Gå til innhold

Total War: "Rome: Barbarian Invasion"-tråden!

Skal dere gå til annskaffelse av Rome: Barbarian Invasion?  

77 stemmer

1. 1. Skal dere gå til annskaffelse av Rome: Barbarian Invasion?

• Ja
      44
    • Nei
      13
    • Vet ikke
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det føste gang du bestiller noe over 200 spenn fra play. da tar det altid lang tid.

hver gang jeg bestiller for over 200 fra en nettbutikk jeg ikke har brukt før. tar det nesten 2 uker for posten å fortolle det. hvis jeg bestiller fra samme butikk igjen, tar det kanskje 1-2 dager for det å fortolle det..

Skrevet

var 14.99 noe som blir 170 spenn så med mindre tollerne roter skikelig så er det ikke noe moms,

hvis du ikke får den etter 14 dager kan du sende de en mail, da play regner varer som "lost" hvis den ikke kommer frem etter 14 dager..

• 2 uker senere...
Skrevet

Gjett hva som dumpa ned i postkassa mi i dag, etter en liten purring til play.com!!

Thats right, Barbarian Invasion :D

Har alt spilt endel i dag, og er snart i år 400AD, og har tatt over hele spania med vandalene, samtidig som jeg har en knallsterk økonomi :w00t:

• 3 uker senere...
Skrevet

Prøv å runde med Goths på Hard.. Blir nesten tatt med en gang , lite man kan gjøre med Hordene.. Pakka sakene og flytta sørover, nu snart ferdig med den fraksjonen også.

Da har jeg runda det 3 ganger med 3 forskjellige fraksjoner på hard og enda ikke lei!

;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Etter at denne kategorien plutselig våkna til liv igjen, så ble jeg gira og dro fram BI igjen, og spilte videre på kampanjen med Vandalene.

Status når jeg begynte å spille i kveld klokka 11: Året er 430 AD. Jeg har hele den Iberiske halvøy, jeg har Carthage, Sardinia, Syracuse og Tarentum. Carthage er hovedstad. Jeg er i krig med Slavs og Hunerne nord for Spania. Jeg er i krig med Berberne, som har Tingi og Dimmidi. Jeg er i krig med Western Rebels som er har Rome, Ravenna og Lepcis Magna.

Jeg ligger på ca -5000 denarii. Tarraco er beleiret av Slaverne. Det er rødt fjes i Carthage og Cordoba. Jeg beleirer Tingi. Hæren min er liten, består stort sett bare tropper nok til å holde uroen ute av mine byer som er inne i mitt territorium, og garnison til å så vidt klare å forsvare grensebyer.

År 440 AD, klokka 03: Jeg ligger på ca 30 000-. Tarraco er beleiret av Hunerne. Jeg beleirer ikke Tingi ( :whistle: ). Rødt fjes i Carthage. Gult fjes og meget redusert populasjon i Cordoba ( :innocent: ). Tarentum har vært under press fra Western Rebels. Jeg slo tilbake angrep mot Tarraco fordi jeg klarte å hindre fienden å ta murene. Garnisonen består av kun bueskyttere som klarer å sette fyr på beleiringstårn, og er gode nok til å ta de som kommer 1 og 1 opp stiger.

Økonomien er skakk-kjørt, men jeg ser lys i tunnelen. Ravenne er nesten ubeskyttet, bare en enhet der. Jeg har hele flåten min i en stack ved Tarentum, og har en liten hær bestående av en general og 4 fotsoldat-uniter som skal knuse byen helt. Håper at dette gir nok gull til å få reparert/retrained og bygd beste government-bygning i Carthage for å få bukt med squaloren i byen som skaper uro.

Hæren er omtrent som før, bare litt mindre tropper etter å ha vært beleiret. Fikk retrainet alle tropper en gang, etter at Cardoba gjorde opprør, men det kom bare bønder som jeg greit moppa opp. Exterminate byen og fikk gull til den nevnte retrainingen, og jeg lå i overskudd en hel tur. :w00t:

Stor fremgang på 4 timer? I think not. Og det verste av alt er at jeg bare spiller på medium. :no:

Skrevet

Ehem jeg spiller ikke som Western Roman Empire, jeg spiller som vandalene :wee:

WRE er en fillenasjon som har et par provinser i midt-europa. og de blir herset med av alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...