Gå til innhold

Spilte i AV, så skjedde dette..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, forventer du at blizzard skal vente med å restarte serverene til du har fått honoren din? :roll:

Egentlig til pass for dere, er lei av alliance-exploiting i AV nå.

Gjest member-60584
Skrevet (endret)

EDIT: ah nu skjønner jeg :p trur jeg må begynne å sove....

btw likferd, alliance exploiting? på skullcrusher så er det bare horde som exploiter i AV... :

Endret av member-60584
Skrevet

btw likferd, alliance exploiting? på skullcrusher så er det bare horde som exploiter i AV... :

Nei, alle exploiter. Faction har ingenting å si! alle!

Skrevet

Dette må du forklare. Såvidt jeg vet, er alliance-basen ikke-exploitbar.

Skrevet (endret)

så og hoppe opp i det høyre tårnet fra fjellet i alliance base uten og agro en eneste guard en exploite?

Hord på daggerspine bruker dette MYE for og ta den mye lettere alliance basen.

Endret av GtReBra
Skrevet
så og hoppe opp i det høyre tårnet fra fjellet i alliance base uten og agro en eneste guard en exploite?

Hord på daggerspine bruker dette MYE for og ta den mye lettere alliance basen.

Går ann å hopp opp i tårnet ja, men ikke uten å aggroe vakter.

Og alliancebasen lett? Pøh, ikke når alliance kan stealthe inn gjennom hull i muren og ta over hordes relief hut med en 5-6 roguer.. Hordebasen er så og si vid åpen for exploiting, og dette skjer gang på gang. Horde må faktisk nedkjempe ALT forsvaret i alliancebasen, mens alliance tar over innerste graveyarden, og kan ressurecte 5 meter fra kommandøren..

Skrevet

Hvis dere ikke klarer og ta igjen GY i fra 5-6 rogues er det BAD. Men på hord basen man bueskytterene fra begge tårnene skyte på folk når de løper opp den siste bakken som er dekket med ett teppe av totems. Ikke som i alliance sin som har de to tårna langt i fra hverandre. og dere begynner med en GY mer...

Skrevet
Hvis dere ikke klarer og ta igjen GY i fra 5-6 rogues er det BAD. Men på hord basen man bueskytterene fra begge tårnene skyte på folk når de løper opp den siste bakken som er dekket med ett teppe av totems. Ikke som i alliance sin som har de to tårna langt i fra hverandre. og dere begynner med en GY mer...

Poenget er ikke om vi klarer ta den igjen eller ikke, men det er et taktisk fortrinn alliance ikke skal ha. Hver gang den blir tatt over, må horde sende en haug folk tilbake til basen, og det merkes godt om det knives på midten. Detter gir igjen alliance et overtall frem til horde har kommet seg fram igjen..

Skrevet

Dummeste jeg har hørt, likferd. I tilfelle du lurer, så ligger alliance-basen på en strak linje. Hordebasen går i svinger hit og dit, gjennom et trangt hus, for så å toppe alt med 2 tårn. Må nok si at horde på din server er rimelig stusselige om dere ikke klarer å ta tilbake GY inne i basen deres, når 5-6 rogues har tatt den. Tar 5 min før den blir overtatt også.

Skrevet
Dummeste jeg har hørt, likferd. I tilfelle du lurer, så ligger alliance-basen på en strak linje. Hordebasen går i svinger hit og dit, gjennom et trangt hus, for så å toppe alt med 2 tårn. Må nok si at horde på din server er rimelig stusselige om dere ikke klarer å ta tilbake GY inne i basen deres, når 5-6 rogues har tatt den. Tar 5 min før den blir overtatt også.

Sjønner du ikke hva jeg skriver, eller vil du ikke skjønne? Alliance warper gjennom hordemuren som om de hadde scotty fra startrek på laget, og tar over relief hut. Dette har horde ingen mulighet til å gjøre i gjengjeld. Selvfølgelig tar vi tilbake relief hut, men dette krever at man trekker opptil 10 mann fra kampen tilbake til basen vår. Alliance blir så ressurectet på sin graveyard i frontlinjen, mens horde må GÅ tilbake, ypperlig tidspunkt for alliance til å ta over en GY, siden de nå er 40 mot 30.

...

Skrevet
Sjønner du ikke hva jeg skriver, eller vil du ikke skjønne? Alliance warper gjennom hordemuren som om de hadde scotty fra startrek på laget, og tar over relief hut. Dette har horde ingen mulighet til å gjøre i gjengjeld. Selvfølgelig tar vi tilbake relief hut, men dette krever at man trekker opptil 10 mann fra kampen tilbake til basen vår. Alliance blir så ressurectet på sin graveyard i frontlinjen, mens horde må GÅ tilbake, ypperlig tidspunkt for alliance til å ta over en GY, siden de nå er 40 mot 30.

...

Har aldri sett eller hørt om noen som har "Warpet" gjennom hordemuren. Hvis du lurer, så kan man lett stealthe gjennom hele hordebasen og ta GY. Bittert å bli eid av rogues hele tida? :(

Skrevet (endret)

Dette går way out of topic!

Btw. den seieren der var fortjent! Da jeg først kom inn i AV, var hordes helt oppe i Dun Baldar! Med skikkelig alliance sammarbeid(uten bug exploits) klarte vi å presse de ned igjen til isen og videre, ja helt tilbake til deres base.

Er ikke snakk om en eneste bug exploit, ærlig talkt synest jeg dette var ganske lamt av blizzard

Vi hadde fortjent å vinne! Snakk om å kaste bort tid.

Edit: fixet litt skrablerier.

Endret av Jungldyr
Skrevet
Har aldri sett eller hørt om noen som har "Warpet" gjennom hordemuren. Hvis du lurer, så kan man lett stealthe gjennom hele hordebasen og ta GY. Bittert å bli eid av rogues hele tida? :(

Er ikke sikkert de har oppdaget buggen hos deg da. Men alle kan komme seg gjennom muren. Har sett warriors der, og de har jo ikke stealth.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...