Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hei! Jeg bare lurte på om det var mulig å bare kjøpe cdkeyen til WoW. Og hvis ja, hvor? takker
Marius_EV Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Er vel i grunnen nesten bare cd-key'en du betaler for når du kjøper spillet? Endret 4. august 2005 av Marius_EV
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 tenkte man fikk det billigere uten cdene. Bare cdkeyen
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Er du sikker? Det er mulig å kjøpe cdkey på nettet på Guild wars iallefall....
PetePistola Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Funker nok dårlig med wow det.. må nok kjøpe hele boxen for å få key..
Fisk1 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 damn Ja,det kan du godt si. Men skjønner ikke hva du skal med bare CD-keyen? Kjett om man må formatere da. Hehe...
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg formaterer aldri jeg. Jeg har heller backuper med Norton Ghost. Det er SÅÅÅ enkelt. Forresten... Jeg har en kamerat jeg kan låne cdene av hvis jeg må installerer det på nytt Endret 4. august 2005 av Edmund Blackadder
Musty Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Forresten... Jeg har en kamerat jeg kan låne cdene av hvis jeg må installerer det på nytt og der har du grunnen til at du må kjøpe spillet...
zeltex Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Saken med å kjøpe guildwars key på nettet er at du kan laste ned spillet fra gw sidene. Du kjøper da ikke da bare guildwar key, men også rettigheten til å laste ned spillet fra gw's servere. To kamerater av meg gjorde det, mens jeg på samme tidspunkt var så smart å bestilte spillet fra play. nå ligger de mange uker forran meg i spilletid!
Loeve Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Så vidt jeg vet kan du kjøpe WoW over nettet, men jeg har ikke adressa til sida i hodet. Prisen er ofte litt stivere enn i norske butikker, dog, og du må snakke med en fyr i telefonen for å verifisere det.
MysticoN Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 er mange som har 2 kontoer.. så da er det litt unødvendig å kjøpe spillet 2 ganger.
PetePistola Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 er mange som har 2 kontoer.. så da er det litt unødvendig å kjøpe spillet 2 ganger. Hva i all verden skal du med to kontoer?
Loeve Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hørt om boxing/hydraing? Noen liker å spille flere karakterer samtidig.
PetePistola Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hørt om boxing/hydraing? Noen liker å spille flere karakterer samtidig. ja da så
Loeve Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det er vanskelig å forstå at noen liker andre ting enn deg selv, hva?
Sigga Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Uansett, hvis du bare kunne ha kjøpt cd keyen, måtte du vel ha lastet ned 3 gig?
DurinVIII Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Uansett, hvis du bare kunne ha kjøpt cd keyen, måtte du vel ha lastet ned 3 gig? Han har vel ikke ISDN da
Digidice Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 spillet er vel ikke ås dyrt heller lengre. lure på om jeg så det til 349,- sist Jeg spilla Eve-Online Med 2 kontoer samtidig det va fett men wow vil jeg si er umiligt. Eneste måten er vel og ta på follow da,skulle ligtr og sett man pvp med 2 character samtideg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå