Gå til innhold

F.E.A.R demo ute-link i første innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett, det var helt forjævlig.. En ting til, hva var det som egentlig som skjedde på slutten av demoen, etter at han fyren i stolen har pratet ferdig? Jeg kom inn i et bekmørkt rom, så hørte jeg masse skytelyder, så forsvant lyden, så kom det "Thank you for playing the FEAR demo" eller noe lignende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Faen så fett spill, garantert at dette skal kjøpes når det kommer ut. Skvetter litt av det ja, men det er ikke sånn at jeg ikke tør å spille det mer. Pingler eller?! :p neida, synes resident evil og silent hill er værre (men sykt bra spill for det)

Jeg blir sittende og kaldsvette bare det blir litt skummel stemning. Jeg hyler så det hørest utover hele nabolaget når jeg blir skremt(seriøst).

Fy flate, jeg og.. Makter ikke spille mer.

!!!SPOILER!!!

På slutten der du går mot den døra med rødt merke på, og går inn i gangen og døra forran deg smeller igjen.. Snudde meg, og der er jenta, jeg kauka og trykka ESC. Ikke faen om jeg prøver det igjen :no:

Og der når du skal klatre ned trappa, og snur deg rundt, så er a der.. Hjertehoppet i halsen nesten, også ser du ned å der er en gubbe.. Dæven altså :p

Kom ut på stua og pappa lurer på hva som skjedde.. :D

Endret av ThaAndre
Skrevet
Uansett, det var helt forjævlig.. En ting til, hva var det som egentlig som skjedde på slutten av demoen, etter at han fyren i stolen har pratet ferdig? Jeg kom inn i et bekmørkt rom, så hørte jeg masse skytelyder, så forsvant lyden, så kom det "Thank you for playing the FEAR demo" eller noe lignende..

Det kommer en svær stygging ned fra tak-vinduet som begynner å skyte på deg. That's it. :)

Skrevet
[iC' date=09/08/2005 : 00:45]

Det kommer en svær stygging ned fra tak-vinduet som begynner å skyte på deg. That's it. :)

Det som er litt merkelig med akkurat denne delen er at dersom man løper mot denne "styggingen" fra det øyeblikket man kommer inn i det rommet dør man. Ikke noe "thank you..." :whistle:

Skrevet

Hehe, det prøvde jeg ikke.. Noen andre enn meg som brukte opp ett magasin i mp5'en på han fyren i stolen? Jeg var sikker på at han kom til å hoppe på meg eller noe..

Skrevet (endret)
Hehe, det prøvde jeg ikke.. Noen andre enn meg som brukte opp ett magasin i mp5'en på han fyren i stolen? Jeg var sikker på at han kom til å hoppe på meg eller noe..

Syns han så ganske død ut fra før jeg....

Endret av qweac
Skrevet

Syns han så ganske død ut fra før jeg....

Hehe, joda, men i dette spillet vet man aldri hva som er dødt og ikke. Er ikke noe galt i å helgardere seg :p

Skrevet
!!!SPOILER!!!

På slutten der du går mot den døra med rødt merke på, og går inn i gangen og døra forran deg smeller igjen.. Snudde meg, og der er jenta, jeg kauka og trykka ESC. Ikke faen om jeg prøver det igjen :no:

Og der når du skal klatre ned trappa, og snur deg rundt, så er a der.. Hjertehoppet i halsen nesten, også ser du ned å der er en gubbe.. Dæven altså :p

Kom ut på stua og pappa lurer på hva som skjedde.. :D

Ja uff. Trodde jeg skulle daue paa meg. All kveppinga kom saa uventet.. Og den ekle stemninga da du ser at lyset gaar, ekkel musikk.. Fikk bare lyst til aa skru av eller gaa tilbake :p

:scared:

Skrevet

Dette spillet er en Ny Half Life uten tvil,, beste fps jeg noensinne har prøvd, og dette var bare demoen, :O

det første jeg gjorde hvar å forhåndsbestille, directors cut edition,, gleder meg som faen:)

Sry Half life 2 , Far cry og Doom 3,, Dere er eid!!! :D

Skrevet

Haha.. Jeg brøla godt jeg også... Jeg prøvde å få dama til å spille først, men hun ble redd bare av intro sekvensen. Kom meg igjennom det med tre brøl, pluss at dama hyla hver gang jeg brølte. Er hjemme til foreldra i sommer og de lurte på hva det var som foregikk :p

Skrevet

Jeg har spilt gjennom demoen en gang allerede, men jeg hørte ikke at de ga kule kommandoer, jeg hørte dem ikke snakke i slomo, jeg har ikke prøvd karatesparket.

Da blir det en ny runde i kveld :yes:

Skrevet
Haha.. Jeg brøla godt jeg også... Jeg prøvde å få dama til å spille først, men hun ble redd bare av intro sekvensen. Kom meg igjennom det med tre brøl, pluss at dama hyla hver gang jeg brølte. Er hjemme til foreldra i sommer og de lurte på hva det var som foregikk :p

Å det blir noen heidundranes senkvelder på hybelen til høsten ja :love: Skal vi se om vi får noen spørsmål med de 7 andre personene som bur i det huset :!:

Skrevet

Skjedde noe med grafikken hos meg. Alt ble plutselig så knudrete - så ut som det var tegnet.

1280x1024

High på computer

Custom på graphic (maksimum på mesteparten @ advanced)

Noe med demoen å gjøre?

-Jar

Skrevet
Jeg kommer meg ikke lengre jeg. er nesten helt i starten og har kommet til en gubbe som ikke vil dø. herregud så latterlig!

...spoiler...

Hehe, sleit litt med han jeg også.. Det er to stykker som kommer ut den døra.. Tror han ene har noe form for skjold.. Tips: Spar granatene til du kommer til den døra, med en gang døra går opp pælmer du begge granatene.. Da er det ikke mange kuler som skal til for å kværke den rakkeren..

Skrevet
Jeg kommer meg ikke lengre jeg. er nesten helt i starten og har kommet til en gubbe som ikke vil dø. herregud så latterlig!

Gjør som w0d00 sier, eller bare plukk opp hagla til en av vaktene. Den gjør susen på så kort avstand.

Skrevet (endret)

Ta dem en av gangen. Kast en granat, og trekk deg tilbake. Så går du fram til du ser han ene, og skyter ham. Det blir for mye å ta to av gangen. Fyll opp med helse ved behov.

EDIT: gullegutt, sliter DU? Hvilken innstilling har du på, egentlig? LOL

Endret av emacoolit
Skrevet

synes F.E.A.R er et kjempekult spill, men i går skjedde det no merkelig.

sikta på hue til en kar med pistolen, og når jeg traff spratt hodet hans rett av kroppen, rett opp!

så ut som han fikk en rakett opp i halsen :p

er det flere som har funnet denne bugen, eller skal det være sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...