stranden Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Synes druids er helt fine jeg. De er et helvette i pvp. Bear form, og heal. Det er det de gjør, og det funker som faen. De overlever og er dødsseige. Okay, kampen tar litt tid, men druiden har god sjangs til å vinne. Hvis de får mer dps så blir det bare imba. Kanskje cat form kan få noe mer. F.eks at det skaleres med våpenet du har. Men thats it.
Loeve Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg har aldri noensinne tapt mot en druid i duell med de tre hovedkarakterene mine, og det sier vel sitt. (Rogue, warrior, priest) Priest mot druid er jo latterlig lett. Mind blast, fear, mind flay, mind blast, silence, shield, wand, død. Alternativt kan man jo bare manaburne hele kampen gjennom.
Knofle Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg har ingen problemer mot de fleste rogues eller warriors. (36 tauren druid), selv ikke når rogues backstabber. (Natures Grasp, faerie fire, Nuke, Entangle. fortsett) warrior er stort sett den samme taktikken. Priest derimot er litt seigere, der funker katta best. Er ikke mulig å være caster mot en priest eller mage. Manaburn alt du vil når jeg er katte du, det driter jeg i Eventuelt har jeg jo bearform med heal. Begge funker sånn nogenlunde. Priest er stress å slåss mot uansett..
jsol Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Folk som whiner over at det er så fælt å være druid: Dere er ikkje nødt å spille som druid.. dere valgte det sjøl og har hatt god tid til å finne ut om dere liker det eller ikkje... Viss du vil at Druid skal ha dots som shadow word pain og flash heal kan du jo bare starte priest :S
StarGazer Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Folk som whiner over at det er så fælt å være druid: Dere er ikkje nødt å spille som druid.. dere valgte det sjøl og har hatt god tid til å finne ut om dere liker det eller ikkje... Viss du vil at Druid skal ha dots som shadow word pain og flash heal kan du jo bare starte priest :S Jaja, og du kunne velgt å la vær og poste. De fleste som spiller druid spiller druid ikke fordi klassen er best, men fordi dem liker den. Dette var heller ikke snakk om healingen til druids, tror ikke jeg noen gang har sett druids som klager over healing. Men problemet med druids er at vi har 2 talent trees som nærmest er ubrukelige, med unntak av et få talents. Og i feral forms så blir ikke dmg skalert mot våpenet, så uansett om vi får et epic våpen med mye dps, så gjør vi ikke mer dmg. Ingen druider mener at vi skal gjøre like mye dmg som en mage, warrior eller rogue. Men vi vill gjerne ha litt mer dps slik at vi kan spille solo om vi ønsker det!
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Folk som whiner over at det er så fælt å være druid: Dere er ikkje nødt å spille som druid.. dere valgte det sjøl og har hatt god tid til å finne ut om dere liker det eller ikkje... Viss du vil at Druid skal ha dots som shadow word pain og flash heal kan du jo bare starte priest :S Folk vil at Druid skal være en jack-of-all-trades, ikke bare en healer som den pr. idag er. Jeg er ganske fornøyd med livet som healer, egentlig - selv om jeg synes det kunne vært stas å være istand til å dishe ut litt damage også. Druid gjør seg godt i gruppe, så sånn sett er jeg fornøyd med valget mitt. Og travel form på WSG er en flott ting
.V. Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Folk whiner om at "omglolol, da druid is da good in zeh duelz". Druid er helt kurant i 1on1 pvp, som healer i PvE-grupper og godt organiserte PvP-grupper(noe jeg aldri har sett btw) og jeg har aldri sagt noe annet. Å soloe eliter 3-4 lvls over deg "gets old real fast". Der dr00d VIRKELIG sliter er solo PvE og zerg-vs-zerg (alterac, men greit nok, andre klasser har det værre der). Sto å prøvde å grinde her en dag, men gav opp da det sto et helt raid alliance rundt og syntes så synd på meg at de ikke drap meg. Forandringene som skal komme i 1.7 blir interessante, da det er en fin måte å gi oss PvE-dps på uten å gjøre oss imba i PvP (siden katt er ganske vanskelig å bruke i pvp, du tåler ingenting og har ikke ranged).
