Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er så lett, hvorfor har vi ikke et tonn med addons som lar oss teleportere hvor vi vil i hele verden da? Hva er vitsen med flightpaths?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fordi det er hacks.

Fordi det er hacks.

Fordi det er hacks.

Trenger du å se det enda flere ganger, så bare si i fra.

Endret av Skurupu
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ulovlig og du blir bannet for det. En grunn til at det er trial accounts.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Noen som veit om en addon som sier ifra når ting proccer? Da altså ting som Riposte til rogues, eller clearcasting til mages.

EDIT: Det kunne jeg vel tatt i riktig tråd, ja..

Endret av Slettet-3t93k9
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Takk! Den var 100% perfekt :)

EDIT: Hmm.. Er den outdated? Fungerte ikke..

EDIT2: Nvm, den fungerte :)

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Nei. Jeg liker ikke xperl heller. Alt for store knapper og ikoner. Vil ha minst mulig clutter på skjermen. Eneste addon jeg har som legger noe på skjermen er questhelper-pila, og den sitter helt nede ved XP-baren.

Så en kompis spilte med en diger radar over hele skjermen som viste gathering-punkter. Så helt håpløst ut.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Har tenkt å prøve WoW litt i sommer, og lurte på om det er noen klasser som er OP eller mye dårligere enn andre, evt. vanskeligere å spille?

Endret av SuKa
Skrevet
Har tenkt å prøve WoW litt i sommer, og lurte på om det er noen klasser som er OP eller mye dårligere enn andre, evt. vanskeligere å spille?

velg en pala :) og når du lvler 55 så lager du deg en Death Knight og bare trykker på ting du ikke hvet hva er (aka Faceroll ) også dreper du de fleste folka som ser som går foran deg :)

Skrevet

Druids er ganske OP, men de får nok en nerf snart.

Skrevet
Men hvordan kan de styre at de detter i bokstaver? Og hvordan teleporterer de seg høyt opp i lufta midt i orgrimmar? Jeg kan jo ikke bestemme koordinater når jeg logger inn en ny karakter. Har ikke sett noen addons som lar meg velge å droppe inn i midten av Orgrimmar når jeg logger inn heller. How how how?

de har vell først prøvd det på PTR eller på Private servers :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

velg en pala :) og når du lvler 55 så lager du deg en Death Knight og bare trykker på ting du ikke hvet hva er (aka Faceroll ) også dreper du de fleste folka som ser som går foran deg :)

Synes ret-pala er nok så kjedelig(Synes det er samme rotasjon hele tiden), og healing er jo mye av det samme også.. Velg det som er gøy, ikke det som er "OP", du angrer fort på det. Jeg rerollet fra paladin til rogue.

På min server er det nesten for mange DKs, selvom det begynner å bli en del ferre nå, da deres tidligere mains kommer på levlebanen igjen.

Skrevet

Druids er ganske OP, men de får nok en nerf snart.

Kun Restoration som er fullstendig på viddene, og det kun i PvP. Ellers noterer man seg at Feral Cat DPS ligger et lite hakk over alt annet, men dette blir justert ned i 3.2. Boomkins ligger et stykke bak, og blir ganske greit buffet neste patch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...