torino10 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg får høy ping (1000-8000ms) når jeg spiller wow gjennom routeren. Noen som har lignende problem? alt funker fint når jeg spiller direkte gjennom modem..
C-Style Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Har du prøvd å åpne porter da? Hvis ikke kan du kanskje finne det du trenger på denne siden Portforward
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har en flott 3Com router som har mulighet for å åpne Battle.net porter, det er vel samme porter som brukes i WoW, så for meg glir ting fint.
p0zz Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Her har jeg litt erfaring. Med de fleste online spill får jeg høyere og høyere MS etter en tid med spilling. Har NGT og er ganske sikker på at det er deres feil. Men jeg bare resetter og da forsvinner MS'en. Tips: HOld routeren nærme pcen din så slipper du løpe huset rundt for å resette.. <D
norpheus Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Tips: Sett opp en linux basert router så slipper du alle disse problemene;)
Tåkefyrste Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Tips: Sett opp en linux basert router så slipper du alle disse problemene;) men det er kanskje enklere sagt enn gjort for en som ikke forstår seg på slikt? Jeg vil nok tro det er lettere å åpne en par porter enn å begynne å sette seg inn i linux uansett.
Onkelsander Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det hadde hjulpet om du hadde sagt litt om hva slags router du bruker... Hos de fleste nye routerene kan du som nevnt tildigere her sette diverse porter åpne(typisk spill porter).... ellers spiller jo hvor mange som bruker nettverket, hva slags hastighet du har osv en vesentlig rolle....
geiran Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Mulig jeg er dum men: Dersom det er ruterens porter som er problemet trudde jeg ikke du var istand til å logge deg inn i det hele tatt. Jeg ville søkt andre plasser for å finne feilen. -G
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Her er fra Blizzard tech faq: Firewalls, Routers, and Internet Connection SharingIf you are using any type of firewall, router, or you are sharing your internet connection between multiple computers, you may need to set your system up to allow access to the World of Warcraft game servers. The firewall or router will need to allow unrestricted communication on TCP Port number: 3724, 8086, 8087, 9081, 9090, 9091, 9100
torino10 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Jeg har en flott 3Com router som har mulighet for å åpne Battle.net porter, det er vel samme porter som brukes i WoW, så for meg glir ting fint. Har åpnet for battle.net porten uten noe forbedring...
torino10 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Det hadde hjulpet om du hadde sagt litt om hva slags router du bruker... Hos de fleste nye routerene kan du som nevnt tildigere her sette diverse porter åpne(typisk spill porter).... ellers spiller jo hvor mange som bruker nettverket, hva slags hastighet du har osv en vesentlig rolle.... routeren er en 3com wl-520 officeconnect 11b... Problemet med latency kommer bare når jeg bruker routeren..kjører jeg wow direkte til maskinen fra modem går det glatt..vanlig internett surfing går også helt fint med bruk av router.
torino10 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Her er fra Blizzard tech faq: Firewalls, Routers, and Internet Connection SharingIf you are using any type of firewall, router, or you are sharing your internet connection between multiple computers, you may need to set your system up to allow access to the World of Warcraft game servers. The firewall or router will need to allow unrestricted communication on TCP Port number: 3724, 8086, 8087, 9081, 9090, 9091, 9100 Prøver å legge disse portene inn under Authorised Applications på routeren. Hva skal stå på trigger? og portene du nevnte skal fylles inn under Incoming ports regner jeg med? eller er dette helt feil? Må inrømme at jeg ikke har mye peiling på dette, men takker for all hjelp
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har samma router som du har, og satt den opp helt likt, og jeg har alt mellom 50-150ms latency på 1024/256 ADSL linje fra Bluecom.
anon12234 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 min router hadde battle.net prelagret i "popular applications". slik at jeg trengte ikke skrive inn noe som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå