Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det bare jeg som har problemer med å se wow-filmer på stage6.com?

9026486[/snapback]

Har du den DivX Web Player? Er det bare wow filmer?

9026859[/snapback]

fungerte for en eller to uker siden.

Skrevet (endret)

Rofl. Synd at den roteringsgreia på vifta mi har slutta å virke da :p

Edit: Mwaha, jeg er slem btw. Var i STV i går på roguen, så er det en gruppe som driver med King Bangalash. Han er på 5%, full dotta opp av warlocken som er den siste igjen av de, og jeg dreper locken.

Men sånn har man lov til å gjøre når man har spilt PvE server i nesten ett år vel? :p

Endret av Tullut
Skrevet
Rofl. Synd at den roteringsgreia på vifta mi har slutta å virke da :p

Edit: Mwaha, jeg er slem btw. Var i STV i går på roguen, så er det en gruppe som driver med King Bangalash. Han er på 5%, full dotta opp av warlocken som er den siste igjen av de, og jeg dreper locken.

Men sånn har man lov til å gjøre når man har spilt PvE server i nesten ett år vel? :p

9027828[/snapback]

Bad boy! :!:

Skrevet

Hvis man ikke er med i guild og ikke driver med pvp vil da det beste gearet man kan få tak i være heroic dungeons? Vil Dungeon Set 3 være i nærheten av å være like bra som epic gearet man kan sette sammen fra heroic mode?

Skrevet
Heroics vil nok være best da ja, og Crafted items.

Og man kommer et lite stykke med badges :)

9030333[/snapback]

Crafted er best. Et eksempel: Primal Mooncloth settet og Whitemend settet er bedre enn både tier 4 og tier 5.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Men det er fordi at tailoring er så sykt imba i forhold til f.eks Leatherworking...

Skrevet
Men det er fordi at tailoring er så sykt imba i forhold til f.eks Leatherworking...

9030628[/snapback]

syns Jewelcrafting småsuger egentlig. Tailoring er aller mest imba pr dags dato imo. Jeg finner tailoring patterns og LW, og BS nesten overalt hos vendors. Finner man noe lignende i JC? MMMMMNEI :/ Kun 1 vendor i HH, og thats it.

Skrevet (endret)

Hah, der er det mye digg ja. Har tjent en del der. Fikk solgt ett lvl 18 belte med 3 stamina, 8 intellect for 95g der :>

Og det er jo ikke akkurat toppers for tw0nkz

Edit: Hvem er du på Sylvanas btw? o.O

Endret av Tullut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...