Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det blir gøy. Blir vel å faktisk føles som et MMO for en gangs skyld, og ikke bare to personer som quester + en million på max level som springer rundt og er kuk.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den kjappeste veien å komme i gang på og ta questet fra en Warchief's Command Board (Horde), teleportere til Moonglade og så sette i gang?

En annen ting jeg tenkte på, hvis questing-plassene er crowded med folk, kan det være lurt å kjøre instancer da? Eller gir de så lite XP at det uansett vil lønne seg og queste?

Skrevet

Åh. Jeg misforsto. Har ikke vært pålogget på noen av level 80-karakterene mine på en stund.

Okay det er en løgn, men jeg har ikke fulgt så mye med.

Skrevet

Samme her. Har ikke fulgt så mye med inntil nylig, da en i guilden foreslo et lite kappløp til 85, da meldte konkurranseinstinktet seg ganske kjapt her i gården :p

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Merker jeg blir happy over at Blizzard er langt over snittet innvolvert i community enn andre spillselskap. Før har man hatt masse tributes til folk i WoW-communityet og tonnevis av puns på pop-kultur. Men jeg må si at det å inkludere Wowhead i armoryen også videre på nye Battle.net er heftige saker altså. (kilde). Awesomazing.

BTW: Hva ghør facebook i WoW-tråden? :p

Skrevet (endret)

jeg har ikke spilt wow siden tidlig/midten av TBC.

skal nå begynne igjen, og ting har jo forandra seg drastisk siden da.

er frista å begynne med en ny class, var destr lock før.

hva er best pvp:

death knight

mage

ele shaman

?

Endret av Sangesland
Skrevet

Jeg synes DK er kjempeartig, men med mage kan du drepe folk med én knapp og ele shaman er instakill med LAVA BURST ASDADSASDASD.

Velg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...