Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får 4,4 på hånden. Raiser 4x BB, én fyr caller. Floppen er 4,Q,K. Jeg checker, han better BB. Jeg dobbler, han dobbler, jeg caller. Neste kort er 3. Jeg checker, han går all inn, jeg caller. Han viser 2 par Q,K. Jeg har 3 like, 4. På river kommer K, og han får fult hus. Vips, jeg ender på 10 plass, og ikkenoe finalebord

 

Bittert :cry:

Lenke til kommentar

Haha, spilte poker i går var inne på ett turnerings bord og ett cash game. Så gikk en all inn med 59 før flop første tanken min var jo at det var turneringen og calte 59dollars (som jeg trodde var chips) med 56 off suit. Det som skjer er at jeg treffer straight mens han hadde AA.

 

Syns synd på han men det var morsomt. ^^

 

Når jeg så at det var cashgame bordet sånn rett etter flop så var det bare !FAEN! men så ordna det seg ;)

Lenke til kommentar

Haha.. :p Eg har hatt ein liknande opplevelse. Det var ei tid eg testa mange forskjellige pokerklientar. I førstinga spelte eg eit halvt år på Nordicbet (så eg var utrulig vane med "interfacen" der). Så var eg vel på FullTILT poker eller noko. Eg regga meg og joinet 10$ buy-in turnering (med ganske mykje guaranteed). Eg låg og kniva med chipleaders langt ut i spelet og var på bord med han som var chipleader. Så tenkte eg: "Speler eg safe no er eg snart sikra ein fin pot". Enklare sagt enn gjort. Chipleader går all-in for å skremme folk vekk frå pot preflop. Eg sit med 9 4 unsuited. Eg trykker call, fordi "call-knappen" var på same stad som "fold-knappen" på Nordicbet. Så blir eg berre sitjande å sjå på alle sjetongane mine som går inn på bordet og eg viser 9 4. Klart vinner han med konger på hand. Gah.

Lenke til kommentar

Godt fornøyd med gårsdagen. Besmtemte meg for å ta turen innom party poker og spille en play money tournament mot en kompis, da jeg ser at jeg hadde fått en 35 dollars bonus. Spilte ett par timer, og endte til slutt opp på 274 dollar.. De pengene kom godt med når den veiavgiften dumpet ned i postkassen ja..

fikk den samme bonusen. Spilte meg opp til 120 dollar. Tok ut. Har fortsatt de 35 dollarne jeg ikke kan ta ut stående.

Lenke til kommentar

Nå er jeg helt forbannet!

Jeg får AA på hånden og raiser 3 dollar

Alle folder unntatt en som reraiser til 6$. Jeg reraiser til 12$ og han går all in, jeg caller lett.

Han viser meg JJ.

På floppen kommer J,3,4. Turn: A, og på den jævla riveren kommer en J!

 

 

Jeg bader ikke akkurat i penger så det var ett stort tap i mine øyne.

 

Det som irriterer meg mest er at han går all in med JJ.. Spesielt siden jeg reraiser til 12 dollar, som var mye penger på det bordet.

Endret av Torstein1492
Lenke til kommentar
Nå er jeg helt forbannet!

Jeg får AA på hånden og raiser 3 dollar

Alle folder unntatt en som reraiser til 6$. Jeg reraiser til 12$ og han går all in, jeg caller lett.

Han viser meg JJ.

På floppen kommer J,3,4. Turn: A, og på den jævla riveren kommer en J!

 

 

Jeg bader ikke akkurat i penger så det var ett stort tap i mine øyne.

 

Det som irriterer meg mest er at han går all in med JJ.. Spesielt siden jeg reraiser til 12 dollar, som var mye penger på det bordet.

 

Bankroll management? Spill lavere stakes om dette var mye for deg.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest er at han går all in med JJ.. Spesielt siden jeg reraiser til 12 dollar, som var mye penger på det bordet.

 

prøv å ikke dobble neste gang! jeg kunne sikkert blitt med på JJ all inn vist det var snakk om en dobbling, det kostet han 6 dollar for å bli med på en pott som var på 22dollar, og for alt jeg vet kanskje han hadde igjenn 7 dollar (siden du sier han bare går all in) og da må han jo iaf gå all inn ikke noe vits i å kaste og heller ikke noe vits i å calle å ha igjenn 1 dollar.

 

 

Men jojo du vil jo egentlig ha han all inn vist du selv har AA så sånn sett var det jo bra og dobble.

Og ja veldig kjip river det der ja, blir sånn til meg nesten hele tiden med AA blant annet 2 ganger i går!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...