bjs Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) på www.battle.net er det div screenshots, men lite info.. serverne er nede mandag en gang, kansje den kommer da *leite frem d2 cd* fant ingen andre poster om dette, korriger meg viss eg tar feil Endret 30. juli 2005 av bjs
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Lilith? Jeg syns det er helt imponerende at Blizzard fortsatt styrer på med D2. 5 år gammelt, og med et nyutgitt MMORPG å fokusere på, men likevel kommer det nye ting.
Ravn Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Lilith? Jeg syns det er helt imponerende at Blizzard fortsatt styrer på med D2. 5 år gammelt, og med et nyutgitt MMORPG å fokusere på, men likevel kommer det nye ting. Blizzard er gutta som leverer, de ga nettopp også ut en patch til StarCraft, og det er eldre en VHS-spilleren (iallefall nesten) EDIT: Men en ny patch kan bli kos det. Håper den byr på mye snadder. Endret 30. juli 2005 av Odland81
Yakamoto Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Dæven... Det her blir jo som <sett inn høytidsdager her> og bursdag på en gang dette her gooooooooOOOOOO Blizzard
fargoth Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Dette kan bli bra, håper den kvitter seg med alle som spammer ned chatten hele tiden!
efikkan Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Det spørs om Blizzard ønsker å lage en overgang mellom Diablo II og det kommende Diablo III? Min ønskeliste for den nye patchen: * Høyere oppløsning. * Nye og større baner. * Flere leveler, opptil 250? * Flere personer? (viking og prest?) * Mulldyr (til transport, som i Dungeon Siege). * Opptil 2-4 leiesoldater, ulike selvsagt. * Flere type leiesoldater. * Opptil 30 på skills. * Mulighet til å "glemme" skills, mot en høy pris selvsagt. (retraining) * Bank til å sette inn penger. * Mange nye sett. * Nye typer items. (dyre og bra arrows?++) (dette er bare forslag) Jeg gleder meg!
Innos Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Bør jeg vente til den nye patchen kommer før jeg lager ny char? Spilte d2 VELDIG mye før, frista å begynne igjen.
bjs Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 kan vertfall vente til i morra og se om det er patchen som blir sluppet da før du lager ny char..
Smeltelim Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Har ikke kommet noe patch enda men her står det at serverne vil være nede 1 august fra klokken 10:00am til 2:00pm, Pacific Daylight Time. Noen som vet hva klokka vår er da?
Arne_F Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Lurer på hva den patchen gjør. Har noen sagt noe mer spesifikt om den?
BioNor Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 *fryser på ryggen* Dette er jo HL3, HL4, Doom 4, Kotor3 og WoW2 på en gang dette... Spanderer på meg en sjelden smiley også:
efikkan Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det er ganske mye spennende å lese i forumet på til battle.net, men dette må selvsagt tas med ei stor klype salt.
Ravn Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Kan bli spennende å se hva som skjer, men jeg er mer annig på å få se et Diablo 3.
Civilix Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Håper på en Act6, med Lilith som end-boss. Også når man er borte og sløyer ho ressurectes diablo av satanister og resten av historien kommer i diablo 3
Ravn Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Håper på en Act6, med Lilith som end-boss. Også når man er borte og sløyer ho ressurectes diablo av satanister og resten av historien kommer i diablo 3 MMMMMhhhhhh
genetex Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Gjerne link til en side der det står fakta om de nye bossene, itemsene, kanskje runer og runewords som kommer!
Innos Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 ------------------------------------------------------------------------- Diablo II Version History -------------------------------------------------------------------------- - Patch 1.11 Preview ----------------------------------------------------------------------- Skill Balance Changes Amazon Javelin and Spear Skills - Jab - Added skill synergy bonuses. - Impale - Added skill synergy bonuses. - Fend - Added skill synergy bonuses. - Plague Javelin - Reduced casting delay. Amazon - Bow and Crossbow Skills - Magic Arrow -Increased Attack Rating bonus. - Guiled Arrow -Added skill synergy bonuses with Magic Arrow that adds 1% magic damage per level. Assassin - Shadow Disciplines - Venom - Increased poison damage duration time from 0.4s to 0.8s,all poison damage done will be convert in 0.8s - Shadow Warrior - Increased Attack Rating bonus.Added skill synergy bonuses. - Shadow Master - Increased Attack Rating bonus.Added skill synergy bonuses. Assassin - Traps Skills - Blade Sentinel -Increased duration time,Added skill synergy bonuses. - Blade Fury -Added skill synergy bonuses. Barbarian - Combat Skills - Leap Attack - Increased Attack Rating bonus. - Frenzy -Increased Attack Rating . Added defense bounus with each successful swing. - Berserk -Increased Attack Rating and magic damage. Druid - Elemental Skills - Armageddon - Added great amout of physical damage. Reduced cast delay from 6s to 4s - Tornado - Added 0.5s casting delay. - Cyclone Armor - Rebalanced Absorb Damage. Druid - Summoning Skills - Spirit of Barbs - Give them ablity of reflecting ranged damage. Necromancer - Poison and Bone Skills - Bone Spirit - Decreased mana cost. Added 0.8s casting delay Paladin - Combat Skills - Blessed Hammer - Increased damage. added 0.8s casting delay Paladin - Defensive Auras - Prayer - Increased Healing rate,removed mana cost. Sorceress - Lightning Spells - Teleport - Increased mana cost,added 0.5s casting delay - Lightning - Increased high-level damage. - Chain Lightning - Increased high-level damage. - Lightning Mastery - Added -1% enemies' lightning resistance per 3 skill levels. Sorceress - Fire Spells - Enchant -now it adds fully damage to yourself and your hireling,but 3/8 cut when casting to your allies - Hydra - Reduced casting delay from 2s to 1s - Fire Mastery -Added -1% enemies' fire resistance per 3 skill levels. Added one new Rune Word for all battle.net players HolyShield 4 sockets shield mal+pul+vex+cham 12% Chance To Cast Level 11-18 Fist of the Heavens On Striking(varies) +30% Faster Block Rate 20% Increased Chance of Blocking +160-180% Enhanced Defense (varies) +250 Defense +5% To Maximum Fire Resist Magic Damage Reduced By 7 Freezes Target +3 cannot be Frozen +3-8 To Holy Shield (varies) Improvements Add a level requirement to complete final act quests in order to prevent players form rushings Normal Act 1 Andariel: requires level 12 Normal Act 2 Duriel: requires level 20 Normal Act 3 Mephisto: requires level 24 Normal Act 4 Diablo: requires level 27 Normal Act 5 Baal: requires level 40 --- Nightmare Act 1 Andariel: requires level 46 Nightmare Act 2 Duriel: requires level 53 Nightmare Act 3 Mephisto: requires level 57 Nightmare Act 4 Diablo: requires level 60 Nightmare Act 5 Baal: requires level 70 --- Hell Act 1 Andariel: requires level 75 Hell Act 2 Duriel: requires level 80 Hell Act 3 Mephisto: requires level 83 Hell Act 4 Diablo: requires level 85 Hell Act 5 Baal: requires level 87 Fant denne å et anna forum, som hadde funnet den på ep, som hadde kopiert den fra et annet forum. Dette er ikke offisielt, og må nok tas med en klype salt, men det at de skal ha lvl req på quests virker troverdig desverre. Noen som kan rushe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå