Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Halvdan, wtf er EMO? Noe nytt vi skal mobbe i år? Google er en fin bil Som du sikkert ikke skjønte så var det ikke akkurat det jeg lurte på. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Les førsteposten, du, og se filmen. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Halvdan, wtf er EMO? Noe nytt vi skal mobbe i år? Google er en fin bil Som du sikkert ikke skjønte så var det ikke akkurat det jeg lurte på. ohh... beklager Er ikke så våken i dag, lite søvn over helgen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nei, nei... Hun er goth. LarsP er forumets emo! Altså, nå angrer jeg for at jeg begynte å bruke emo-utrykket aktivt her på hw. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Les førsteposten, du, og se filmen. BWAHAHHA! Det blir emo jakt på katta i år! Er det rett å forstå emo folka som en slags enda mer pysete gotere? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) EMO's skjuler sikkert ansiktet av en eller annen grunn.. SVÆR majones-acne orsl. Endret 9. august 2005 av dD. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Er det rett å forstå emo folka som en slags enda mer pysete gotere? En slags pysete goter som digger Sum41. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=emo Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Boyband er EMO. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hvorfor forpester du tråden med homofile boiband? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Hvorfor forpester du tråden med homofile boiband? Fordi de kutter seg opp backstage, Boo-hoo-sippete guttunger. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Er det rett å forstå emo folka som en slags enda mer pysete gotere? En slags pysete goter som digger Sum41. Sum41 is liek teh rofl. Alle må se Pain for Pleasure live videoen, den er sykt tragisk. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Er det rett å forstå emo folka som en slags enda mer pysete gotere? En slags pysete goter som digger Sum41. Sum41 is liek teh rofl. Alle må se Pain for Pleasure live videoen, den er sykt tragisk. Ja, den er tragisk. En kamerat av meg digger den, og Sum41 generelt. Priceless. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Alle vet at ManOwar eier alle skitedårlige rappere og sånne som Sum41 i open field combat any time! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Les førsteposten, du, og se filmen. BWAHAHHA! Det blir emo jakt på katta i år! Er det rett å forstå emo folka som en slags enda mer pysete gotere? vil du se åssen en emo ser ut i RL, bare bli med meg på animeaften en gang. thay are all ower the place Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Les førsteposten, du, og se filmen. BWAHAHHA! Det blir emo jakt på katta i år! Er det rett å forstå emo folka som en slags enda mer pysete gotere? vil du se åssen en emo ser ut i RL, bare bli med meg på animeaften en gang. thay are all ower the place Ja hvis "den røde tsar" ikke finner noe og mobbe der så vet ikke jeg... :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 *snip* Du har ikke lært noe i denne tråden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 For de som har sett the wedding crasher, så har en de en emofyr der. Han er gay, og alt det andre som folk forbinder med slike folk Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Her har dere noen emoer: HAHAHAHAH... skjekk ut Castlepark Det er det morsomste siden jeg har sett i hele mitt liv! Det er en festside for fjortiss emo og ghothkids... Bilder fra Castlepark; Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 i cut myself, i wanna die.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå