Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Spørsmål: Etter at man har tatt alle questene relatert til Shado-Pan i Townlong Steppes; er det andre måter enn dailies man kan få rep med Shado-Pan på?

 

Hater å gjøre dailies, liker mye bedre rep-grinds hvor det bare er å kjøre på, slik som med f.eks. Netherwing og Kurenai.... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Godt å høre at de kutter ned på dem i neste; dailies føles alltid mer som et pliktløp enn som et spill, nesten som å dra på jobb.

 

Så med andre ord er det få/ingen av pandarias mount rep-grinds som kan gjøres uten dailies? Cloudserpents-grinden er jo grei pga. egg og tabard-saken, tar jo bare en dag eller to med litt flaks. Men alle de andre er dailies-basert?? O`sukk.......

Lenke til kommentar

Da er kontoen min frozen. Kommer nok til å plukke opp Warlords of Draenor når det kommer ut, men akkurat nå synes jeg spillet byr på lite. Har gjort alle raids i normal minst en gang (og jeg bryr meg ikke så fryktelig mye om gear. 530 ilevel er bra nok synes jeg :p), arena og BG har jeg pludret nok rundt med og har de fleste mop factions på exalted. Føler at når jeg logger inn så har jeg ikke noe jeg faktisk har lyst til å gjøre.

 

Satser på at expansionen kommer til våren!

Lenke til kommentar

Kan noen veteraner fortelle om de nye raidene?

Bruker bare raidfinder og ikke i guild, men joiner random og har 0 ide i "lettest til hardest"

Før var det lett å forstå, nå synes jeg alt er en salig blanding.

 

Får bare lvl 4XX-gear også, quester opp til 90 og kjører alle raidene så får jeg dårligere gear en jeg finner i quest.

Lenke til kommentar

Fortsett med LFR og questing til du har 496 ilvl. Husk at du ikke trenger å ha gear på selve karakteren, det holder å kjøpe noen biter på AH og ha de i inventory. Ta deg også turen til Timeless Isle, der kan du farme rimelige gode epics.

 

Når du har 496 kan du endelig bruke Raid Finder for Siege of Orgrimmar, det nyeste raidet. Her dropper bossene 528-loot.

Lenke til kommentar

Nå er det ca 4 år siden jeg sluttet med wow. Men som den gamle narkisen jeg er, har et nytt sug kommet! Har hatt noen dager på en vanilla server, som har vært meget koselig, men har litt lyst til å sjekke tilstanden i den "virkelige verdenen".

 

Da jeg sluttet solgte jeg absolutt alt som kunne selges, slettet resten, gav bort alt av gull, og slettet alle figurene. Jeg skulle altså aldri tilbake! :) Men jeg fikk tilbake figurene etter en ticket til Blizzard, dog uten noe stæsj.

 

Tenkte å teste ut en 10-dagers MoP først. Men jeg eier altså ikke et eneste klesplagg eller en kobber, så hvor burde jeg egentlig begynne? Noen tips til hvordan man enkelt og greit kan begynne for å få litt gull og stæsj? Og for å gjøre dette, hvilken klasse er enklest og mest effektiv til å gå solo med for tiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...