ikkje med seg noko godt, det berre øydelegg vår flotte måte å kommunisere på.

Lenke til kommentar
Vil ikke påstå at Pink Floyd generelt er prog. Animals, kanskje, men resten er mer space rock og psykedelisk rock i starten. PATGOD er IKKE prog.

ser ikkje heller pink floyd på noke serleg typisk progressivt heller, men det er prog-rock og art-rock i liten grad, litt meir enn bare animals ;)

Lenke til kommentar
Eg har lese ein del av dei første sidene i tråden og det kjem klårt fram at "min" definisjon er gjeldande i denne tråden og trådstartar ikkje ynskjer sjangerhoring. Likevel vil eg enno ein gong understreke mi meining om saka: Progressiv musikk er progressiv musikk i ordet si rette tyding. Dersom prog etablerer ein fast form og lydbilete er det jo ikkje lenger progressivt og difor heller ikkje prog. Viss ein nyttar stempelet prog feilaktig, forringar ein tydinga av ordet - og det vil me vel ikkje? Beatles er progressive fordi dei var eit viktig band i endringa frå singlar til album og skapinga av konseptalbum. Bandet er ikkje difor naudsynt eit progband, for dei har jo også ein del platte og rettfram pop-plater. Einaste som er att å seie no er at viss me ikkje er einig no vert me nok ikkje einige (sjølv om eg har rett :tease: ). For meg er dette ei prinsippsak for å ivareta språket og dets funksjon i (i dette tilfellet) sjangeroppdeling og eg kjem ikkje til å endre meining.

Jaja, da ser jeg på dette som enden av diskusjonen ved å si at min mening er at progressiv rock er et navn på, og ikke en ordrett beskrivelse av, en musikkstil.

Lenke til kommentar

No når sjangerrunkinga er over kan me diskutere musikken. Eg bestilte to plater her om dagen, Wobbler si Hinterland og In Lingua Mortua si Bellowing Sea - Racked by Tempest. Eg har sett Wobbler bli nemnd fleire gonger tidlegare i tråden, men dei er verd å nemne enno ein gong. Medan dette er "moderne Mr. Crowley-prog" ( ;) ), er In Lingua Mortua min type prog der eit nytt band freistar å sprengje grenser. Begge band er uansett fantastiske.

Lenke til kommentar
Eg har lese ein del av dei første sidene i tråden og det kjem klårt fram at "min" definisjon er gjeldande i denne tråden og trådstartar ikkje ynskjer sjangerhoring. Likevel vil eg enno ein gong understreke mi meining om saka: Progressiv musikk er progressiv musikk i ordet si rette tyding. Dersom prog etablerer ein fast form og lydbilete er det jo ikkje lenger progressivt og difor heller ikkje prog. Viss ein nyttar stempelet prog feilaktig, forringar ein tydinga av ordet - og det vil me vel ikkje? Beatles er progressive fordi dei var eit viktig band i endringa frå singlar til album og skapinga av konseptalbum. Bandet er ikkje difor naudsynt eit progband, for dei har jo også ein del platte og rettfram pop-plater. Einaste som er att å seie no er at viss me ikkje er einig no vert me nok ikkje einige (sjølv om eg har rett :tease: ). For meg er dette ei prinsippsak for å ivareta språket og dets funksjon i (i dette tilfellet) sjangeroppdeling og eg kjem ikkje til å endre meining.

 

Olsenhower: Kvifor er det feil å sjå kva eit ord verkeleg tyder? Det er vel meir naturleg at tydinga av ordet er meir avgjerande for samanhengen enn kva meining du og Mr. Crowley skulle ha om namnet på ei spesiell scene rundt 60/70-talet?

 

Misbruk av ord og av språket fører ikkje med seg noko godt, det berre øydelegg vår flotte måte å kommunisere på.

 

Jeg har markert det jeg er enig i. Jmnfr. betydningen av ordet "progressivt" er det riktig å si at f.eks The Beatles var progressive, men jeg vil - som deg - ikke karakterisere dem som et typisk progband. De var progressive i henhold til det å skape noe nytt og ta det videre derifra, ja. Det er riktig. Kraftwerk har blitt nevnt tidligere i tråden. De var per definisjon progressive på midten av 70-tallet, men de spilte ikke progrock. Bare for å understreke det selvfølgelige.

Jeg assosierer forresten ikke progrock med kun en spesiell scene fra 60/70-tallet, jeg liker bedre prog av nyere dato.

 

"Dersom prog etablerer ein fast form og lydbilete er det jo ikkje lenger progressivt og difor heller ikkje prog", skrev du i innlegget ditt. Nei, det er i såfall ikke lenger progressivt, men det er ingenting i veien for at det fremdeles er progrock. To forskjellige ting, mener nå jeg da.

Lenke til kommentar
Jeg skal i platebutikken i helga. Kan noen titte på signaturen min (platesamling) og anbefale meg noe gøy? :)

Nesten blåkopi av min egen platesamling det der, skremmende :p

Hørt noe på The Watch eller Pendragon? Kan anbefales herfra hvertfall. Nyeste til Flower Kings også.

Endret av skrekk
Lenke til kommentar
Jeg skal i platebutikken i helga. Kan noen titte på signaturen min (platesamling) og anbefale meg noe gøy? :)

Du bør skaffe deg mer av King Crimson. Debutalbumet er en selvfølge men spesielt Red er en slager. Ser du har mye av Anekdoten og de har henta MYE inspirasjon fra spesielt det albumet. Mellotron og distortion-bass er begge fellesnevnere. Du kan også skaffe deg et par album til av Rush: Hemispheres, Permanent Waves og Moving Pictures. Du bør også skaffe deg Fragile av Yes, som er deres beste album sammen med Close to the edge. Foxtrot av Genesis er også noe du kan vurdere. Tok forsåvidt bare for meg band som du har mer eller mindre kjennskap til :p

 

Kan heller ikke glemme Anglagård (skal være tødler over den første a'en) som minner om Anekdoten. Sleng med Landberk så har du tre svært gode svenske band som startet en slags mellotron revival på 90-tallet.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...