Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvorfor ingen av klassetrådene er aktive lenger. Jaja, får poste her da.

 

Jeg har av flere blitt anbefalt Beast Mastery på Hunteren min. Prøvde det ut i noen dager, men best DPS eller ikke, jeg syns det var dønn kjedelig. Og cooldown-heavy specs er ikke noe særlig for meg. Jeg må si jeg trives best med Survival egentlig.

 

Har det så mye å si for DPS hvilket spec man kjører som Hunter? Det er jo de samme specialization-talentene på alle skill trærne. Eneste forskjellen er abilities.

Lenke til kommentar

Guides har det jo alltid vært, så da var det egentlig liten vits i å lage sånne tråder til å begynne med. Men kan jo være greit å høre andre sine meninger og erfaringer, i tillegg til guides. :)

er lvl 90 Marksmanship.. ikke prøvd noe annet så kan ikke uttale meg.. men jvordan fungerer survival? Å hva er liksom hoved "knepene" til survival å dens styrke?
Lenke til kommentar

Er det ikke en del gull å tjene på Archeology da? Og sjeldne items?

 

Kan aldri tenke meg at man tjener noe på Arch.

Men, det er morro og noe å drive med hvis man kjeder seg.

 

Fikk http://www.wowhead.com/spell=91215 i helgen.

Underlig sak som ikke gjor noe annet en å sende whispers fra Yogg-saron.

Meningsløs, men morsomt en stund.

 

Tipper jeg gir opp hele archeology når jeg har fått mount og proffessor tittel

Endret av indomitable
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Fordi det er vel 6 år siden noen brydde seg, nå er alle som spiller lvl 90 og venter på neste expansion.

Jeg tror det handler mer om at det er langt ferre folk på wow-forumet her nå, enn hva det var for 4-5 år siden. Ihvertfall av de faste. (Lycantrophe, sink osv..)

Sink hadde stålkontroll på priest-tråden og svarte på sågodt som alt når den var aktiv, og når han forsvant døde priest-tråden.(for meg ihvertfall) For at en klasse-spesifisert tråd skal kunne leve, må folk med mye kunnskap og bakgrunn kunne svare i den.

 

EDIT: Stalka meg selv litt, og må si at forumet har vært tålmodig med meg. Med de spørsmålene jeg hadde for 4-5 år siden, så kan jeg da aldri ha lest en eneste tooltip.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Dere som spiller Horde på Argent Dawn, hvordan er communityet på den siden? Jeg har kun spilt Alliance seriøst der, men har hørt at det er mye mer modne spillere på Horde-siden og at Alliance gjerne har mer "barn". Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Jeg vurderer å bytte til Horde pga. det, men dersom det er det samme på begge sider så er det jo lite vits. :)

 

Som spiller av begge sider på AD: Det er ca likt. Den eneste fortskjellen er at det er flere folk ally side, altså større sjanse for "barn". Virker helt ok på Hordeside, men ikke blandet meg så mye inn der siden jeg spiller mest ally side

 

Jeg har spilt BM siden starten av WoW på mine huntere, gjennom å være top dps, og være helt ræva. Spill det du er mest komfortabel med og det du synes er gøy :)

Endret av Iza_
Lenke til kommentar

Hei dere, introduserte meg kjapt i andre tråden men tenkte å skrive litt raskt her. Jeg raider på en mage i guildet Chaotic 10-mann, vi er for tiden 10/14 heroic med 1% wipe på Thok tidligere i kveld. Hovedspecet mitt er frost med arcane offspec men har tidligere også spilt fire, og har opparbeidet meg 572 ilevel.

 

Så, finnes det mange fler norske raidere der ute? Jeg var på et tidspunkt innom Nerds of Norway på Tarren Mill men vet ikke om de/dere er aktive for tiden?

Angående diskusjonen over tenkte jeg å slenge inn jeg riktignok ikke følger med på hunters men elitistjerks er totalt utdatert for mages ihvertfall. For "vår" del er mmo-champion et mye bedre alternativ, har inntrykket de andre klasseforumene også er relativt aktive.

 

Uansett, hyggelig å bli kjent med dere!

Endret av mauricio
Lenke til kommentar

Jeg bruker Icy Veins/ Ask Mr.Robot som guide for mine characters. Der slipper man i alle fall de fleste av de som skal rakke ned på deg uansett hva du spør om :p

 

Det finnes nok ganske mange norske raidere ja, men vet ikke helt om det er kjempe mange aktive rene norske guilds lenger :) I mitt guild så er vi i alle fall to nordmenn som stadig går i "krig" med svenskene våre ;)

Endret av Iza_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...