Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg mest er at han går all in med JJ.. Spesielt siden jeg reraiser til 12 dollar, som var mye penger på det bordet.

 

prøv å ikke dobble neste gang! jeg kunne sikkert blitt med på JJ all inn vist det var snakk om en dobbling, det kostet han 6 dollar for å bli med på en pott som var på 22dollar, og for alt jeg vet kanskje han hadde igjenn 7 dollar (siden du sier han bare går all in) og da må han jo iaf gå all inn ikke noe vits i å kaste og heller ikke noe vits i å calle å ha igjenn 1 dollar.

 

 

Men jojo du vil jo egentlig ha han all inn vist du selv har AA så sånn sett var det jo bra og dobble.

Og ja veldig kjip river det der ja, blir sånn til meg nesten hele tiden med AA blant annet 2 ganger i går!

Ja, ville jo egentlig ha han all in. Men etter min mening er ikke JJ en god nok hånd til å gå all in med, særlig fordi jeg raiset så "mye". Jeg skjønner at han ville ha callet de 12$, men ikke å gå all in. Kanskje han ville få meg til å folde.

Endret av Torstein1492
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest er at han går all in med JJ.. Spesielt siden jeg reraiser til 12 dollar, som var mye penger på det bordet.

 

prøv å ikke dobble neste gang! jeg kunne sikkert blitt med på JJ all inn vist det var snakk om en dobbling, det kostet han 6 dollar for å bli med på en pott som var på 22dollar, og for alt jeg vet kanskje han hadde igjenn 7 dollar (siden du sier han bare går all in) og da må han jo iaf gå all inn ikke noe vits i å kaste og heller ikke noe vits i å calle å ha igjenn 1 dollar.

 

 

Men jojo du vil jo egentlig ha han all inn vist du selv har AA så sånn sett var det jo bra og dobble.

Og ja veldig kjip river det der ja, blir sånn til meg nesten hele tiden med AA blant annet 2 ganger i går!

Ja, ville jo egentlig ha han all in. Men etter min mening er ikke JJ en god nok hånd til å gå all in med, særlig fordi jeg raiset så "mye". Jeg skjønner at han ville ha callet de 12$, men ikke å gå all in. Kanskje han ville få meg til å folde.

 

Hvilke blinds var det? Antar at det var 0,5-1 dullz, siden du raiset til 3 dollar. Og spillet hans var ikke så dårlig. Han tenkte vel at du hadde AKs eller noe sånt, slik at han var i verstefall var 50-50. Så det er ikke så idiotisk som du skal ha det til.

Ja, han var vel kanskje en donkey, og du tok en bad beat. Slutt å syt, bad beats skjer alle.

Lenke til kommentar

Å si hva som er dumt og hva som ikke er dumt med JJ ut fra kun en hånd er UMULIG og er egentlig litt dumt å diskutere. Andre faktorer er meget viktige som om hvordan vedkommede har spilt tidligere, har for eksempel ALDRI synet All In mot en supertight spiller men har synet uten å blunke mot en løs en.

Lenke til kommentar

Hei folkens,

 

jeg har store problemer med å få spilt poker på Unibet-klienten. Jeg blir koblet fra hver eneste hånd som deles ut. Spiller trådløst og er koblet til nettet. Har dette med innstillinger å gjøre? Jeg hadde ikke problemer før jeg byttet ut ruteren. Har nå en belkin billig-ruter.

 

Setter stor pris på tilbakemelding, det går mot en lang kveld.

 

Jeg har ikke peiling på rutere m.v. Fint om dere tar dette helt basic.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Nydelig lest av meg:

Hakonan is dealt pocket cards: [6H, 5H]

 

PRE-FLOP

Hakonan calls $1, spomppeli folds, simiantennis folds, laalki folds, CuckingFunts folds, Travinski2 folds, Haieral folds, Tjaben folds, Petterplaya checks.

 

FLOP [board cards: TH,2D,KS ]

Petterplaya checks, Hakonan bets $2, Petterplaya calls $2.

 

TURN [board cards: TH,2D,KS,8D ]

Petterplaya checks, Hakonan bets $4.50, Petterplaya calls $4.50.

 

RIVER [board cards: TH,2D,KS,8D,AH ]

Petterplaya bets $15, Hakonan bets $30, Petterplaya folds.

 

SHOWDOWN

Hakonan wins $58.25.

 

Big blind limper preflop og better pot på river? Tullball.. Han har spilt løst hele tiden.

