Gå til innhold

Emo-kids, tre frem fra skyggene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wh1te/AnAnAs: Å kutte seg er en ting, men å whine høylytt på det på fora og den slags blir attenttion-horeri spør du meg. Kjenner selv noen som kutter seg, men vedkommende går ikke rundt og sier dette til alle og en hver. Poenget? Jo, noen kutter seg fordi fysisk smerte er bedre enn psykisk smerte.... men når en begynner å whine om det og si det til alle og en hver så er det også et skrik om opppmerksomhet. Sier ikke at folk som snakker om at de kutter seg ikke har problemer, men at de er syke etter oppmerksomhet. Det er nok også en del som KUN er etter oppmerksomheten... Når folk får oppmerksomhet så blir bare ting værre, og de får "trøst", dvs. at folk synes synd på dem så blir de bare mer ruset på det som igjen gjør at de kjører seg selv ennda mer i grøfta.

 

Men nå er ting svært ofte betraktelig mer komplisert enn det bilde jeg tegner her.... :shrug:

Lenke til kommentar

Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me!

Det er ikke dét det er snakk om i det hele tatt, og du er jævlig trangsynt. Det er ikke vits i å prøve og forklare deg hvorfor engang, for sånne som deg latterliggjør alt uansett. Du burde ikke dømme noen som har en lidelse du ikke vet noe som helst om.

 

Er ferdig i denne tråden nå, og snakk gjerne om teite emo-folk, men ikke døm de som virkelig har en lidelse.

Nå går du på tynn is frøken...Du er ikke klar over hva jeg har vært borti, hva jeg vet og hva jeg har opplevd. Det er lett å se hvem og hva du forsvarer her...

Det er ikke noe å være klar over. Du driter deg ut når du sier det du sier. Kanskje du har hatt en tur innom helvete men det har tydeligvis ikke åpnet øynene dine for en dritt når du kun kommer med pur oppgulp.

Så det Jan-Erik sier er oppgulp fordi han har selv egne meninger?

Når du får opplever noe, blir det som et inntrykk og det er som regel der lenge.

 

Og om jeg får si min mening, er dine meninger angående dette pur oppgulp. (Egentlig a pile of shit.)

 

Har gått igjennom mye dritt selv, og vet at det er ikke lett. Men hvorfor skal man skjære seg? Det er da for faen meg ikke digg. Jeg skjønner ikke at folk gjør det.

Lenke til kommentar

Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me!

Det er ikke dét det er snakk om i det hele tatt, og du er jævlig trangsynt. Det er ikke vits i å prøve og forklare deg hvorfor engang, for sånne som deg latterliggjør alt uansett. Du burde ikke dømme noen som har en lidelse du ikke vet noe som helst om.

 

Er ferdig i denne tråden nå, og snakk gjerne om teite emo-folk, men ikke døm de som virkelig har en lidelse.

Nå går du på tynn is frøken...Du er ikke klar over hva jeg har vært borti, hva jeg vet og hva jeg har opplevd. Det er lett å se hvem og hva du forsvarer her...

Det er ikke noe å være klar over. Du driter deg ut når du sier det du sier. Kanskje du har hatt en tur innom helvete men det har tydeligvis ikke åpnet øynene dine for en dritt når du kun kommer med pur oppgulp.

Så det Jan-Erik sier er oppgulp fordi han har selv egne meninger?

Når du får opplever noe, blir det som et inntrykk og det er som regel der lenge.

 

Og om jeg får si min mening, er dine meninger angående dette pur oppgulp. (Egentlig a pile of shit.)

 

Har gått igjennom mye dritt selv, og vet at det er ikke lett. Men hvorfor skal man skjære seg? Det er da for faen meg ikke digg. Jeg skjønner ikke at folk gjør det.

Nja, tydligvis bare verdensmester på dette emnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kjære Hylo/Jan-Erik: Når en person sier noe som "Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me!" og i neste innlegg sier "Du er ikke klar over hva jeg har vært borti, hva jeg vet og hva jeg har opplevd." så viser vel egentlig denne personen lite respekt for folk som gjør det og for at det faktisk er en lidelse. Ikke minst skyter han seg selv i foten når han latterliggjør noe som "han selv har vært borti".

