Gå til innhold

Et par nye moderatorer i spill seksjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette klarer dere bra, ser spillseksjonen er mye bedre nå!

Har ventet på nye moderatorer der lenge nå.

 

Var litt gammelt nytt dette her forresten, men fint du sier fra i alle fall!

Og siden jeg kjenner Snorre ganske godt (ikke "In Real Life"). Gir jeg to ekstra klapp for han.

 

Lykke alle tre!

 

TSP :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gratulrer begge to, men er ikke emnetittelen litt feil ?

copy-paste--> spill-seksjonen \ spillseksjonen

 

 

Ingen årsak ;)

"Begge" tre mener du nok. Både meg, siDDis og ttt er blitt brukermoderator på spill-delen av forumet.

 

Grattis da. Snorre fikk vel denne fordi han gikk bananas mot alle telletrådene her

 

Høy! Skal nok innrømme at jeg gikk litt bananas mot telletrådene den siste tiden før jeg ble brukermoderator. Fikk de jo alltids stengt med en liten rapport. Ellers så skal det sies at jeg også fikk brukermoderator-stillingen på grunn av mine informative klistrede tråder. Jeg er utrolig glad for å ha fått en sjangse som brukermoderator. Jeg prøver alltids å være så rettferdig som mulig, men jeg kan aldri tilfredstille alle brukerne. Derfor kan det hende at noen syntes at min konklusjon var feil, ved f. eks stenging av en tråd. Da kan dere selvfølgelig ta dette på PM.

 

Videre må jeg få takke TSP for varme ord. Han er kanskje litt ung, men en av de mer modne personene jeg har sett her på forumet. Han vet hvordan man oppfører seg på et forum, og har for det meste alltid noe fornuftig å si. Generelt sett burde alle forumbrukerne som henger i spill-kategorien bli mer lik ham, det hadde vært supert.

 

En del har kanskje også merket at de får PM av meg, anngående tråder de har rapportert. Dette er noe jeg liker å gjøre, slik at brukerne vet at rapporten har nådd fram, og at saken er tatt seg av.

 

Dere kan også sende meg PM-er hvis det er noe dere lurer på, en post dere vil ha meg til å se på (Spill-kategorien), om dere vil ha poll eller sticky ol. Jeg skal ikke si så mye mer nå. Jeg håper at de fleste brukerne i Spill-kategorien setter pris på det jeg gjør. Jeg er kanskje ikke perfekt, men for all del send meg en PM om jeg gjør noe helt på trynet. Da vil jeg se på saken og eventuelt gjøre noe med det.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Savner egentlig noen moderatorer kun for CS-seksjonen - noen som virkelig kjenner til CS og er aktiv i kategorien, og ikke bare stenger tråder basert på advarsler han mottar.

Da ville de vært viktigere med en moderator til WoW forumet, fordi det er ganske lite moderereing her, og dessuten er det mykkje meir aktivt en CS forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...