Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke å fatte hva som er galt med WOW, med engang jeg logger på så freezer alt, alle begynner å løpe/stå stille på et sted, så etter 10-20sec så DCer man...

Noen addons som gjør dette, mon tru? :ermm:

Skrevet

Hva i all verden..betaler folk i dyre dommer for en oppskrift de selv kan lære med 75 fishing og 75 cooking og litt flaks?

Jepp, det gjør de :p Jeg var heldig å fikk den på en char, den er vanskelig og få, de gidder vel ikke farme i timesvis, kjekt for de som får tak i den :D

Skrevet

Er jo upraktisk å grinde etter den i noen timer når du kan kjøpe den for 500g da. 500g får du lett tak i på en times tid uansett..

Skrevet

Klarer ikke å fatte hva som er galt med WOW, med engang jeg logger på så freezer alt, alle begynner å løpe/stå stille på et sted, så etter 10-20sec så DCer man...

Noen addons som gjør dette, mon tru? :ermm:

Ta en backup av WTF og Interface, slett de fra wow-mappa og prøv da.

Skrevet (endret)

Når jeg hørte om DM HC etc første gang var jeg positiv, men det kan ikke gå bra. Jeg ber Blizzard la sånt være i fred!!!!

Hvorfor kan det ikke gå bra?

Ja, det er mulig

Over BG da?

Endret av nagina
Skrevet

Når jeg hørte om DM HC etc første gang var jeg positiv, men det kan ikke gå bra. Jeg ber Blizzard la sånt være i fred!!!!

Hvorfor kan det ikke gå bra?

Hva får folk til å tro at det skal gå bra? Resirkuleringen av gammelt content har jo ikke vært i nærheten av noe slags form for suksess i det hele tatt, så at de plutselig skal få det til tviler jeg sterkt på. La det være i fred og ikke ødelegg mer av det gamle contentet.

Skrevet
Hva får folk til å tro at det skal gå bra? Resirkuleringen av gammelt content har jo ikke vært i nærheten av noe slags form for suksess i det hele tatt, så at de plutselig skal få det til tviler jeg sterkt på. La det være i fred og ikke ødelegg mer av det gamle contentet.
Jeg vet ikke med deg, men jeg har bare gode minner fra Deadmines, og ser frem til at den kommer tilbake som level 85 heroic. Det blir skøy. .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...