Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
slik jeg ser det er bleie hverken "pris" eller "prell", det er kun bleie.

5085525[/snapback]

ja, det er sånn jeg tenker også. men jeg er langt fra sikker. som TFrodo sier. snus er snus.

Skrevet

sitter med en gen whit og en catch mini i kjeften nå. endelig ferdi med mini boksen. white har jeg fortsatt litt igjen i. gleder meg til den er tom også så jeg kan gå på skruf'en med begge henna :)

Skrevet

Jeg fant en ny metode for å bake, man gjør som vanlig, helt til man skal forme med fingrene, da legger du prisen på første ledd av høyre pekefing, og former ved å lage en "krok" med fingeren, samtidig som venstre tommelfing og pekefing former endene av prisen. Veldig bra resultat, hvor ble den av i guiden din, wh1te? :)

Skrevet
Jeg fant en ny metode for å bake, man gjør som vanlig, helt til man skal forme med fingrene, da legger du prisen på første ledd av høyre pekefing, og former ved å lage en "krok" med fingeren, samtidig som venstre tommelfing og pekefing former endene av prisen. Veldig bra resultat, hvor ble den av i guiden din, wh1te? :)

5090287[/snapback]

Hmm... skal teste ;)

Skrevet

Enig med The_darkness at en myk prell er mye mer behaglig og jeg sverger på den har bedre effekt også. Men med meg har det en stygg tendent til å bli gris når den skal ut, men det er verdt det :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...