Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Behold! The answer to all your questions, google..... (Direkte copy\paste ifra icy-veins.com)

Choosing a profession for your Affliction Warlock can impact your raid performance. As a rule, you should shy away from gathering professions (with the exception of Herbalism), which leaves the following viable professions for raiding:

Profession Perks Tailoring Provides a gain of approximately 320 Intellect throughwow_icon_inv_misc_thread_01.jpgLightweave Embroidery. It also provides wow_icon_spell_nature_astralrecalgroup.jMaster's Spellthread, a much cheaper equivalent of wow_icon_inv_belt_42.jpgGreater Cerulean Spellthread, the usual leg enchant. Blacksmithing Provides a 640 Mastery gain through two extra sockets,wow_icon_item_socketedbracer.jpgSocket Bracer and wow_icon_inv_misc_addsocketglove.jpgSocket Gloves, in which you can fit 2 wow_icon_inv_misc_gem_x4_rare_cut_yellowFractured Sun's Radiances. Jewelcrafting Provides a 320 Intellect gain through the ability of using 2wow_icon_inv_jewelcrafting_dragonseye05.Brilliant Serpent's Eye. Alchemy Provides an 320 Intellect gain to your flask through wow_icon_inv_potion_112.jpgMixology. Enchanting Provides a 320 Intellect gain through wow_icon_inv_misc_note_01.jpgEnchant Ring - Greater Intellect. Engineering Provides +1,920 Intellect for 10 seconds every minute throughwow_icon_trade_engineering.jpgSynapse Springs (the overall gain is +320 Intellect). Inscription Provides a 320 Intellect gain through wow_icon_inv_misc_mastersinscription.jpgSecret Crane Wing Inscription. Leatherworking Provides a 320 Intellect gain through wow_icon_inv_misc_pelt_11.jpgFur Lining - Intellect. Herbalism Provides a 480 Haste Rating gain in average through wow_icon_spell_nature_wispsplodegreen.jpLifeblood.

Engineering is currently the best profession for Affliction Warlocks, as it provides you with wow_icon_trade_engineering.jpgSynapse Springs, which you can line up every 2 minutes with wow_icon_spell_warlock_demonsoul.jpgDark Soul: Misery, for increased benefits. The rest of the time, you should use Synapse Springs on cooldown. For your second profession, any of the passive Intellect gain will do, although Tailoring will pull ahead slightly.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn generelt er engineering best på de fleste klasser akuratt nå.

 

Hvis du skal tjene gull, så ville jeg anbefalt enchanting. Det er veldig bra kombinert med jewelcrafting, som du allerede har.

 

Kjøp Ghost Iron Ore og Kyparite Ore på AH, prospect, lag gems og rings, dissenchant, selg gems og mats på AH. Jeg har tjent millioner bare på å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Behold! The answer to all your questions, google..... (Direkte copy\paste ifra icy-veins.com)

 

Choosing a profession for your Affliction Warlock can impact your raid performance. As a rule, you should shy away from gathering professions (with the exception of Herbalism), which leaves the following viable professions for raiding:

Profession Perks Tailoring Provides a gain of approximately 320 Intellect throughwow_icon_inv_misc_thread_01.jpgLightweave Embroidery. It also provides wow_icon_spell_nature_astralrecalgroup.jMaster's Spellthread, a much cheaper equivalent of wow_icon_inv_belt_42.jpgGreater Cerulean Spellthread, the usual leg enchant. Blacksmithing Provides a 640 Mastery gain through two extra sockets,wow_icon_item_socketedbracer.jpgSocket Bracer and wow_icon_inv_misc_addsocketglove.jpgSocket Gloves, in which you can fit 2 wow_icon_inv_misc_gem_x4_rare_cut_yellowFractured Sun's Radiances. Jewelcrafting Provides a 320 Intellect gain through the ability of using 2wow_icon_inv_jewelcrafting_dragonseye05.Brilliant Serpent's Eye. Alchemy Provides an 320 Intellect gain to your flask through wow_icon_inv_potion_112.jpgMixology. Enchanting Provides a 320 Intellect gain through wow_icon_inv_misc_note_01.jpgEnchant Ring - Greater Intellect. Engineering Provides +1,920 Intellect for 10 seconds every minute throughwow_icon_trade_engineering.jpgSynapse Springs (the overall gain is +320 Intellect). Inscription Provides a 320 Intellect gain through wow_icon_inv_misc_mastersinscription.jpgSecret Crane Wing Inscription. Leatherworking Provides a 320 Intellect gain through wow_icon_inv_misc_pelt_11.jpgFur Lining - Intellect. Herbalism Provides a 480 Haste Rating gain in average through wow_icon_spell_nature_wispsplodegreen.jpLifeblood.

