Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

:!: Ja, WSG er ikke noe særlig...

Til og med nå som det er WSG-weekend for jeg mye mer honor fra AV.

Vanligvis taper vi ganske fort i WSG, men tar litt tid. Prøvde med litt premade også, men den eneste forskjellen var at det tok lengre tid å tape >,<

Alliance suger i WSG..

Skrevet
:!: Ja, WSG er ikke noe særlig...

Til og med nå som det er WSG-weekend for jeg mye mer honor fra AV.

Vanligvis taper vi ganske fort i WSG, men tar litt tid. Prøvde med litt premade også, men den eneste forskjellen var at det tok lengre tid å tape >,<

Alliance suger i WSG..

8883913[/snapback]

Alliance suger generelt i BG's. >.<

(Selvfølgelig er det unntakk, men generelt så suger vi. XD)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

AV vinner vi 9 av 10 ganger da. Hvertfall i Reckoning-grupper eller hva den heter.

Skrevet

Tror det er Rampage jeg spiller på med druiden og conviction med Locken og presten.

Herregud... Tape 19 ganger på rad, for så å vinne og gå to merker i "overskudd" :S

Skrevet (endret)

noen som har en bra warrior build til meg? orker ikke bla igjen, eller søke etter en i forumet her.

og hva burde jeg satste på pve eller pvp? tenkte kansje på pvp, forde da har jeg noen og gjøre uten om questing og den slags.

er så mye talents og velge i mellom.

EDIT: fant ut at denne egentlig skulle i warrior topicet, men så ikke den før etter jeg hadde postet denne. :p

Endret av Oriuss
Skrevet
Hvem var det som hadde en rogue ved navn Rosta her?

Beklager for den MS criten i Tomb of shadows hehe

8884330[/snapback]

hehe, np... Den reiv litt ja :p

Skrevet

Hvor tidlig vil jeg kunne gå i hellfire med en paladin? Og hvilken spec vil da være best?

Har levla 3 chars til 60+ nå og er relativt lei av å sose rundt og queste/grinde i azeroth.

Skrevet (endret)

haha, så tragisk eid han ble :D

edit : en vis chazz prøvde og ta meg nå, men miss på cheep shot er ikke så fint :!:

Endret av RostaD
Skrevet

gå til class traineren din og velg "i would like to unlearn my somethingsomething", betal en liten, økende utgift og vips så får du sette talenter på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...