Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har bestilt fra gamezone som har fått det? Mitt har ikke kommet ennå :(

Virker som de fleste som bestilte fra gamezone ikke har fått det dessverre.

Skrevet
Dere som ikke har det enda får høre med venner om dere får 10 dagers keyen som følger med? man vil jo kunne reise til northrend og sån med den? så har dere noe frem til dere får dvden selv imorrgen eller noe.

fulgte med 10 dagers trial key på min vertfall.

Den 10-dagers koden er visstnok for Standard WoW, så blir som en helt vanlig 10-day trial av standard WoW :thumbdown:

Skrevet

Da var Wotlk mottatt og installert :D Zailor sin sending kom ihvertfall frem idag ;)

Nå gjenstår det bare å oppgradere addons og oppgradere konto for wotlk, har hatt 2 mnd pause frem til nå.

Skrevet
Dere som ikke har det enda får høre med venner om dere får 10 dagers keyen som følger med? man vil jo kunne reise til northrend og sån med den? så har dere noe frem til dere får dvden selv imorrgen eller noe.

fulgte med 10 dagers trial key på min vertfall.

Den 10-dagers koden er visstnok for Standard WoW, så blir som en helt vanlig 10-day trial av standard WoW :thumbdown:

ah, ja ser det nå

Skrevet (endret)
Noen som har bestilt fra gamezone som har fått det? Mitt har ikke kommet ennå :(

Heller ikke fått fra GameZone

bestilte mandag kveld på gamezone.no, sendt på tirsdag.. sitter nå med CE`n min og venter på account upgrade

Endret av MrDarkey
Skrevet

Fikk beskjed om at min var sendt tidlig på mandagsmorgenen, så enten så er det noen som har rota noe jævlig på posten, ellers så har gamezone sendt ut endel senere enn de sa...

Uansett blir det nok siste gang jeg forhåndsbetiller derifra

Skrevet (endret)

Samme her, får forøvrig "Account Type: Undefined Account type" på account management, men det ordner seg sikkert :)

Nå gjenstår det bare å få herbalism fra 195-375 på 4 timer!

Endret av akarno

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...