Lenke til kommentar

Folk caller med de merkeligste ting!

 

> TjenaFares posted small blind ($0.50)

> Kropotkin posted big blind ($1)

> Game # 937,695,684 starting.

> Dealing Hole Cards(Qd Qc )

> Mowby folded

> Drublic raised for $5

> reptilsnabb folded

> playmaker666 folded

> TjenaFares called for $4.50

> Kropotkin folded

> Dealing the Flop(2d 2c 4h )

> TjenaFares checked

> Drublic bet for $12

> TjenaFares called for $12

> Dealing the turn(7d )

> TjenaFares went all-in for $16.38

> Drublic called for $16.38

> Dealing the river(6c )

> TjenaFares shows a Full House, Deuces full of Sixes

(2s 2d 2c 6s 6c )

> Drublic shows Two Pair, Queens over Deuces

(Qd Qc 2d 2c 7d )

Herregud.. 2-6?!?

Lenke til kommentar
Herregud.. 2-6?!?

En gang hadde jeg også en crappy lignende hånd og en raiset foran meg preflop. Akkurat da jeg skulle folde, så gikk katta over tastaturet, og jeg fikk ved et uhell reraiset hånda. Men jeg hadde rimelig flaks da jeg også traff noe sjuke greier på floppen :D

 

Så du skal ikke se bort ifra at det var noe slikt som skjedde her ;)

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
mandiblesu: posts small blind $0.25

aspicNOR: posts big blind $0.50

*** HOLE CARDS ***

Dealt to aspicNOR [9h 9d]

greensunny: folds

stickdude90: folds

evantair: folds

deventerboy: calls $0.50

mandiblesu: calls $0.25

aspicNOR: raises $1 to $1.50

deventerboy: raises $1 to $2.50

mandiblesu: folds

aspicNOR: calls $1

*** FLOP *** [Ac 7d 5s]

aspicNOR: bets $1.50

deventerboy: raises $3 to $4.50

aspicNOR: calls $3

*** TURN *** [Ac 7d 5s] [Js]

aspicNOR: checks

deventerboy: bets $2.70 and is all-in

aspicNOR: calls $2.70

*** RIVER *** [Ac 7d 5s Js] [4s]

*** SHOW DOWN ***

aspicNOR: shows [9h 9d] (a pair of Nines)

deventerboy: shows [5d 4d] (two pair, Fives and Fours)

deventerboy collected $18.95 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $19.90 | Rake $0.95

Board [Ac 7d 5s Js 4s]

Seat 1: stickdude90 folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: evantair folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: deventerboy (button) showed [5d 4d] and won ($18.95) with two pair, Fives and Fours

Seat 4: mandiblesu (small blind) folded before Flop

Seat 5: aspicNOR (big blind) showed [9h 9d] and lost with a pair of Nines

Seat 6: greensunny folded before Flop (didn't bet)

'

Kjekt å spele poker då ja. Eg utelukka at han hadde noko i det heile tatt. Han spelte slik typisk "kjøpe pot" spel over lengre tid, men når han faktisk treff på siste kortet der, ja då er det tragisk.

Lenke til kommentar
Folk caller med de merkeligste ting!

 

> TjenaFares posted small blind ($0.50)

> Kropotkin posted big blind ($1)

> Game # 937,695,684 starting.

> Dealing Hole Cards(Qd Qc )

> Mowby folded

> Drublic raised for $5

> reptilsnabb folded

> playmaker666 folded

> TjenaFares called for $4.50

> Kropotkin folded

> Dealing the Flop(2d 2c 4h )

> TjenaFares checked

> Drublic bet for $12

> TjenaFares called for $12

> Dealing the turn(7d )

> TjenaFares went all-in for $16.38

> Drublic called for $16.38

> Dealing the river(6c )

> TjenaFares shows a Full House, Deuces full of Sixes

(2s 2d 2c 6s 6c )

> Drublic shows Two Pair, Queens over Deuces

(Qd Qc 2d 2c 7d )

Herregud.. 2-6?!?

 

Han spilte først og fremst for å kunne kjøpe potten senere. Han blander sikkert strategien med at han spiller slik at når han får krutt ved hjelp av flop så vil ingen sette han på det. Det vil si: Lite å tape, mye å vinne.

 

(men er enig i at hånda var idiotisk. Suited connectors ned til 56 eller no kunne vært greit)

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...