Same- Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Cat form kan godt få mer dps, men håper ikke dere whiner etter mer dps i bear eller caster form. Det hadde bare blitt imba.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Folk whiner om at "omglolol, da druid is da good in zeh duelz". Druid er helt kurant i 1on1 pvp, som healer i PvE-grupper og godt organiserte PvP-grupper(noe jeg aldri har sett btw) og jeg har aldri sagt noe annet. Å soloe eliter 3-4 lvls over deg "gets old real fast". Der dr00d VIRKELIG sliter er solo PvE og zerg-vs-zerg (alterac, men greit nok, andre klasser har det værre der). Sto å prøvde å grinde her en dag, men gav opp da det sto et helt raid alliance rundt og syntes så synd på meg at de ikke drap meg. Forandringene som skal komme i 1.7 blir interessante, da det er en fin måte å gi oss PvE-dps på uten å gjøre oss imba i PvP (siden katt er ganske vanskelig å bruke i pvp, du tåler ingenting og har ikke ranged). Så sant så sant, har selv en druid. Syns jeg klarer meg veldig bra 1vs1 pvp og veldig bra i WSG. Men har så å si gitt opp nå, er umulig å grinde. Det tar så forbanna lang tid! Vanskelig er det også, så druid er ikke det beste pve nei.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Så sant så sant, har selv en druid. Syns jeg klarer meg veldig bra 1vs1 pvp og veldig bra i WSG. Men har så å si gitt opp nå, er umulig å grinde. Det tar så forbanna lang tid! Vanskelig er det også, så druid er ikke det beste pve nei. Druid er ikke spesiellt vanskelig å levle egentlig, sålenge du har noen bra folk å spille i lag med så går det temmelig glatt. Solo PvE kan bli litt vel mye nedetid desverre.
FJERNET111 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Druid er ikke spesiellt vanskelig å levle egentlig, sålenge du har noen bra folk å spille i lag med så går det temmelig glatt. Solo PvE kan bli litt vel mye nedetid desverre. Er ingen nedetid i solo pve hvis du bare bruker casterform, men det tar jo forbanna lang tid.
Knofle Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Druid suger til å grinde fort med. end of discussion.
Rollik Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Priest vs Druid! Druid går bearform selfølgelig. Priest gjør dot, shield hit med melee våpen. Når druid hard 1\(3\4 liv igjen og går til caster form. Silence mindblast fear mind flay mind blast = død druid. Timingen må være bra. Men funker nesten hver gang
chokke Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Priest vs Druid! Druid går bearform selfølgelig. Priest gjør dot, shield hit med melee våpen. Når druid hard 1\(3\4 liv igjen og går til caster form. Silence mindblast fear mind flay mind blast = død druid. Timingen må være bra. Men funker nesten hver gang kan man ikke bare silence med en gang han går casterform?
Minigud Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har selv startet en druid, er lvl 37 og trives veldig. Ja vi har lite dps men vi overlever jævlig lenge, jeg har vel dødd sånn ca 2 ganger totalt, synes ikke det er noen krise at vi ikke får så jævlig med boost fordi en som faktisk klarer å spille klassen kan drepe veldig mange klasser. Men hva vet vel jeg, er jo bare lvl 37
StarGazer Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Har selv startet en druid, er lvl 37 og trives veldig. Ja vi har lite dps men vi overlever jævlig lenge, jeg har vel dødd sånn ca 2 ganger totalt, synes ikke det er noen krise at vi ikke får så jævlig med boost fordi en som faktisk klarer å spille klassen kan drepe veldig mange klasser. Men hva vet vel jeg, er jo bare lvl 37 Det er ikke før etter lvl 40 at dps vår begynner å sakke skikkelig etter de andre klassene. En god druid er vanskelig å slå i en 1vs1 duell ja, men ellers i pvp som AV har vi fint lite å stille opp med.
Minigud Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 AV ja, men i wsg eier jo en druid totalt, stealther inn, tar flagget, dash, løper ut, travel form, bytte frem og tilbake om du får noen slow effects, vi er vanskelig å stoppe.
.V. Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Priest vs druid, den med mest manaregen vinner, med mindre druiden er elendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå