Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Technically, Revolution is better than Xbox 360 ¿Why? Read de thext things:

-GPU's Revolution: Ati technology with 16MB eDram... and a lot of GREAT things... (Xbox 360 has 10Mb eDRAM).

-CPU: 150-200 GFlops... I'M SURE (Xbox 360 --> 115GFlops)

Kan dette være sant? :dribble:

Det har gått rykter om at den vil bli kraftigere enn Xbox 360 ja. Denne Aries som sa allerede i slutten av april at Nintendo kom til å lansere gratis online-spilling har vel også sagt noe slikt.

Skrevet
Siden Revolutin kommer ut etter både Xbox 360 og Playstation 3. Så er det jo en selvfølge at den tar de begge på tyelse.

Nei såklart ikke. Nintendo går ikke etter ytelse, de vil endre hvordan spill spilles. De har sagt at kappløpet for hestekrefter er over og at det nå er påtide å bruke de kreftene til noe annet enn bare grafikk.

Skrevet
Siden Revolutin kommer ut etter både Xbox 360 og Playstation 3. Så er det jo en selvfølge at den tar de begge på tyelse.

Og når har det blitt en selvfølge? :dontgetit: Er litt bort i natta å slenge ut sånt mener eg.

Skrevet

Som karen i Nintendo selv sier. Vi er ikke ute etter å slenge på med mest maskinkraft. Dette får bare utviklerne til å tenke på hvor mye de kan utrette med hardwaren og glemme å lage innovative og gode spill. Kjenner vi igjen en mengde spill her, definitivt!

Synes Nintendos syn på maskinvare bare er sundt jeg!

Skrevet
Som karen i Nintendo selv sier. Vi er ikke ute etter å slenge på med mest maskinkraft. Dette får bare utviklerne til å tenke på hvor mye de kan utrette med hardwaren og glemme å lage innovative og gode spill. Kjenner vi igjen en mengde spill her, definitivt!

Synes Nintendos syn på maskinvare bare er sundt jeg!

klarer nesten ikke vente til kontrolleren blir vist heller. men forstår han godt at han er rett for "stjeling". var gode eksempler han nevnte det med analogstikka, rumblepack og wireless. Idag er det jo en selvfølge.. men folk flest har av den grunn glemt hvem som egentlig kom med det. :no:

Og i og med at hverken Ps3 eller x360 er lansert skikkelig kan de enda ta en finpuss på sakene sine... og "implentere" nye ting.. viss de engang hadde fått det til da.. :!:

Skrevet

Har noen tenkt at DS kan være en proto type, jeg kunne se for meg en trådløs rumbel pack spekket kontroll med touchscreen som joystick, kanskje digitale knapper, noe som kan være utrolig revolusjon.

Skrevet

kontrollene er selv systemet :!:

Men det er en revolusjons ide siden den skal være spesiel, men men, man får nok se en dag.

Kanskje kontrollen har en liten skjerm.

Skrevet

En drøm er en drøm, jeg håper på en joystick fri kontroll uten hint av Ps design, GC har ps design i kontrollen, N64 var nydelig, men litt klumpete.

Men skjerm på kontroll er ikke umulig, men touch er dyrt, men heller ikke umulig.

ON ville vært en drømme kontroll.

Men jeg ser for meg en kontroll med skjerm, som på en måte kan gjøre NES,SNES og alle andre en og den sammen, ser fram til mange timer og bla i arkivene og spille gamle gode spill, bare det er verdt hele maskinen etter min mening.

Skrevet

jeg tipper at det blir en kontroll som registrerer bevegelser på en måte, slik at man faktisk blir nødt og sitte å kaste kontrollen opp og ned når man skal hoppe osv slik som alle førstegangsbrukere gjorde når de skulle spille super mario på 8 bit's :D

blir nok kult skal du se. litt mer interaktivt en og bare sitte og trykke på knapper.

Skrevet

Nintendo har sagt at den skal være trådløs, de har og tenkt og spekulert i Eye toy integrering, men selvfølgelig det var lenge siden, men hva om dette er det neste steget, et bevegelses sensor, noe som gjør det og spesielt. Men vi får ikke se mer av revolution for nå, det er så godt som i kortene til Nintendo.

Leser man IGN så får man inntryk av at GC release blir lik R release, sist av alle, men vi får se til Spaceworld, noe de snakker om å ha i august ( selv om folk sier det er slutt, så nevner de spaceworld).

R trenger ikke og være det ferdige navnet og det kommer ikke til å være det heller, bedre med MoToGaCu :p

Skrevet
Jeg tror og at Revolution kommer sist av de tre...

Bedre sent enn aldri :cool:

Bare de leverer et solid ferdig produkt blir jeg fornøyd jeg, men Nintendo har aldri feilet der for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...