Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg merget nettopp sin wow konto til en bnet konto, og han fikk et ingame pet. Jeg gjorde dette for flere uker siden, men har ikke fått noe. Kviiifor? Ikke at det betyr så veldig mye men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man får pet om man merger denne uka. Er det ikke det som står på motd?

Jeg tror ikke det bare er denne uken.

Jeg merget for lenge siden, flere måneder siden, og jeg har fått pet.

Skrevet

idag på ony25 med rogue, makan til lowlife til enkelte, etter raidroll på ony head så ble en guildie av RL swapped til riktig group så han vant itemet, swap skjedde rett etter raid roll :/ surt men slik ser man ofte i pugs :>

Skrevet

Er en god del klager på ninjaing for tiden. Fikk merke det selv torsdag på ony25. Raidleder tok lootet og gikk offline. Skjønner ikke at noen syns det er verdt det.

Skrevet (endret)

Uvant å måtte "sloss" for å klare questene først, er alltid 2-4 stk som skal ta samme questen i Howling Fjord. Kjedelig. Og de er gjerne 2 sammen, savner å ha noen å spille med :( Man får liksom ikke hjelp av fremmede, de bare venter til du har gjort deg ferdig med det som må gjøres før man kan komme dit man skal, så løper de rett gjennom å tar questen før meg, mens jeg sliter med å "hjelpe" dem ufrivillig.

Finnes det bager som har flere enn 20 slots?

Endret av Juliess
Dobbelpost
Skrevet
Man får pet om man merger denne uka. Er det ikke det som står på motd?

Jeg tror ikke det bare er denne uken.

Jeg merget for lenge siden, flere måneder siden, og jeg har fått pet.

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...