Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jippi, da fikk jeg endelig Netherwhelp :) Synes Lurky var enda bedre å få enn Netherwhelp da :wee:

7878351[/snapback]

Helt enig!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe stress for å få den whelpen, men etter at jeg hørte at jeg fikk med en murloc i tillegg som kompensasjon, da gikk det fort å komme seg til postkontoret as! :D

Sto afk ved Auction Houset i Thunder Bluff mens jeg venta på at Auctioneer skulle scanne ferdig. Og når jeg kom tilbake etter 5 minutter satt det 2 undeads, 1 orc og 3 Belfs i ring rundt lille Lurky og emotet til han. Og så klappa og /cheera de hver gang han danset.

Den dansen alene er verdt Collector's Edition synes jeg! :D

jippi, endelig fått tilbake maskina fra reperasjon. :D:D:D

har ikke spilt på en måned så kompissen i klassa har sust forbi meg selv om han begynte etter meg.

sitter å venter på downloadingen av de patch greiene igjen men men.

kjøpte TBC dagen maskina krasjet så har enda ikke prøvd det :(

nå blir det spilling :w00t:

edit: når du ikke har spilt på en lang stund kjenner du et skikkelig sug for å spille igjen

Endret av hemi-cuda
jeg har en playtime på ca15 dager, og er bare level 48 (snart 49), jeg har pvpet endel og dette er faktisk mainen min. hvor sakte lvler jeg??

7879198[/snapback]

Sakte :)

På min første character hadde jeg vel... 17 dager played når jeg nådde level 60, og det regnes vel som rimelig sakte. Spesielt i dag, når mange når level 60 på 5 dager /played osv.

Men det spiller da absolutt ingen rolle hvor fort/sakte du levler. Så lenge du synes spillet er morsomt er det jo bare å levle opp i ditt eget tempo.

Til dere som spiller Mage:

Ved hvilken level bør jeg kaste første talentpoeng i Arcane for å få PoM?

Har alt i Fire til nå og er level 31.

7879019[/snapback]

Du finner ikke noe bra på arcane før Pom(Som krever 21 poeng, altså level 31) Så vent til du er litt høyere level, fortsett å putte på fire. Så respecer du senere når du føler du har igjen nok poeng å fordele på både arcane og fire :thumbup:

Endret av Sindrelol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...