Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi sliter litt med at addsa ikke dauer helt kjapt nok, men får se om det kan hjelpe. Kommer vel annpå om GM'en (som er pally tanken) vil at vi skal teste videre med en tank eller ikke (aka meg som Solo tank)

 

Jeg klarer og plukke opp adds ganske greit egentlig, sånn rent aggro messig men jeg har min største svakhet i at jeg ikke er helt 100% mobil og har litt vanskelig for å targete, uten å gå inn på detailjer. Men jeg håper vi får han ned.. drømmer om mount, redd for at jeg aldri får den med min flaks :p

Men funker det med 1 tank i p2/p3 da? Den som tanker får jo en debuff som gjør mer skade pr stack.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvordan det er med fase 3 men jeg solo tanka så og si hele fase to da co tanken min døde. og ser folk som gjør det på den måten. (skal se om jeg finner youtube vidoen som GM'en satt og så på) men jeg tror det nok krever enda mere dps tross alt om man skal kjøre en tank. Da kan man ikke akkurat ta mere skade enn man må :)

 

Det funker fordi man dropper den debuffen når han tar den swirly saken som hodet mitt bare ikke husker akkurat nå :)

Endret av Iza_
Lenke til kommentar

Fatte ikke hvordan dere i det hele tatt får råd til burden of eternities.. sliter i ukevis med å få meg 7500 coins???

Gjør quests. Den første chainen gir deg masse coins. Kister er også bra. Jeg farmet 20,000 coins på under 1 time da jeg først ankom. Går litt tregere etter det, så jeg gadd ikke mer. Det eneste jeg trenger er uansett mounten, så det får vente. Har ikke helt motivasjon til å spille WoW om dagen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Flex er en "soft-normal" hvor alle mekanikkene er på plass, men alle former for HP og damage er redusert. Samtidig kan du variere hvor mange folk du vil ha med i gruppen, og HP og damage varierer også etter dette. Flex gir høyere ilvl enn raid-finder.

Raid-finder dropper ilvl 528
Flex dropper ilvl 540
Normal dropper ilvl 553 (559 warforged)

Heroic dropper ilvl 566 (572 warforged)

Lenke til kommentar

Flex er en "soft-normal" hvor alle mekanikkene er på plass, men alle former for HP og damage er redusert. Samtidig kan du variere hvor mange folk du vil ha med i gruppen, og HP og damage varierer også etter dette. Flex gir høyere ilvl enn raid-finder.

 

Raid-finder dropper ilvl 528

Flex dropper ilvl 540

Normal dropper ilvl 553 (559 warforged)

Heroic dropper ilvl 566 (572 warforged)

takk:)
Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat tørka vekk støvet fra WoW kontoen igjen, men jeg orket ikke engang se på de gamle brukerne. Eneste logiske valget ble selvfølgelig å starte på nytt. Ble en Panda Warrior denne gangen :)

For morro skyld logget jeg inn på gode gamle Burning Steppes. Dette pleide under glansperioden å være folkefull. Trist å se dette da.

IRis72A.jpg

 

Angrer ikke et sekund på at jeg nå er på Draenor. Et spørsmål til: hvordan er warriors nå om dagen? Er bare lvl 35, men jeg gruser alt av hunters/rogues/druids whatever i damage, og jeg er tank....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...