Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interessant... Luksus snus :D Best for general sin del av den er både: god på smak, luksuriøst innpakket (håper den er løs?) og har en konsistens vi bare kan drømme om :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny en som jeg fant i sverige. Highland taste :D

Prince Highland Taste

Prince Highland Taste innehåller tobak som skördats på höga höjder. Klimat och växtförhållande på höglandet ger tobaken en rund men ändå fyllig karaktär.

Tjära 8 mg. Nikotin 0,7 mg. Kolmonoxid 8 mg.

vanvittig god :hmm: mye bedre enn de vanlige princene.

Skrevet

Stappa inn 3 skruf stark porsjon nå :D fikk et ganske solid sjokk... Ikke like heftig som en skruf stark porsjon prell, men rimel brukbart :)

Skrevet

Pakka meg nettopp en god pris med Skruf Original. Løs såklart. :)

Pleier alltid å få nikotinsjokk. og hver gang jeg tar en sigg. Sikkert kroppen min som tåler lite.. :hmm::)

Skrevet
Pakka meg nettopp en god pris med Skruf Original. Løs såklart. :)

Pleier alltid å få nikotinsjokk. og hver gang jeg tar en sigg. Sikkert kroppen min som tåler lite.. :hmm:  :)

5061561[/snapback]

Jeg var også sånn før... Helt til jeg begynnte å røyke noenlunde fast samtidig som jeg snuser fast... da gikk det vekk :p Driver å kutter ned på røykinga... så nå får jeg et lite sjokk om morningen :)

Trikset er å snuse snus som general, ettan, probe, røda etc. til vanlig, mens morraprellen må være en skruf for sjokket :D

Har funnet ut nå, etter et år, at skruf egentlig ikke smaker noe digg... general har faktisk en veldig god aroma/smak, men skruf er jo fortsatt kongen av nikotin... derfor vi kjøper den.

Skruf porsjon derimot er en av de beste porsjonssnusene på smak. Både original, stark og tranebær.

Skrevet

Kicks portion med wild berry og lime er gode, resten har jeg ikke smakt :)

Forøvrig går pils og cognac snusen under navnet "Roots" har en boks med pilse greia hjemme ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...