Engineering is currently the best profession for Affliction Warlocks, as it provides you with wow_icon_trade_engineering.jpgSynapse Springs, which you can line up every 2 minutes with wow_icon_spell_warlock_demonsoul.jpgDark Soul: Misery, for increased benefits. The rest of the time, you should use Synapse Springs on cooldown. For your second profession, any of the passive Intellect gain will do, although Tailoring will pull ahead slightly.

Er mer interessert i å ha en samtale med et menneske, du vet... slik som du hadde før i tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

 

"Er mer interessert i å ha en samtale med et menneske, du vet... slik som du hadde før i tiden."

 

 

Kanskje bare jeg som så det ironiske i det å spørre via internett, på et forum når man ønsker å ha en samtale som man hadde før i tiden. :--)

Lenke til kommentar

Spørsmål: Etter at man har tatt alle questene relatert til Shado-Pan i Townlong Steppes; er det andre måter enn dailies man kan få rep med Shado-Pan på?

 

Hater å gjøre dailies, liker mye bedre rep-grinds hvor det bare er å kjøre på, slik som med f.eks. Netherwing og Kurenai.... :)

 

Kanskje litt seint å svare nå, men jeg svarer likevel, da dette gjelder generell farming av rep. Du kan farme Zandalari Warbringer og Zandalari Warscout. Disse dropper insignils med forskjellige factions i Pandaria (Shado-pan, Klaxxi og August Celesital, men det er random hva som dropper) som gir 1100 rep. Warbringers kan være litt stress å farme alene, da disse har mye HP og slår hardt, så med mindre du kan heale deg selv med jevne mellomrom er det lurt å få med deg noen andre :)

 

Og alltid når man farmer rep må man huske å kjøpe (etter revered da) det som gir 100% rep med en faction. Så kan man sette på bonusrep på den factionen man ønsker å farme rep på, og da får man rep for en hc-dungeon (men det er bare en per dag).

Lenke til kommentar

Vurderer å fyre opp igjen kontoen snart, etter over et år med inaktivitet. Må jo se hva Warlords of Draenor har å by på. :)

 

Jeg har verken tid eller lyst til å raide hardcore style for å farme gear, slik som før i tiden. Så det blir til at jeg kjeder meg ofte i WoW for tiden. Det jeg er interessert i er questing og exploring, og liker å samle på mounts og achievements. Noen forslag til ting å ta seg til i spillet for en casual gamer som meg selv? :)

 

Og så lurer jeg på noe annet. Det å tjene gull har jo alltid vært en hobby, men lite med det sist jeg spilte siden jeg føler at profesjonene mine ikke er mye penger i for tiden. Det jeg har på hunteren min er Alchemy (Master of flasks elns) og Herbalism. Burde jeg skifte hvis jeg er interessert i profits og ikke raider noe særlig?

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

 

Kanskje litt seint å svare nå, men jeg svarer likevel, da dette gjelder generell farming av rep. Du kan farme Zandalari Warbringer og Zandalari Warscout. Disse dropper insignils med forskjellige factions i Pandaria (Shado-pan, Klaxxi og August Celesital, men det er random hva som dropper) som gir 1100 rep. Warbringers kan være litt stress å farme alene, da disse har mye HP og slår hardt, så med mindre du kan heale deg selv med jevne mellomrom er det lurt å få med deg noen andre :)

 

Og alltid når man farmer rep må man huske å kjøpe (etter revered da) det som gir 100% rep med en faction. Så kan man sette på bonusrep på den factionen man ønsker å farme rep på, og da får man rep for en hc-dungeon (men det er bare en per dag).

 

Takk for tips, visste ikke at de droppa den slags saker. Men på den andre siden har jeg aldri klart å drepe de mobsene; blir most hver gang, slår forferdelig hardt. Men så har jeg rimelig lavt ilvl også da, bare rundt 485 elno, så kanskje ikke så rart... Bonusrep etter revered er jeg obs på, husker det fra jeg levla med Cloudserpentstypene. :)

 

(Må forøvrig; helt urelatert, si at jeg synes den nye kjøpe-mounten var snadder! :) )

Lenke til kommentar

Har spillet forandret seg mye etter den siste patchen?

