Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

300 på nettet tror jeg det var.

Collector's ja. 5-600 tror jeg.

Ah, takk!

Skrevet

Meh, har litt lyst å slå meg løs siden jeg alltid har vært smålig fascinert over rødrussene og deres terror mot andre personer.

Men bruke pengene på fyll og faenskap blir det nok ikke mye av, skal ikke drikke meg sanseløs hver dag i tre uker. Blir vel bare 16 mai det skjer :p

Skrevet

Du trenger ikke droppe russetiden for å ikke bruke penger på unødvendig tull. Spar penger til drikke 16. mai, bruk resten på forskjellige ting :)

Skrevet (endret)

Woho, Pilgrim's Bounty. Nå skal jeg levle cooking kjempelett :)

edit: Hva i alle, hvor ble det av postmerging? :(

Endret av Pokey
Skrevet

Skulle egentlig bare gjøre Pilgrim's Peril, men det var så gøy å griefe de få alliansespillerne som var pålogget at jeg begynte med en privat hevnaksjon for raidet de hadde mot Orgrimmar i dag. Har drept en 10-20 folk i SW nå, men på tide å legge seg. I morgen er det vel dritmasse folk her, får se hvordan det ender.

Skrevet

En i Orgrimmar so er 2 1/2 uke for tidlig ute.

post-189395-0-45625100-1290288204_thumb.jpg

Det der har jeg gjort i par uker nå, fått kjeft dit og datt, men har ikke motatt noe ban enda :p

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Hydramist skriver ihvertfall:

I’ve been doing a lot of battlegrounds since I hit 80 because I want to hit the 4000 honor cap so that I can come into Cataclysm prepared to gear him out.

http://hydramist.net/blog/

Han snakker om den nydinga 80 druiden hans.

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

Hvis jeg hamstrer opp veldig mye honor før cataclysm release forsvinner de når cataclysm kommer? syns jeg hørte noe om det men finner ikke noe om det..

Forsvinner ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...