 

TLZ: Du har ikke tenkt over det faktum at oppmerksomhet kanskje er det eneste som hjelper?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
TLZ: Du har ikke tenkt over det faktum at oppmerksomhet kanskje er det eneste som hjelper?

Sorry, men det er likevel patetisk.

Det får bli din mening.

 

Edit: Ser jeg en kompis med arr over pulsen så er jeg pokker meg ikke så kynisk at jeg lar det passere.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Kjære Hylo/Jan-Erik: Når en person sier noe som "Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me!" og i neste innlegg sier "Du er ikke klar over hva jeg har vært borti, hva jeg vet og hva jeg har opplevd." så viser vel egentlig denne personen lite respekt for folk som gjør det og for at det faktisk er en lidelse. Ikke minst skyter han seg selv i foten når han latterliggjør noe som "han selv har vært borti".

 

TLZ: Du har ikke tenkt over det faktum at oppmerksomhet kanskje er det eneste som hjelper?

Slen ut bildet ditt igjen da.

 

Hvem skyter seg i foten? hmm...

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Edit: Ser jeg en kompis med arr over pulsen så er jeg pokker meg ikke så kynisk at jeg lar det passere.

Seff ikke, men dette handler ikke om det. Dette handler om å på død og liv skulle proklamere gjennom alt man er, hører på, ser på, hvordan man ser ut, og hva slags dikt man skriver (FFS!) hvor mørk og melankolsk man er. Jeg prater ikke om folk som faktisk har en lidelse og sliter med den, men de som på død og liv må fortelle det til verden, fordi de har fått det for seg at det på en eller annen måte er "kult".

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hvem skyter seg i foten? hmm...

Du?

Så du er så fantastisk uenig i at trygghet er med i bildet her?

Så du er så fantastisk uenig i at utseende er med i bildet her?

 

Må vi gå i dress og sutre for å snakke om emnet? Det er lov å være litt mindre pompøs.

JA det er trist og urovekkenede..Men det finnes da grenser.

Lenke til kommentar
Wh1te/AnAnAs: Å kutte seg er en ting, men å whine høylytt på det på fora og den slags blir attenttion-horeri spør du meg. Kjenner selv noen som kutter seg, men vedkommende går ikke rundt og sier dette til alle og en hver. Poenget? Jo, noen kutter seg fordi fysisk smerte er bedre enn psykisk smerte.... men når en begynner å whine om det og si det til alle og en hver så er det også et skrik om opppmerksomhet. Sier ikke at folk som snakker om at de kutter seg ikke har problemer, men at de er syke etter oppmerksomhet. Det er nok også en del som KUN er etter oppmerksomheten... Når folk får oppmerksomhet så blir bare ting værre, og de får "trøst", dvs. at folk synes synd på dem så blir de bare mer ruset på det som igjen gjør at de kjører seg selv ennda mer i grøfta.

Second that.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg prater ikke om folk som faktisk har en lidelse og sliter med den, men de som på død og liv må fortelle det til verden, fordi de har fått det for seg at det på en eller annen måte er "kult".

Da er vi på bølgelengde.

Lenke til kommentar
Kjære Hylo/Jan-Erik: Når en person sier noe som "Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me!" og i neste innlegg sier "Du er ikke klar over hva jeg har vært borti, hva jeg vet og hva jeg har opplevd." så viser vel egentlig denne personen lite respekt for folk som gjør det og for at det faktisk er en lidelse. Ikke minst skyter han seg selv i foten når han latterliggjør noe som "han selv har vært borti".

 

TLZ: Du har ikke tenkt over det faktum at oppmerksomhet kanskje er det eneste som hjelper?

Har du hørt om en hel dose humor? Det virker ærlig talt ikke sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jan-Erik: Jeg forstod ikke det siste innlegget ditt helt. Det jeg mener er at selvskading som regel ikke trenger å tas så forbanna alvorlig. Likevel er jeg sterkt i mot at det skal latterliggjøres, noe jeg ser en liten tendens til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...