 

Spilte når Thunder Isle (?) kom ut, skjønte det og hadde det gøy. Drev mye med skinning og tjente bra på det + legendary back quest.

 

For eksempel, hva er den høyeste ilvl? Hvordan er det nye LFR systemet etc?

Hvis noen hadde forklart det litt lettere enn patch notes ofc, setter pris på det. :)

Lenke til kommentar

Har spillet forandret seg mye etter den siste patchen?

 

Spilte når Thunder Isle (?) kom ut, skjønte det og hadde det gøy. Drev mye med skinning og tjente bra på det + legendary back quest.

 

For eksempel, hva er den høyeste ilvl? Hvordan er det nye LFR systemet etc?

Hvis noen hadde forklart det litt lettere enn patch notes ofc, setter pris på det. :)

Noe nytt, med for det meste er det samme ulla som før.

 

- Mener 580ilvl er det høyeste man kan kunne få for øyeblikket.

 

- En ny øy har kommet, Timeless isle, der får man kjapt 496ilvl utstyr.

 

- Flex har blitt introdusert, der kan man selv velger hvor mange man vi ha med i raidet, altså ifra 10 spillere helt opp til 25 (Lettere enn normal, men vanskeligere enn LFR.)

 

- SoO, nytt raid.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe nytt, med for det meste er det samme ulla som før.

 

- Mener 580ilvl er det høyeste man kan kunne få for øyeblikket.

 

- En ny øy har kommet, Timeless isle, der får man kjapt 496ilvl utstyr.

 

- Flex har blitt introdusert, der kan man selv velger hvor mange man vi ha med i raidet, altså ifra 10 spillere helt opp til 25 (Lettere enn normal, men vanskeligere enn LFR.)

 

- SoO, nytt raid.

 

Takktakk, vurdere å starte på nytt ettersom jeg er lei av de andre spillene mine både til PS3 og PC.

 

WoW har nesten aldri skuffet i underholdningskvalitet og avhengighet. :)

Lenke til kommentar

Vurderer å fyre opp igjen kontoen snart, etter over et år med inaktivitet. Må jo se hva Warlords of Draenor har å by på. :)

 

Jeg har verken tid eller lyst til å raide hardcore style for å farme gear, slik som før i tiden. Så det blir til at jeg kjeder meg ofte i WoW for tiden. Det jeg er interessert i er questing og exploring, og liker å samle på mounts og achievements. Noen forslag til ting å ta seg til i spillet for en casual gamer som meg selv? :)

 

Og så lurer jeg på noe annet. Det å tjene gull har jo alltid vært en hobby, men lite med det sist jeg spilte siden jeg føler at profesjonene mine ikke er mye penger i for tiden. Det jeg har på hunteren min er Alchemy (Master of flasks elns) og Herbalism. Burde jeg skifte hvis jeg er interessert i profits og ikke raider noe særlig?

 

Det kommer litt annpå, ettersom det kommer en del større endringer for proffesions i den nye expansionen om jeg husker rett.

 

Det letteste er vel og ta en gathering skill og en proffesion som passer sammen, og så bruke ah og selge det du lager. Akkurat nå er det vel Jewelcraftng / Enchanting som er de to største pengeskaperene. Om du tar enchanting, så er det vel greit nok med Tailoring som extra proffesion, siden du hele tiden finner cloth, og can disse det til det du trenger for enchantingen :) Det er også kommet pet battles, noe som jeg nok tror kan passe som tidsfordriv også. Finne morsomme transmog sets som kanskje ikke alle har er en ting jeg synes er moro ingame i alle fall. Jeg spiller forsåvidt på en rollespill sever og har da også det og drive med de dagene jeg føler for det.

 

Velkommen tilbake i alle fall :)

Lenke til kommentar

Jeg regna ut ilvl med og uten tabard, og når jeg regnet med tabarden fikk jeg akkurat riktig (altså oppgitt) equipped ilvl. Uten tabard viste det ilvl 491 (itemlvl/15), mens det viste ilvl 460 (itemlvl/16) når jeg tok med tabard. Og det er altså ilvl 460 som står om equipped. Dette er karakteren: Skrømt. Sikkert jeg som misforstår ett eller annet, men syns jo det er litt rart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...