mushi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Som det vises til lengre opp, så krever ikke F.E.A.R. så mye på minimum det heller Vis man er en gamer og har en pc fra steinalderen, så er det vel på tide å oppgradere, vis man skal regne med å spille de nyeste spilla.
Bromlexl Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hadde ikke så stor interesse for FEAR før jeg leste denne tråden. Så jeg gikk in på gamespot og så noen videoer og intervjuer fra E3....Og Venter spent til imorgen. Nå får jeg virkelig kjørt mitt nyinkjøpte 6800LE.....Vet det ikke er siste nye. Men bedre en mitt tidligere FX5500 Så imorgen blir det ut testeing av F.E.A.R
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Folkens, vær så snill å smøre dere med tålmodighet til i morgen. Ikke forvent at demoen skal være ute med en gang klokka slår 12 i natt, og egentlig bør dere nesten belage dere på at demoen ikke kommer før natt til Lørdag (spesielt hvis utviklerne/utgiverne holder til i USA)! Og vær så snill å ikke skriv en trilliard med poster som "Argh! Hvor blir det av demoen da? Faen jeg har jo ventet i to sekunder nå!", da vi alle sammen venter ivrig på å få hendene på på den selv. Endret 4. august 2005 av MeTa][iC
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 [iC' date=04/08/2005 : 19:21] Folkens, vær så snill å smøre dere med tålmodighet til i morgen.Ikke forvent at demoen skal være ute med en gang klokka slår 12 i natt, og egentlig bør dere nesten belage dere på at demoen ikke kommer før natt til Lørdag (spesielt hvis utviklerne/utgiverne holder til i USA)! Og vær så snill å ikke skriv en trilliard med poster som "Argh! Hvor blir det av demoen da? Faen jeg har jo ventet i to sekunder nå!", da vi alle sammen venter ivrig på å få hendene på på den selv. føler egentlig at det sier seg selv at det kommer til å bli slik
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 [iC,04/08/2005 : 19:21] Folkens, vær så snill å smøre dere med tålmodighet til i morgen.Ikke forvent at demoen skal være ute med en gang klokka slår 12 i natt, og egentlig bør dere nesten belage dere på at demoen ikke kommer før natt til Lørdag (spesielt hvis utviklerne/utgiverne holder til i USA)! Og vær så snill å ikke skriv en trilliard med poster som "Argh! Hvor blir det av demoen da? Faen jeg har jo ventet i to sekunder nå!", da vi alle sammen venter ivrig på å få hendene på på den selv. føler egentlig at det sier seg selv at det kommer til å bli slik Derfor jeg sier det, slik at, om vi er heldige, det blir LITT roligere nå enn det har vært før med svære lanseringer (som da CSS kom ++).
zeox Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 [iC' date=04/08/2005 : 18:21] Folkens, vær så snill å smøre dere med tålmodighet til i morgen.Ikke forvent at demoen skal være ute med en gang klokka slår 12 i natt, og egentlig bør dere nesten belage dere på at demoen ikke kommer før natt til Lørdag (spesielt hvis utviklerne/utgiverne holder til i USA)! Og vær så snill å ikke skriv en trilliard med poster som "Argh! Hvor blir det av demoen da? Faen jeg har jo ventet i to sekunder nå!", da vi alle sammen venter ivrig på å få hendene på på den selv. det er ingen som har sagt at den kommer klokka 12 i kveld. er countdown på både gamespot.com og whatisfear.com. 13 timer til nå
mushi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Håper demoen er litt lang og ikke tidsbasert. Ifølge timeren kommer den ut kl.09.00 norsk tid. Har en stygg førelse at det blir litt kø på serveren vis de ikke får opp masse mirrors.
Mala Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Godt eg skal jobbe nattskift i morra, så blir det kansje muligheter for å testet dette spillet innen den tid
ttt Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 litt rart at den så krevende spill kan man bruke et gf4 kort på, men på BF2 går det ikke... Grunnen til at du ikkje kan bruke gf4 kort på bf2 er ikkje fordi kortet er for dårleg, men fordi det ikkje støtter ps 1.4. [iC,04/08/2005 : 19:21]Folkens, vær så snill å smøre dere med tålmodighet til i morgen.Ikke forvent at demoen skal være ute med en gang klokka slår 12 i natt, og egentlig bør dere nesten belage dere på at demoen ikke kommer før natt til Lørdag (spesielt hvis utviklerne/utgiverne holder til i USA)! I følge Eurogamer så kjem demoen: "The demo will be available at 6pm GMT on Friday" (sjå link i innlegget mitt på første side).
Mala Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 I følge Eurogamer så kjem demoen: "The demo will be available at 6pm GMT on Friday" (sjå link i innlegget mitt på første side). Aiai er jo bare noen timer etter eg er ferdig på jobb det
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) I følge Eurogamer så kjem demoen: "The demo will be available at 6pm GMT on Friday" (sjå link i innlegget mitt på første side). Aiai er jo bare noen timer etter eg er ferdig på jobb det Altså klokken 7 i morgen tidlig. Skal jeg holde meg oppe i natt da, eller skal jeg laste den ned så snart jeg står opp...? EDIT: AM-PM. Liten misforståelse fra min side. Selvfølgelig er jo PM på dagtid. Altså klokken 7 i kveld får vi demoen. Endret 5. august 2005 av MeTa][iC
Deadringer Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 kan noen poste direktelink til den, når den blir lagt ut? *sikle sikle!!*
WinFS Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 jeg lurt på om at F.E.A.R kan kjøre med Intel/Amd 64 bite???
Mala Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 [iC' date=04/08/2005 : 23:49] I følge Eurogamer så kjem demoen: "The demo will be available at 6pm GMT on Friday" (sjå link i innlegget mitt på første side). Aiai er jo bare noen timer etter eg er ferdig på jobb det Altså klokken 7 i morgen tidlig. Skal jeg holde meg oppe i natt da, eller skal jeg laste den ned så snart jeg står opp...? Ja nå er klokka over hall 3 og eg sitter på jobb, trokke eg gidder å sitte til kl 7 da vi er tidlig ferdig i natt Eller kem vet :!:
Fat_ASS Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 noen som kan legge ut en link til hvor man kan laste det ned??
Fat_ASS Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 har funnet noe som heter obscure learn about fear demo... Er det den riktige filen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå