Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Vil man være unik så er man female dwarf rogue. Hadde to rogues som arenapartnere i tbc, og begge var female dwarf rogue Men sjeldent, ja. Derfor jeg har en selv (lowlvl though.. ble horde..)
Pitus Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Driver og levler en female troll priest nå, for å oppleve litt Horde content før Cata. Er bare lvl 12, og har begynt å sette talentpoints i Shadow. Skal jeg da være DPS eller healer i instance? Er jo lavt level, så det kan umulig være så vanskelig å heale?
vgard Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 (endret) Vil man være unik så er man female dwarf rogue. Hehe, ja de finnes det få av.. Jeg foretrekker male orc og male tauren. Male tauren blir gjerne en smule høyt og bredt, så ikke helt sikker der. Ellers er male undead ganske gøyal. Liker stemmen og latteren. Ser ut som noe skummelt noe, bare synd all armor ser helt herpa ut(på en dårlig måte). Endret 28. juli 2010 av vgard
Black Star Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Hvis du skal starte en ny alt hvorfor ikke gå Horde? Man går jo glipp av så og si halve solo-delen ved å bare spille på en side. Jo, har tenkt litt på det også. Men kan jeg da overføre gull og items mellom karakterene mine? Det hjalp meg godt i gang på min første alt. Også er det noe med å være lojal mot sine egne da Hvis det nå blir alliance, så er min main allerede en Night Elf (Hunter). Men føler at jeg kjenner rasen godt, og det hadde vært hyggelig å queste litt i startsonen for Night Elf igjen... kan mimre litt tilbake til de første dagene med WoW (husker ikke hva plassen heter engang, et eller annet med forest?). Hvis alt går som normalt, tipper jeg at jeg dinger 80 med mainen min i helgen (har ikke tid til å spille før det). Kanskje jeg starter opp en Night Elf Priest da? Litt lei av min Human Warrior på level 40. Jeg trenger å jobbe litt med den før den blir up to date.
Llandari Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Fuuuck, det var 95 emblems for chest-piece, ikke 90 Jaja, et par dager til med venting da...
Pokey Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Samme skuffelsen møtte jeg i går. Heldigvis hadde jeg ikke gjort weekly raid boss enda og skaffet meg 5 frost der Kjøpte ny t10-hjelm og to timer senere fikk jeg en bedre fra Marrowgar.
Carlgutt Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Noen som vet navne på den addonen som viser spellens ikon midt på skjermen din når den er klar til bruke igjen etter CD? Takk
Heseblesen Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Noen som vet navne på den addonen som viser spellens ikon midt på skjermen din når den er klar til bruke igjen etter CD? Takk Ikke sikker på om det er akkurat den du leter etter, men da jeg gjorde et søk så var det omniCC som gav beste treffet på søkeordene. Såvidt jeg kan lese her så er det vel det du jakter på? Edit: Hengte meg opp i "navn på addon" og så glatt forbi "ikon" i spørsmålet ditt. Power Auras er vel den du jakter på tenker jeg. Endret 29. juli 2010 av Heseblesen
Carlgutt Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Takk for hjelpen Hseblesen, men det var denne jeg lette etter http://www.wowinterface.com/downloads/info4511-JIMsCooldownPulse.html (Jims cooldown pulse) Ser ut som den er veldig utdatert da. Skal teste den senere. edit: tror jeg bytter til denne i stede : http://www.wowinterface.com/downloads/info9466-Doom_CooldownPulse.html Endret 29. juli 2010 av Carlgutt
nagina Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 PVPer'e som velger noe annet enn human *(mulige class) må rett og slett ikke ha noe forståelig på pvp.
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 PVPer'e som velger noe annet enn human *(mulige class) må rett og slett ikke ha noe forståelig på pvp. Det er et relativt tåpelig utsagn. Racial "trinket" suger jo sammenlignet med 153 resi trinketen. Stealth detection - joda, den er fin, men laaangt fra nødvendig. Escape artist, stoneskin, shadowmeld er alle helt greie racials for PvP. Stoneskin kan være vel så bra mot en rogue som stealth detection. Å fjerne bleeds fra en sub rogue kan være ganske nyttig. Selv spiller jeg en del PvP, men har ingen human chars atm. Jeg har ikke bruk for det humans har å tilby.
nagina Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Er du alliance så velger de fleste human, ... skjønner egentlig ikke hvorfor du vil diskutere om det her? :!: Ok.... si noen andre racials alliance har som er så mye bedre enn PVP trinket? ingen. Det gjelder på en måte PVE også, dæven så handy... uff nei, gi opp diskusjon. La meg ta en eksempel hvis du er high-end WOW gamer.... la oss si du har DBW + den nye fra Hailion 25 man, hvilke class ville vært best hvis du var melee? Oo.... etc... har forslag til caster + healer også, så... piss off her liksom Endret 29. juli 2010 av nagina
Slimda Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 En gratis PvP-trinket som human er ypperlig, da det betyr at du kan velge andre trinkets om du ville det. Uansett, ikke vits å krangle om det. WoWs PvP suger.
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Du er noe trangsynt...jeg var human før med min paladin fordi jeg trodde at en "gratis" PvP trinket ville være fint. Joda, den funker bra, men den deler CD med andre PvP trinkets, og med dagens krav til resilience er det mye bedre å bruke 153 resi trinketen. Stealth detection racialen er mye bedre slik sett, den er hvertfall nyttig. Og hvorfor ser jeg de høyest ratede folka i europa og/eller verden spille andre klasser enn human da? Jeg tror dine argumenter faller til kort her. DU liker human, men det betyr ikke at de er den beste PvP rasen, tvert imot. Sjekk arenajunkies, så vil du se at det faktisk er flere Nelfs og gnomer enn humans blant topp 10 i samtlige brackets.
nagina Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 morsomt, sjekk høyeste rated folkene i .. la oss si cyclone som folkene kaller for beste pvp realm, hvor mange humans er det i det top guilds? meste parten... er du så tett at du tror jeg snakker om horde også så bør du.... XXX. yes. Nevn noe som er bedre enn human raical, please... er du human rogue etc.... wow yes, du kan droppe trinket og velge en AP trinket istedenfor, jævlig mye pluss der... Enkelte tror resileicen er det som er best i PVP, FEIL. :!:
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 (endret) morsomt, sjekk høyeste rated folkene i .. la oss si cyclone som folkene kaller for beste pvp realm, hvor mange humans er det i det top guilds? meste parten... er du så tett at du tror jeg snakker om horde også så bør du.... XXX. yes. Nevn noe som er bedre enn human raical, please... er du human rogue etc.... wow yes, du kan droppe trinket og velge en AP trinket istedenfor, jævlig mye pluss der... Enkelte tror resileicen er det som er best i PVP, FEIL. :!: Skal du synke så lavt at du begynner å diskriminere, gidder jeg ikke diskutere med deg. Det kan du holde deg for god til. Selvfølgelig inkluderer jeg ikke horde....Horde kan ikke være NE eller Gnome, kan de vel? Og jeg sjekket EU-wide og worldwide, ikke enkeltrealms. Har heller aldri sagt at resilience er det beste man kan ha i PvP, men kan kommer definitivt ikke noen vei uten. Skal du svare på denne posten, hold deg saklig og høflig, ellers kan du fortsette diskusjonen med noen annen. Endret 29. juli 2010 av Necleto
nagina Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 (endret) men hvilke class har bedre racial? og gi meg god grunn hvorfor du ville valgt det framfor human. med dagens krav til resilience er det mye bedre å bruke 153 resi trinketen. Dagens krav på resilience? vell... ok. Endret 29. juli 2010 av nagina
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Vel, jeg har flere klasser jeg spiller PvP med: Draenei Paladin - valgte klasse med tanke på PvE igrunn. Gnome Mage - valgte Gnome rett og slett fordi en liten character er vanskeligere å både targetet og holde styr på enn en stor. Escape artist er ikke en veldig god racial, men den er helt ok. NE Priest - Shadowmeld har reddet meg her flere ganger. Den fjerner motstanderens target og kan betyr forskjellen mellom liv og død i flere situasjoner. En Penance ekstra er gull verdt. NE Rogue - Shadowmeld her også. En ekstra stealth er ikke å forakte selv om den er ubrukelig sammenlignet med Stealth og Vanish. Fjerner target til motstanderen, som kan være forskjellen melleom seier og tap som DPS også. Edit: Med "dagens krav til resilience", mente jeg at folk per dags dato har såpass høy damage og burst at resilience hjelper betraktelig. Endret 29. juli 2010 av Necleto
nagina Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Så spørsmål til deg, hva velger du du? gratis trinket + ... spørs class, 150 SP eller DBW, eller dine escape artists eller NE stealth som funker av og til, mens human pvp trinket blir brukt på jævla fight.
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 På paladin PvP kunne jeg like greit hatt human racials, men på priest og mage synes jeg mine nåværende raser er bedre. Rogue har jeg bare på lvl 78 atm, så har ikke sett hvor bra shadowmeld er på 80. Migrerte nylig fra Horde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå