Gå til innhold

F.E.A.R demo ute-link i første innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noe få feil her og der (selvsagt), men er en av de beste demoene jeg noen gan har prøvd.

ELSKER grafikken, våpenen, designet, skrekkfaktoren.

Er så skummel hun jenta. Selv om jeg syntest ikke at den hendelsen med at hun sank ned fra taket skulle vært der, rett før slutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hakker endel hos meg også.. Altid på di samme stedene..

Kan ikke være maskinen som er problemet.

Har: 3200+, 2 gig XMS RAM, Radeon X800XT... burda gå glatt, men neida.. :no:

Endret av w0d00
Skrevet
Hakker endel hos meg også.. Altid på di samme stedene..

Kan ikke være maskinen som er problemet.

Har: 3200+, 2 gig XMS RAM, Radeon X800XT... burda gå glatt, men neida.. :no:

ææhæh sjekk mitt system i profilen da :roll: jaja ska kjøpe meg en gid til med xms ram om en uke eller no...så vil ihvertfall BF 2 kose seg litt :thumbup:

Skrevet
Tror kanskje man trenger et skjermkort med 512MB ram for at dette skal gå glatt til alle tider med alt på maximum.

njaa eg skulle til å skylda på driver problemer og lite optimaliserig men dette burde de vel ha klart å fixa på under BETA testinga? ;)

Anyway, går det ikkje glatt med mitt oppsett pluss 1 GB ram til så er det definitivt noen gale med den motoren :tease:

Skrevet

Må bare spørre hvor lenge jeg har igjen av demoen:

**********SPOILER************

Når du går inn i den korridoren hvor dørene klapper igjen, alt blir hvitt og det blit slowmo med fotspor i gulvet og taket og noe som flyr mot deg, hvor lenge er det igjen da?

Da feiga jeg ut :scared:

Og det er dumt, for det var jo et veldig bra spill :hrm:

Skrevet

Når du går inn i den korridoren hvor dørene klapper igjen, alt blir hvitt og det blit slowmo med fotspor i gulvet og taket og noe som flyr mot deg, hvor lenge er det igjen da?

1 minutt eller noe ;)

Skrevet

1 minutt eller noe ;)

ok, da får jeg manne meg opp i morgen når det er lyst :p

Skrevet

Off Topic:

Gralla med ny maskin da "Mala". :thumbup:

On Topic:

Joda det er bra grafikk osv, men demoen er full av bugs, noe som trekker på helhetsinntrykket, selv om det bare er en demo. ;) Håper bare at utviklerne klarer å rette i de feilene som demoen inneholder før selveste utgivelsen.

Skrevet
Off Topic:

Gralla med ny maskin da "Mala". :thumbup:

On Topic:

Joda det er bra grafikk osv, men demoen er full av bugs, noe som trekker på helhetsinntrykket, selv om det bare er en demo. ;) Håper bare at utviklerne klarer å rette i de feilene som demoen inneholder før selveste utgivelsen.

Jo takk for det, og den er heilt ronkbar :dribble:

Ja nei, har sett den del ragdoll bugs og slikt, og bla det om du går over ting f.eks vatn så ser det liitt Jesus ut :!:

Skrevet

Veldig lovende spill dette her. Mulig en av de demoene jeg har fått best inntrykk av. Likte skrekkfaktoren med jenta og den passende musikken. Noen bugs selvfølgelig, men for all del, det er en demo :) Gleder meg til å prøve det på en pc som klarer å spille med litt høyere grafikk enn det jeg klarer :p

Skrevet
noen som har lagt merke til at fiende sprenger hvis man treffer skikklig? litt morsomt, men urealistisk :(

Har skrevet om dette selv i denne tråden (eller den andre FEAR-demo-tråden).

Det er tydelig vis en bug som gjør at når du treffer et visst punkt i hodet, splattes hele fyren.

Som sagt er det en bug, og den vil garantert bli fikset. :)

Skrevet

Dette spillet blir verre og verre for meg. Prøvde på igjen i kveld, og var kommet til korridoren hvor dørene klappes igjen. Da gikk alt av strøm på rommet mitt, untatt dataen. Alt kom på igjen rett etter. Også ble hele Gudbrandsdalen svart :scared:

VRÆÆÆÆL

Skrevet
[iC' date=07/08/2005 : 22:51]
noen som har lagt merke til at fiende sprenger hvis man treffer skikklig? litt morsomt, men urealistisk  :(

Har skrevet om dette selv i denne tråden (eller den andre FEAR-demo-tråden).

Det er tydelig vis en bug som gjør at når du treffer et visst punkt i hodet, splattes hele fyren.

Som sagt er det en bug, og den vil garantert bli fikset. :)

ja, håper det. det blir litt for dumt ;)

håper de fixer skuddhullene også. sånn at det blir hull overalt på likene og ikke bare rygg, made lår legg og hode

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...