BigJackW Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Ser ut til at Blizzard endelig har lagd en boss som er skikkelig hard.Kun 16 guilder world wide som hittil har drept M'uru. Overaskende at Nihilum ikke er blandt dem som har tatt han. I følge wowjutsu så har Nihilum downa M'uru, og 25 guilder som har downa M'uru. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Bare lurte på en enkel ting:P hva heter den tingen som gjør deg om til en furball xD eller hva de heter:P Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Bare lurte på en enkel ting:P hva heter den tingen som gjør deg om til en furball xD eller hva de heter:PFurbolg (spleeeling) mener du? tror det er en alliance only questitem:) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Dartol's Rod of Transformation Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen av dere som har testet/skal teste AoC? Ser ut som om foreløpige reaksjoner og reviews er veldig positive (fikk terningkast 6 i VG i dag). Er jo litt morsomt med et norsk firma på banen - håper de lykkes (er jo plass til flere spill i dette markedet). Må vel ta en liten kikk etter hvert. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Har ikke tenkt så mye på det egentlig. Finner jeg noen med trial-key så tar jeg den, men jeg kjøper ikke spillet før jeg får testet det. Enkelte ting jeg reagerer på når det gjelder gameplay utifra beskrivelsene dog. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Holder på å innstalere AOC nå så svaret er ja. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen nyheter om når armory er tilgjengelig igjen? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Holder på å innstalere AOC nå så svaret er ja. Post gjerne noen reaksjoner Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Innstalere fortsatt, skal poste etter å ha testa litt. 24,2gb hittil det tar litt tid. Endret 23. mai 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Min reaksjon på AoC er at det er fette kult Likte spiller, veldig morro kom for seint på skolen i dag og siden jeg blei sittende oppe og spille Det er jo mye forskjellig fra wow som for eksempel at man kan angripe flere mobs enn man kan i wow Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Kanskje ta de diskusjonene i Småprat om/rundt AoC tråden Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor? Det vi snakker om er jo om WoW-spillere vurderer å gå over til AoC... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg spiller WoW og lommetennis. Kan jeg diskutere lommetennis her ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis du vurderer å slutte med WoW for å begynne med lommetennis på hel tid så ser ikke jeg problemet med å ha en diskusjon om det, kunne blitt interessant å høre hvorfor... Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Vilken er best å starte med når man starte å spille WoW? Vilken server er best og nokon som veit om nokon gode guilds å joine? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hunter er lettest å levle. Server ser du selv, om du liker RP, PVP eller PVE. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Vilken er best å starte med når man starte å spille WoW? Vilken server er best og nokon som veit om nokon gode guilds å joine? Hunter blir fort kjedelig i endgame imo. Start på Ravencrest som rogue. Rogue er morsomt, og er lett å få seg et guild der. Mye norske folk også tror jeg. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå